גווינת' פאלטרו

Gwyneth Kate Paltrow

נולדה ב 27/9/1972
  שתף/י
הוסף/י למועדפים       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
הגדר/י
גווינת' פאלטרו תמונה
כמה עובדות על גווינת' פאלטרו
1אביה הוא מפיק הטלוויזיה ברוס פלתרו ואמה היא השחקנית בלית' דנר. אחיה הצעיר, ג'ייק, עובד כבימאי.
2כשהייתה צעירה מאוד החלה גווינת' לעשן סיגריות. אביה, שעבד באותה תקופה עם אביו של שון פן, אז בעלה של מדונה, הביא לגווינת' מכתב מהכוכבת בכבודה ובעצמה בו נאמר: "סיגריות זה לא טוב, אל תעשני. אני לא מעשנת. מדונה". התכסיס עבד.
3בגיל 11 עברה עם משפחתה להתגורר בניו יורק אך חזרה לבדה כמה שנים מאוחר יותר ללוס אנג'לס כדי ללמוד אומנות בקולג' יוקרתי. כעבור שנתיים ויתרה על הרעיון וחזרה לשחק.
 
מזל מאזניים
שחקניות ושחקנים במזל מאזניים »
גווינת' פאלטרו - עובדות / תגובות
20 עובדות
תגובות / פוסטים
1
אביה הוא מפיק הטלוויזיה ברוס פלתרו ואמה היא השחקנית בלית' דנר. אחיה הצעיר, ג'ייק, עובד כבימאי.
2
כשהייתה צעירה מאוד החלה גווינת' לעשן סיגריות. אביה, שעבד באותה תקופה עם אביו של שון פן, אז בעלה של מדונה, הביא לגווינת' מכתב מהכוכבת בכבודה ובעצמה בו נאמר: "סיגריות זה לא טוב, אל תעשני. אני לא מעשנת. מדונה". התכסיס עבד.
3
בגיל 11 עברה עם משפחתה להתגורר בניו יורק אך חזרה לבדה כמה שנים מאוחר יותר ללוס אנג'לס כדי ללמוד אומנות בקולג' יוקרתי. כעבור שנתיים ויתרה על הרעיון וחזרה לשחק.
4
תפקידה הראשון בתאטרון היה לצדה של אמה, בליית' דנר, במחזה "פיקניק".
5
תפקידה הקולנועי הראשון היה בשנת 91 בסרט “Shout” לצידו של ג'ון טרבולטה.
6
באחד הלילות באותה שנה יצאה גווינת' לבילוי בקולנוע עם הוריה. לערב הצטרף גם סטיבן ספילברג, חבר קרוב של ההורים. הבימאי המהולל הציע לגווינת' באותו יום תפקיד בסרטו "Hook"
7
היא הייתה הבחירה הראשונה של הבימאי ג'יימס קמרון לתפקיד הראשי ב "Titanic".
8
הסרט שהעלה אותה לכותרות היה "Seven" בו שיחקה לצדו של בראד פיט. השניים התאהבו על הסט וניהלו רומן מתוקשר שהסתיים שנתיים מאוחר יותר.
9
בזכות משחקה ב "Shakespeare in Love" זכתה גווינת' בשנת 99 בפרס האוסקר בקטגוריית ה'שחקנית הטובה ביותר'.
10
בזמן שצילמה בלונדון את "Shakespeare in Love" התברר למפיקי הסרט "רצח מושלם", אותו סיימה גווינת' לצלם בניו יורק כמה שבועות קודם לכן, שצריכים לתקן כמה סצנות. פאלטרו לא יכלה לחזור לניו יורק ולכן העבירו המפיקים את הסט כולו ללונדון.

 
11
בין הרומנים המפורסמים שלה אפשר למצוא את השחקנים רוברט שון לאונרד, דונובן ליץ', בן אפלק ובראד פיט. חוץ מזה היו לה רומנים קצרים מאוד עם ג'רי סיינפלד ועם המפיק המוסיקלי הישראלי גיא עוזרי, האיש החזק בחברת התקליטים של מדונה.
12
גווינת' ופיט התארסו אבל החליטו להיפרד ביוני 97 לאחר שהבינו שיהיה להם קשה גם לקדם קריירה אישית מצליחה וגם לשמור על חיי נשואים מאושרים.
13
בימי שני בבוקר קיבלו פלטרו ופיט בפקס היישר לביתם את כל סיפורי הרכילות שנכתבו עליהם. "זה הפך לבילוי הבוקר הקבוע שלנו. היינו יושבים במטבח, אוכלים וצוחקים".
14
היא דחתה את התפקיד הראשי בסרט "Avengers" כדי שלא תצטרך להיפרד מפיט לתקופה ארוכה, זמן קצר לאחר שחזרה מצילומים של סרט אחר.
15
לבן אפלק היא העניקה כמתנת יום הולדת שעון בשווי של 21 אלף דולר.
16
היא הייתה דוגמנית הבית של קלווין קליין.
17
בשנת 98 בחר בה מגזין הבידור “People” כאחת מחמישים האנשים היפים בעולם.
18
גווינת' נחשבת לזמרת מצוינת.
19
בתחילת 99 התארחה גווינת' בתוכנית הטלוויזיה "Saturday Night Live". במהלך מונולוג הפתיחה העוקצני שלה העליבה בין היתר גם את שרון סטון. סטון לא אהבה את העניין והשמיצה את גווינת' בראיון עיתונאי כמה חודשים מאוחר יותר.
20
אין לה שום בעיה להשתמש בשמה כדי לקבל מקום טוב במסעדה או במועדון יוקרתי. "אני צריכה לקבל איזושהי תמורה לכך שמיליוני אנשים קוראים יום יום מה אני אוכלת, עם מי אני מתחבקת וכמה כסף אני מרוויחה".
וריאציות איות / שמות נרדפים לגווינת' פאלטרו: גווינת' פלתרו  גווינית' פאלתרו  גוינית' פאלטרו  גווינית פלתרו   לרשימת השחקנים/שקחניות המלאה חיפוש שחקן / שחקנית / במאי רשימת שחקנים רשימת שחקניות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט