חדשות קולנוע וסרטים

Seret קומיקס: ג'יימס פרנקו מצטרף ליקום של "אקס מן"

מדור Seret קומיקס
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הקומיקס חוזר עם כתב חדש- מתן יניב. והפעם: ג'יימס פרנקו וטים מילר מרחיבים את יקום "אקס-מן", "הטיטאנים הצעירים" מקבלים סרט משונה, צוות "קינגסמן" חוזר במשימה אחרונה ועוד
ג'יימס פרנקו, טים מילר והאנס זימר מצטרפים בסרטים שונים ליקום ה"אקס-מן" של פוקס

למרות שהעסקה עם דיסני איימה להפגיש את הנוקמים של יקום מארוול עם פרופסור אקסבייר ודדפול, מה שנשמע מעולה אך לא קורה עדיין משום מה, היקום של אקס-מן ממשיך להתרחב ולגדל פרנצ'ייז בעצמו. אחד הסרטים המצליחים ביותר שלהם הוא ללא ספק "דדפול" בראשות הבמאי טים מילר, שהספיק כבר לפרוש מסרט ההמשך ולהיות הבחירה של ג'יימס קמרון לסרט הבא בסדרת "שליחות קטלנית".

לכן אין זו הפתעה כי פוקס ממשיכים בדרכם עם מילר, אשר יביים סרט ספין אוף אשר יתמקד בדמותה של קיטי פרייד AKA שאדוקאט. להזכירכם, דמותה של פרייד כבר מצאה את עצמה על המסך הגדול, כאשר השחקנית אלן פייג' גילמה את הדמות בסרטים "אקס-מן 3" ו"אקס-מן: העתיד שהיה". בעת ראיונותיה לסרט "My days of mercy" של הבמאית הישראלית טלי שלום עזר סיפרה פייג' כי היא תשמח לשוב לדמות. "אף אחד עדיין לא פנה אליי", ציינה פייג'. "נהניתי כל כך לקחת חלק בסרטים האלה והדמות הזו קרובה לליבי, אני מוכנה לחזור אם יפנו אליי".

כוכב נוסף שעומד להצטרף לחבורת המוטאנטים הינו אחד האנשים העסוקים ביותר בהוליווד, ג'יימס פרנקו. יוצא סדרת "ספיידרמן" המקורית מספיק לשחק בתפקידים ראשיים של כ-7 סרטים בשנה, לביים שני סרטים מדי שנה, לזכות בגלובוס זהב ואפילו לקבל תביעה על הטרדות מיניות משלוש נשים שונות.

[*]

פרנקו ישחק בסרט "המשוכפל" את דמותו של אריק דיין, אדם בעל היכולת לשכפל את עצמו ולשדוד 5 בנקים בו זמנית. דמותו של דיין כנראה חקוקה בזיכרונכם גם כן מ"אקס-מן 3" מהופעתו בת שתי דקות אשר בה הוא כיכב כניצב בצבאו של מגנטו. את הסרט יכתוב אלן היינברג, התסריטאי הראשי של "וונדר וומן" וכנראה ייתן לדמותו של דיין זמן מסך נרחב ומכובד יותר.

התוספת האחרונה ליקום אקס-מן מגיעה בדמותו של יוצר הפסקולים המפורסם האנס זימר, שהלחין בעבר את טרילוגיית "האביר האפל" של כריסטופר נולאן. כן, אנחנו ננסה להשכיח מזיכרוננו שהוא היה חלק מ"באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" ו"ספיידרמן המופלא 2".

עם זאת, ההפקה הבעייתית של "גמביט" בכיכובו של צ'אנינג טייטום ממשיכה לעשות בעיות כאשר היא מפסידה את הבמאי הרביעי שנרשם לפרויקט. הבמאי גור ורבינסקי נחל הצלחה עם טרילוגיית "שודדי הקאריביים" המקורית, אך כנראה שאיננו חש בנוח בהפקת הסרט ותהליך ההפקה גרר את הבמאי מחוץ לפרויקט. בכך הוא מצטרף לדאג לימן ("קצה המחר"), רופרט וויט ("כוכב הקופים: המרד") ובנט מילר("מאניבול") שפרשו אחד אחד מהפרויקט שהיה אמור לצאת לאקרנים באוקטובר 2016 ונדחה עד ל-2019, לעת עתה.

[*] "הטיטאנים הצעירים" מקבלים סרט

זוכרים את סטאר-פייר, רובין, ביסט בוי ורייבן מערוץ הילדים של תחילת שנות האלפיים? חוברת הקומיקס המקורית הפגישה בין העוזרים הצעירים של גיבורי העל ויצרה קבוצה של בני נוער הנלחמים בפשע. מאז עיבד ערוץ "קרטון נטוורק" את הקומיקס לסדרת אנימציה אפלה ביותר אשר צברה פופולריות ושודרה במשך חמש עונות אהובות עד לביטולה ב-2005.

בשנת 2013 עלתה לה הצעה לערוץ "קרטון נטוורק" המודרני, שחזור המותג של "הטיטאנים הצעירים" בצורה קצת שונה. במקום להציג סדרה אשר מתעסקת בשאלות כמו מקומו של הילד השונה מהחברה, להציג סדרה המתעסקת בשאלות כמו כיצד יממן ביסט-בוי את מתנת יום ההולדת של סייבורג או כיצד רובין יעסיק את המורה לנהיגה שלו. במקום סדרה בוגרת ואפלה, להציג סדרה עם בדיוק אותם דמויות, רק לשכוח מכל מה שאהבנו בהן ולהפוך אותן לידידותיות יותר לגיל הרך.

כנראה שאותו בן אדם חשב על הצעה גאונית יותר, בואו ניתן לסדרה נטולת כל רגש הזו את ההזדמנות במסך הגדול. אז אני מקווה שאתם שמחים די-סי, החרבתם עוד דמויות עם פוטנציאל ליצור סרט נהדר ובזבזתם אותם שוב על אפשרות למכור צעצועים ותיקים לבית ספר ביחד עם פרצופה העליז והשמח של רייבן, אחת מגיבורות העל הטרגיות ביותר שנכתבו ביקום די-סי. נו טוב, לפחות תמיד תהיה לנו את "וונדר וומן".

[*]

"קינגסמן 3" פותח במשימה אחרונה

'קינגסמן' זוהי אולי איננה סדרת הסרטים המתוחכמת או המצליחה ביותר אשר קיימת כיום, אך סדרת המרגלים של מתיו ווהן המבוססת על סדרת קומיקס באותו שם מצליחה לבדר בעזרת שימוש בשחקנים עתירי שם, פעלולים חדשניים והרבה הרבה דם יחסית לסרט מרגלים או קומיקס.

ווהן סיפר עוד לפני יציאת "קינגסמן 2: מעגל הזהב" שהוא מפתח סרט נוסף בסדרה, אך הוא הוסיף כי אין בחפצו שאגסי וחבריו ייראו יותר מדי על מסך הקולנוע. עודכן כי טרון אגרטון וקולין פירת' ,שני השחקנים שהובילו את שני הסרטים הראשונים, לוהקו סופית לסיבוב שלישי. ווהן סיפר כי דמותו של צ'נינג טייטום תקבל תפקיד גדול יותר בסרט הבא.

החדשות הרעות הן שזהו כנראה יהיה סרט שיסגור את "קינגסמן" בתור טרילוגיה. עם זאת, ווהן סיפר כי הוא כן מעוניין ליצור ספין אוף אודות סוכנות הסטייטמן, המקבילה האמריקאית של "קינגסמן" הבריטי. האם ווהן באמת רוצה לעזוב את הסדרה או שהוא פשוט רוצה לעשות ריענון קל מבחינת הדמויות?

מתן יניב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
אין מאמרים מחודש פברואר
 
חיפוש בארכיון 2018
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies4מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
American Fiction5מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 4.2
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט