חדשות קולנוע וסרטים

סיכום 2017: הסרטים הגרועים של השנה

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
כמו בכל שנה לצד הסרטים המדוברים והטובים המככבים בסיכומי השנה, יצאו גם לא מעט סרטים מביכים, טיפשיים במיוחד, מיותרים או במילה אחת – גרועים. סיכום שנת 2017 של כתבי אתר "סרט" ויוצרי ומבקרי הקולנוע הבכירים מתחיל עם הסרט הגרוע של השנה - והתחרות הייתה קשה
את המקום הראשון חולקים שני סרטים שזכו לשלושה הצבעות כל אחד "רובוטריקים: האביר האחרון" של מייקל ביי וסרט האנימציה "אימוג'י: הסרט"

1. רובוטריקים: האביר האחרון

הסרט החמישי בסדרת הסרטים של מייקל ביי הצליח להשניא את עצמו על מבקרים ברחבי העולם שנתנו לו 16% ביקורות חיוביות בלבד באתר "רוטן טומטוס" וציון ממוצע של 28 מתוך 100 באתר "מטה סקור". סדרת סרטי האקשן של הבמאי הפומפוזי הפכה לסמל לכל מה שרע בהוליווד עם פרנצ'ייז שנמתח עד הקצה, אפקטים ופיצוצים על חשבון עלילה ומוכוונות למכנה המשותף הנמוך ביותר. זה לא הפריע לקהל ברחבי העולם להמשיך ולנהור בהמוניו ועם הכנסות של 605 מיליון דולר עקפה הסדרה את "שודדי הקאריביים" כסדרה העשירית הרווחית ביותר בכל הזמנים.

אבנר שביט: "מהסרטים שעושים לך חשק לא לראות יותר סרטים לעולם"

ניצן המבורג: "הייתי מעט מובך כשצפיתי בסרט זה. זה נובע מתוך העלילה המהירה שנמתחה יתר על המידה, ההומור החלש, הדמויות החיוורות והמהלכים שלא זכו להתפתח".

אמיר בוגן: "כל ה-CGI שבעולם לא מסוגל לחבר בין כל המוטיבים הלא קשורים בסרט הזה".



1. אימוג'י הסרט


פה תמימות הדעים בין הקהל למבקרים גדולה יותר. עם ציון גולשים מבזה של 2.9 באתר IMDB וציון מבקרים של 12 בלבד באתר "מטה סקור" אין ספק שמדובר בסרט ההוליוודי השנוא של השנה. אין הרבה מה להתפלא מסרט שעצם עלילתו מראה כיצד נגמרו הרעיונות של הוליווד לסחוט את כספי ההורים ומבוסס על העולם הנסתר של האימוג'י מהטלפונים הניידים שלנו, שרק מחכים להיבחר על ידי משתמש הטלפון.

עומר חגי: "אלפי שנים של קדמה טכנולוגית הביאו אותנו למצב שאנחנו צריכים לבטא את הרגשות שלנו באמצעות אייקונים קטנים. האם זוהי סופה של הציביליזציה? את התשובה לשאלה הזאת לא תמצאו בסרט על האימוג'ים".

ארז דבורה: "'אימוג'י:הסרט' הוא סוג של שפל הראוי לציון מיוחד. עצם קיומו מהווה הוכחה אכזרית לאופן שבו הקולנוע ההוליוודי הופך חשיבה מכנית ורדודה לאידיאל המיועד לצופים צעירים. כלומר, יש בו חצייה של הגבול מרע לנתעב."



חולקים את המקום השני עם שתי הצבעות כל אחד: "רצח באוריינט אקספרס", "טופאק: כל העינייים עליי" ו"מאהב כפול"

2. רצח באוריינט אקספרס

רון פוגל: "עיבוד כושל ליצירת המופת של אגאתה כריסטי. כישלון מפואר ומתיש". ערן איצקוביץ: "העיבוד החדש של קנת' בראנה לספרה האגדי של אגתה כריסטי לא עושה חסד למקור הספרותי או הקולנועי. מילא אם היה מדובר בסרט שמנסה רק לעשות כיף על המסך, אך זהו סרט כושל שמנסה להעביר מסר כמותחן שלא מצליח למתוח. עם זאת, יש משהו שהוא דווקא כן מצליח לעשות בגדול, וזה להביך את כל המעורבים בו".



2. טופאק: כל העיניים עליי

מיכל קליינברג: "חילול כבוד המת. קולנוע דל, חסר מעוף או יצירתיות שמשטיח לכדי ראפר גנרי את דמותו של טופאק שהיה פורץ דרך בתחומו עם שירים פמיניסטיים, פוליטיים וחברתיים; עוול באורך 130 דקות מיותרות".

יאיר הוכנר: "טופאק נרצח בשנית בסרט האיום הזה שאין בו שום דבר טוב. סרט מתנ"סים מביך עם בימוי חובבני, תסריט מביך ומשחק תיאטרלי מוגזם. 139 דקות ארוכות ומייאשות".



2. מאהב כפול

עידו רוזן: "המותחן הארוטי שאינו מותח, אינו מגרה, ויותר פורנו רך מארוטי, הוא סרט פגום, מיותר ודוחה, שמסריח ממאמץ ליצור פרובוקציה".

ענר פרמינגר: "סרט מניפולטיבי ושרירותי. יומרני, בומבסטי ומזויף להחריד".



צוות הבוחרים:

צוות אתר סרט: אלעד שלו (עורך האתר), יאיר הוכנר (עורך מדור ביקורות), רון פוגל (מבקר ראשי), מור קומפני, הלמינה גרופר, ערן איצקוביץ, דין קליין, לירון אברהם, קרן קוצ'ר, נועה לוי, עומר חגי, ניצן המבורג, יוחאי גורלי, מתן יניב, ליטן לשינר, מעיין הררי

מבקרי קולנוע:: אבנר שביט (וואלה), יעל שוב (טיים אאוט), ארז דבורה (Ynet), אמיר בוגן ,(Ynet) אורון שמיר (עכבר העיר), אור סיגולי (סריטה), עופר ליברגל (סריטה), ישי קיצ'לס (ישראל היום), חנה בראון (ג'רוזלם פוסט), בנימין טוביאס (ידיעות אחרונות), מרלין וניג (סלונה), מיכל קליינברג (נענע 10), אוהד לנדסמן, עידו רוזן

במאי קולנוע: בועז ארמוני ("מסווג חריג"), ענר פרמינגר ("החיים בינתיים"), ארז תדמור ("נמל בית"), אסף פולונסקי ("שבוע ויום")
אלעד שלו - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
White Bird A Wonder Story1ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20233דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט