חדשות קולנוע וסרטים

משתגעים על קמרון דיאז: הסרטים הגדולים של הכוכבת

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
זה לא במקרה שכל סרט של קמרון דיאז נחשב להצלחה מסחררת. התאהבנו בה על המסך מהרגע בו גרמה לעיניו של ג'ים קארי לצאת מהגולגולת שלו "במסכה" ועד לזמן שהייתה מורה רעה. אין ספק שהיא כוכבת. בדיוק בגלל זה החלטנו לחגוג לה יום הולדת 45 ולדרג את 5 הסרטים שלה שאנחנו הכי אוהבים
5. האישה האחרת (2014)

תקציר: אחרי שגילתה שבעלה בוגד בה, קרלי (לזלי מאן), יוצרת קשר עם הבחורה איתה הוא בוגד (קמרון דיאז). במהרה הן נהפכות לחברות טובות ומגלות שהוא בעצם בגד בשתיהן עם דוגמנית צעירה מהן בהרבה (קייט אפטון). השלוש מתאחדות ויוצאות יחד למסע נקמה בגבר ששבר לשלושתן את הלב (ניקולאי קוסטר-וולדו, "משחקי הכס").

למה אנחנו אוהבים את הסרט הזה? כי מי לא אוהב לראות שלוש נשים מהממות ומצחיקות שמתאגדות כדי לנקום בצורה הכי אכזרית ומשעשעת שיש בגבר שבגד בהן ועל הדרך יוצרות חברות לחיים.



4. החופשה (2006)

תקציר: קייט ווינסלט וקמרון דיאז מגלמות שתי בחורות שמחליטות לברוח מכל הצרות בחיי האהבה שלהן. אחת שנראית כאילו חייה מושלמים, גרה בבית החלומות ועובדת בעבודה מהנה, מגלה יום אחד שבעלה בוגד בה ואילו השנייה שכל חייה הייתה "הנערה שבפינה", מגלה שהבחור בו היא מאוהבת עומד להתחתן. שתי הבנות יוצרות קשר ומחליטות להחליף בתים אחת עם השנייה. שם כל אחת מהן פוגשת בחור מקומי ששונה מהן לחלוטין וכך כל אחת מתחילה, לגמרי במקרה, סיפור אהבה משלה.

למה אנחנו אוהבים את הסרט הזה? כי גם קמרון וגם קייט משחקות שתי דמויות הפוכות לחלוטין ועדיין כל אחת יכולה למצוא בכל אחת מהדמויות משהו להזדהות איתו. בין אם זה דברים שהולכים אחרת משתכננת או הרצון להתנתק מהכל ולפעמים זה אפילו הצורך לצחוק, להשתחרר וליהנות ממה שהחיים נותנים.

סיבה נוספת היא הבחורים בסרט. ג'וד לאו משחק את הבחור הכובש והרגיש, שממלא את תפקיד ה"אבאמא" לבנותיו הקטנות ואילו ג'ק בלאק מייצג את הדמות המשוחררת שתמיד מעלה חיוך על הפנים ומייצג את קול ההיגיון. וכמובן שאי אפשר לשכוח את אלי וולך המקסים בתפקיד ארתור, השכן שמראה לאיריס מה באמת חשוב בחיים.



3. המסכה

תקציר: ג'ים קארי מגלם פקיד בנק חלש אופי וטוב לב שחייו משתנים לאחר שמצא מסכה, שנותנת לו כוחות המתבטאים ביכולותיו לגרום למציאות להתנהג כמו סרטים מצוירים. הוא מנצל כוחות אלה כדי להשיג כסף, כבוד ואת הבחורה (קמרון דיאז בתפקידה הקולנועי הראשון), אבל מסתבך כשמגלה שהבחורה היא בת זוגו של גנגסטר מקומי וכעת הוא הופך למטרה הן של המשטרה והן של ארגוני הפשע. למה אנחנו אוהבים את הסרט הזה? פה היא כבשה את לבנו בפעם הראשונה. אז נכון, זה לא היה התפקיד הגדול ביותר או התובעני ביותר שלה - למעשה, אם הדברים היו מסתדרים קצת אחרת, זה יכול היה להוביל אותה לקריירה של משחק בשמלות צמודות - אבל דיאז לא יכלה לבקש היכרות טובה יותר עם הקהל מאשר התפקיד הזה. דמות של זמרת תוססת, שמצליחה לשגע גם את ג'ים קארי ומראה לנו שהיא לא רק פנים יפות, אלא גם שחקנית מצחיקה שגונבת את ההצגה ומכאן הדרך הפכה לרצופה בהצלחות.



2. שומרת אחותי (2009)

תקציר: חייהם של שרה ובריאן פיצג'רלד, בנם ג'ס ובתם בת השנתיים, קייט, משתנים לחלוטין כשהם מגלים שלקייט יש לוקמיה. התקווה היחידה של ההורים היא להביא ילד נוסף לעולם, כדי שיציל את חייה ולכן מצרפים למשפחתם את אנה. בין קייט ואנה יש קשר חזק יותר מהקשר הנורמטיבי בין אחיות: חייה של קייט תלויים באנה. שרה (דיאז) היא אם ורעיה אוהבת שנטשה את הקריירה שלה כדי לדאוג לבתה. אנה תופסת את מרכז תשומת הלב עד שיום אחד בגיל 11,היא אומרת 'לא'. בחיפושיה אחר חירות רפואית היא לוקחת לה עורך דין משלה ופוצחת בפרשה משפטית שמפלגת את המשפחה ויכולה להותיר את גופה הדועך של קייט בידי הגורל. מבוסס על רב המכר של ג'ודי פיקולט "שומרת אחותי".

למה אנחנו אוהבים את הסרט הזה? כי למרות שאנחנו רגילים לראות אותה בקומדיות כשהיא מגלגלת אותנו מצחוק, אנחנו לא יכולים להתעלם מהמשחק המצוין שלה ומהסרט המרגש וסוחט הדמעות.



1. מה שקורה בווגאס (2008)

תקציר: דיאז ואשטון קוצ'ר משחקים שני רווקים שמגיעים לעיר החטאים כדי להשתחרר מהצרות היומיומיות שלהם, רק כדי לגלות בבוקר למחרת שהם נשואים. משם העניינים רק מסתבכים כשהם זוכים בשלושה מיליון דולר וכעת בשביל לקבל את הסכום במלואו יצטרכו ללמוד להסתדר, כמובן שבדרך לכסף (ולאהבה) הם יעברו סדרה של תחבולות ומריבות.

למה אנחנו אוהבים את הסרט הזה? כי אשטון וקמרון הם השילוב המושלם של סרקזם ותמימות שביחד מביאים לנו סיפור אהבה משעשע. סיבה נוספת לכך שהסרט הזה קורע אותנו מצחוק היא החברים הכי טובים של כל אחד מהם שפשוט גונבים את ההצגה.

ליטן לשינר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
אין מאמרים מחודש אוגוסט
 
חיפוש בארכיון 2017
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט