חדשות קולנוע וסרטים

Seret קומיקס: תגובות ראשונות ל"הנוקמים: מלחמת האינסוף"

מדור Seret קומיקס
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
דיסני שומרים על דיסקרטיות מושלמת בכל הנוגע לסרטם החדש ומציגים רק 30 דקות ממנו לקהל נבחר ושומרים על חשאיות גם בנוגע לסרט ההמשך "הנוקמים 4". מארוול מקבלים פארק משלהם בדיסנילנד וניקולס קייג' מבקש להיות הג'וקר
"הנוקמים: מלחמת האינסוף" מקבל ביקורות ראשונות

העולם מכין את עצמו ל'הנוקמים: מלחמת האינסוף". בין אם זה פוסטרים, טריילרים ושלטי חוצות, דיסני מכינים את עצמם היטב. ובכן, מלבד לצפות בסרט. בסרט בלוקבאסטר רגיל, נהוג כי אולפני הסרט יארגנו הקרנות עיתונאים והקרנות טסטינג אשר בהן מעריצים נרגשים נאלצים לחתום על טופס סודיות.

האולפנים סומכים על תגובותיהם של הצופים שיעשו באזז בטוויטר או בעיתונות. אך "הנוקמים" החדש הוא ממש לא שובר קופות רגיל ועל כן נוצר מצב כי אפילו הקאסט עצמו לא צפה בתוצאה הסופית. "אני לא הורשיתי לקרוא את כל התסריט", סיפר השחקן טום הולנד המשחק את איש העכביש. "אני יכול לספר שהיה כיף על הסט ושכל דיאלוג או סצנה שקשורה אליי הייתה נהדרת, אבל חוץ מזה אני יודע בדיוק כמוכם".



נראה כי דיסני שומרים על סודיות בכל הנוגע לסרט, אך עדיין התבצעו הקרנות של עיתונאים ומעריצים אשר בהן נראו ה-30 דקות הראשונות של הסרט. איך התגובות? "אני לא יכול לומר יותר מדי אבל זה סרט מאוד שאפתני", אומר כתב "Digital Spy Film". "זה משנה טונים בין הקבוצות. הסיקוונסים של 'שומרי הגלקסיה' מקבלים לוק, הרגשה וסאונדטראק השונים בהרבה מהסצנות בניו-יורק, וזה הולך להיות מצחיק".

"זה מצחיק, האקשן הוא אפי והנבלים נראים מדהים", מתלהב הכתב של "JOE.ie". "פלוס גרוט! וגם יש בהצצה הקטנה הזו יותר ציטוטים מאשר רוב סרטי הקולנוע. למעריצים מצפה תענוג". אך ישנו בן אדם אחד שכן צפה בכל הסרט, ג'יימס גאן, במאי סרטי "שומרי הגלקסיה". גאן השתמש בקשריו אצל מארוול וכתב: "סרט מדהים!".

עוד נמסר ממארוול מידע אודות שמו של הסרט הרביעי של "הנוקמים" והאחרון בעבור השלב השלישי של מארוול. לפי החברה, האחים רוסו ביקשו להסתיר את השם מכיוון שלטענת הבמאים מדובר בספוילר שהורס את הסוף של "מלחמת האינסוף". "ניסינו כמיטב יכולתנו לתת לסרט שם שאפשר יהיה לשחררו, אבל זה לא הרגיש נכון. היינו צריכים שם שפשוט יבהיל את הקהל", אמרו האחים. "עם זאת השם ייחשף לראשונה בכתוביות הסיום של הסרט". "הנוקמים: מלחמת האינסוף" יעלה בבתי הקולנוע ב-27 לחודש. הסרט הרביעי, יופיע בשנה הבאה ב-24 לאפריל.

[*] "דוקטור סטריינג'" מקבל מתקן בדיסנילנד קליפורניה

דיסנילנד תפתח ב-2020 את פארק מארוול אשר יכלול מתקנים חדשים עבור הנוקמים, ספיידרמן וגם את "שומרי הגלקסיה – הבריחה" שעלה לאחרונה בדיסנילנד. המתקן הראשון שפורסם יכלול מסע אל תוך המולטיוורס של סטיבן סטריינג'. להלן ההצהרה של חברת דיסני: "אורחים יקבלו את ההזדמנות לבקר את המאסטר של האומנות המיסטית, דוקטור סטריינג', בדיסנילנד קליפורניה! המתקן יכלול הסתובבות בין העולם האמיתי לבין מה שנמצא תחתיו. אורחים יקבלו את ההזדמנות לפתוח פורטלים ולעבור בין ממדים בדיוק כמו בסרט".



ניקולס קייג' רוצה לשחק את הג'וקר או כל נבל אחר בסרט מארוול

ניקולס קייג' עושה בשנים האחרונות תפקידים גרועים רבים, זכור במיוחד תפקידו בסרט "איש הקש" שבו הוא שיחק את זה שצועק "לא את הדבורים! רק לא את הדבורים!". קייג' גם ידוע בתור חובב קומיקס גדול ובשל ניסיונותיו הרבים ליצור סרט קומיקס. תחילה זה היה אמור להיות "סופרמן חי" של טים ברטון שבוטל בסוף, אחר כך זה היה אמור להיות הדחליל ב"באטמן הניצחון" שהיה אמור להמשיך את ההתעללות של ג'ואל שומכר באיש העטלף עד שבוטל גם הוא.

בסופו של דבר, קייג' שיחק את ג'וני בלייז בשני סרטי "גוסט ריידר". אם כי הביקורות לסרטים אלו הינם מעורבות, הסרט השני בסדרה הינו סרט גיבורי העל בעל ההכנסות הנמוכות ביותר אי פעם. נראה כי הקומיקס איננו מחבב את קייג' כל כך, אך כאשר נשאל בנוגע לאם היה רוצה לשחק בסרט קומיקס נוסף, תשובתו הייתה מפתיעה.

"אני כרגע יותר בכיוון של דברים נוספים", אמר קייג'. "אבל אני תמיד ידעתי שאני יכול להיות ג'וקר מעולה ואני תמיד ידעתי שאני יכול להיות נבל נהדר עבור מארוול, כמו דוקטור דום. אם מישהו במארוול מחפש לעשות סרט מקור על דוקטור דום, אני ממליץ על עצמי. הג'וקר גם היה יכול להיות תפקיד מושלם עבורי, יכול להיות שאני כרגע טיפה מבוגר אבל אם הייתי יכול לחזור קצת בזמן זה היה יכול להיות מאוד כיף".
מתן יניב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
אין מאמרים מחודש אפריל
 
חיפוש בארכיון 2018
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט