חדשות קולנוע וסרטים

Seret אימה - סקירת סרטי האימה של חודש מרץ

מדור Seret אימה
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור סרטי האימה חוזר וחודש מרץ מביא עימו שני סרטי המשך מ-2014 לסדרות אימה מצליחות - Dead Snow ו-V\H\S. בנוסף אסקר סרט נוסף מגל האימה הצרפתי החדש - "Inside" משנת 2007. את כל הסרטים כמובן ניתן למצוא בספריית "האוזן השלישית".

Dead Snow 2: Red Vs Dead

סרט ההמשך ללהיט האימה הנורווגי מ-2009 שעוסק ב...זומבים נאצים. הסרט השני ממשיך בדיוק איפה שהסרט הראשון נעצר. מרטין קם בבית החולים ומגלה שבמקום היד החסרה שלו הוא קיבל את היד של קולונל הרצוג, אויבו הזומבי הנאצי מהסרט הראשון.

[*]

בלי לספיילר יותר מדי את הסרט אגיד שהפעם מעורבים בו לא רק זומבים נאצים ומדובר בסרט מוצלח מאוד שאפילו מתעלה על הסרט הראשון שהיה מעולה גם הוא. הרבה מאוד דם נשפף כאן כמו בסרט הראשון בסדרה וכמה סצנות מבריקות שבולטת במיוחד סצנת הקטל שכוללת ראש שנמעך מתחת לטנק. בקיצור תענוג טראשי במנות גדולות. מי שנהנה מהסרט הראשון ימצא הנאה גדולה עוד יותר בסרט השני ומי שעדיין לא ראה את הסרט הראשון שירוץ לראות אותו.



עמוד הסרט באתר האוזן: Dead snow 2 V\H\S-Viral

מותג האימה המצליח חוזר בסרט שלישי. למי שלא מכיר את הקונספט, מדובר בסרט המורכב מכמה סרטי אימה קצרים, כולם בסגנון הפאונד פוטג'.לאחר סרט ראשון מוצלח במיוחד וגם המשך שסיפק את הסחורה בצורה יחסית, הסרט השלישי בסדרה הוא לצערי כשלון טוטאלי.

הסרט מורכב מארבעה סרטים קצרים כשאחד מהם הוא סוג של סיפור מרכזי שמסופר בין שאר הסיפורים. בסיפור המרכזי אנחנו עוקבים אחר בחור בשם קווין שנהיה אובססיבי לצילום ומצלם בעיקר את חברתו. כשהוא מגלה שמרדף משטרתי גדול מתרחש ליד הבית הוא יוצא לצלם אותו במטרה להפוך את עצמו לכוכב האינטרנט הבא. הסיפור לא קשור כלל לסיפורים הקצרים האחרים. לצערי מדובר בביצוע גרוע שמתהדר באובר-עריכה מוגזמת לחלוטין ומלבד כמה שניות בודדות (הסצנה שבה חברה של קווין פוצעת את עצמה, הסצנה שבה מישהו נגרר ע"י רכב), אין מה לציין כאן לטובה.

הסיפורים האחרים גרועים לא פחות וכוללים סיפור על קוסם שמקבל גלימה מרושעת עם כוחות שמשתלטת עליו וסיפור על חבורה של סקייטרים שנוסעים למקסיקו בכדי למצוא סקייט פארק מתאים. כשהם מוצאים אותו הם לאט לאט מבינים שבמקום ישנם כוחות גדולים מאוד. שני הסרטים האלה כמובן לא ראויים לצפייה.

אבל השיא השלילי מגיע בסיפור שעוסק במישהו שממציא מכונה שמחברת בין שני יקומים מקבילים ושם הוא מגלה עולם דומה לשלנו עם הבדל אחד- במקום שבעולם שלנו לבני האדם יש איברי מין, להם יש מפלצות. כן, זה גרוע בדיוק כמו שזה נשמע.

“V\H\S Viral” הוא הסרט הגרוע ביותר שראיתי השנה בפער עצום מכל השאר ואני בהחלט מקווה שלא יהיה סרט שיצליח להתעלות עליו בתחום הזה.



עמוד הסרט באתר האוזן: V/H/S Viral
Inside

במדור המיוחד ליום שישי ה-13 סקרתי את "קדושות מעונות" שהוא סרט הדגל של גל האימה הצרפתי החדש."Inside" של צמד במאי האימה אלכסנדר בוסטילו וג'וליאן מורי הוא הסרט הגדול השני של אותו גל.

הסרט נפתח עם סצנת תאונת דרכים בה אנחנו רואים את שרה ההרה. לאחר התאונה אנחנו קופצים כמה חודשים קדימה ליום לפני הניתוח הקיסרי המיועד של שרה. בביתה של שרה מופיעה בחורה מסתורית ולאט לאט אנחנו מבינים שלאותה בחורה מסתורית יש מטרה אחת - להשיג את העובר שבבטנה של שרה.

ביאטריס דאהל ("בטי בלו") בתפקיד האישה הרעה כאן מספקת את התפקיד הכי פסיכי בקריירה שלה ואחד הפסיכים שתראו. גם כפריק של סרטי האימה מצאתי את עצמי לפרקים מזדעזע מרמת האלימות והברוטליות של הסרט הזה, אך לצערי בניגוד ל"קדושות מעונות" "Inside" לא מציע הרבה מעבר לאלימות ומספק עלילה די פושרת. עם זאת הסרט מומלץ בעיקר בגלל האימה הגראפית שמגיע כאן לגבהים חדשים.



עמוד הסרט באתר האוזן: Inside
זוהר צלח - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

   
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט