ראסל קרואו

Russell Crowe

נולד ב 7/4/1964
  שתף/י
הוסף/י למועדפים       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
הגדר/י
ראסל קרואו תמונה
כמה עובדות על ראסל קרואו
1למרות שנולד בניו זילנד גדל וחונך קראו מגיל 4 באוסטרליה. הוריו, אלכס וג'וזלין, בנו תפאורות באתרי צילומים. את חופשות הקיץ בילה קרואו עם הוריו על אתרי הצילומים.
2שני בני דודיו, מרטין וג'ף קרואו, הם שחקני קריקט ניו זילנדים מקצועניים.
3השן הקדמית שלו נשברה כששיחק רוגבי בגיל 10 . קרואו לא תיקן את הפגם עד שבימאי הסרט "The Crossing" ביקש ממנו לסור אל רופא השיניים לפני הצילומים. הבימאי שילם את התיקון מכספו.
 
מזל טלה
שחקניות ושחקנים במזל טלה »
ראסל קרואו - עובדות / תגובות
20 עובדות
תגובות / פוסטים
1
למרות שנולד בניו זילנד גדל וחונך קראו מגיל 4 באוסטרליה. הוריו, אלכס וג'וזלין, בנו תפאורות באתרי צילומים. את חופשות הקיץ בילה קרואו עם הוריו על אתרי הצילומים.
2
שני בני דודיו, מרטין וג'ף קרואו, הם שחקני קריקט ניו זילנדים מקצועניים.
3
השן הקדמית שלו נשברה כששיחק רוגבי בגיל 10 . קרואו לא תיקן את הפגם עד שבימאי הסרט "The Crossing" ביקש ממנו לסור אל רופא השיניים לפני הצילומים. הבימאי שילם את התיקון מכספו.
4
הוא מעשן סיגריות מגיל עשר ומאז לא הפסיק אפילו ליום אחד.
5
בגיל 6 כיכב קרואו בסדרת טלוויזיה אוסטרלית מצליחה. שני הסרטים שגילו אותו הם "Romper Stomper" (סרט אוסטרלי אלים במיוחד) ו- "The Sum of Us".
6
במהלך לימודיו היה חוזר קרואו מבית הספר והולך לתקלט בלילות במועדונים ללא ידיעת הוריו. מקצועות נוספים בעזרתם פרנס את עצמו היו מלצרות, ברמן ומכריז על מספרי בינגו.
7
בין השנים 86 – 88 כיכב קרואו בתפקיד ראשי במחזמר "מופע הקולנוע של רוקי". במסגרת ההצגה הסתובב קרואו בכל רחבי ניו זילנד ואוסטרליה.
8
הוא היה חבר בלהקות רוק רבות בהם כינה את עצמו 'ראס לה-רוק'. להקתו הנוכחית עונה לשם המוזר "30 Odd Foot of Grunts".
9
קרואו הוא אספן גיטרות נלהב. הוא מוכן לשלם כל סכום ולנסוע לכל מקום כדי להשיג גיטרה נדירה.
10
שרון סטון היא השחקנית שגילתה אותו. סטון ראתה את קראו ב "Romper Stomper" והזמינה אותו לשחק לצדה ב- "The Quick and the Dead" . לקרואו היו התחייבויות קודמות וסטון עיכבה את צילומי סרטה עד שהתפנה.

 
11
קרואו וסטון צילמו סצנת מין לוהטת ל- "The Quick and the Dead" אבל התוצאה נחתכה בעריכה. לעומת זאת, הגרסה האוסטרלית של הסרט כוללת את הסצנה המדוברת. קרואו ממליץ מאוד …
12
הוא חבר קרוב של ניקול קידמן, גם היא אוסטרלית, אותה הוא מכיר עוד מהתקופה בה שניהם שיחקו יחד על בימות התיאטרון.
13
לדבריו פסגת הקריירה שלו תגיע כשסרט שיביים בעצמו יגיע לתחרות האוסקר. בנתיים הוא קיבל פסלון מוזהב כשחקן הטוב ביותר, בטקס האוסקר 2001.
14
קראו תומך נלהב של זכויות האדם. במסיבת עיתונאים לקראת אירוע צדקה בו השתתף, סירה קראו לקבל בקבוק שמפנייה צרפתי כמחאה על ניסויי הגרעין שערכו הצרפתים.
15
קראו אוהב פרובוקציות. פעם אחת עזב עיתונאי באמצע ראיון בטענה שמשעמם לו. אנשים אחרים שמרגיזים אותו במהלך שיחה יקבלו לפרצופם עשן סיגריות אותו ינשוף לעברם קרואו בהנאה.
16
על פי עדויות של כמה אנשים כואבים, קרואו מסוגל להיות אלים. הוא הסתבך בכמה תגרות בפאבים ופעם אף שלף אקדח קטן מול עיניו של מעצב תפאורה שעבד על אתר צילומים.
17
בשנת 92 קיבל מחמאה גדולה מהשחקן אנטוני הופקינס שאמר על קרואו: "הוא מזכיר לי אותי כשחקן צעיר".
18
בחודש נובמבר 99 השתתף קרואו בתקרית אגרופים מחוץ למועדון לילה באוסטרליה. שני אנשים, אחד בעל המועדון, שהחזיקו בקלטות של מצלמות האבטחה במקום, איימו על קרואו שאם לא ייפרד לטובתם מ- 132 אלף דולרים, הם יפרסמו את תמונות בכל העיתונים. הם נתפסו והועמדו למשפט.
19
אחת לכמה חודשים הוא עולה עם כמה מחבריו הקרובים על אופנועים גדולים וכל החבורה יוצאת למסע של אלפי קילומטרים ברחבי אוסטרליה.
20
שמו המלא הוא ראסל אירה קרואו ושם החיבה שלו הוא - ראסטי.
וריאציות איות / שמות נרדפים לראסל קרואו: ראסל קרו  רסל קרואו  ראסל קראו  רסל קרו   לרשימת השחקנים/שקחניות המלאה חיפוש שחקן / שחקנית / במאי רשימת שחקנים רשימת שחקניות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט