חדשות קולנוע וסרטים

חורף חם בקולנוע - חלק 2

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
אוקטובר, נובמבר, דצמבר הם החודשים החמים ביותר בחורף. בפברואר 2005 יתקיים טקס פרסי האוסקר והאולפנים הגדולים משחררים בשלושת החודשים הנ"ל את הסרטים האיכותיים או מה שהם חושבים שהוא איכותי ומספיק טוב כדי להיות מועמד לפרס האוסקר. לפניכם סקירה של הסרטים המסקרנים ביותר שתזכו להציץ בהם בחורף הקרוב. הסרטים הנ"ל יוצאים בארה"ב ולחלקם אין עדיין תאריך יציאה בארץ. חשוב לציין שסרטים רבים הושמטו מהרשימה וביניהם שוברי קופות פוטנציאלים, סרטי פעולה שונים, קומדיות ודרמות שבאופן סובייקטיבי לחלוטין החלטתי לא לעלות על הדף.Beyond the Sea
הוליווד אוהבת לתת אוסקרים לשחקנים שהופכים לבמאים וקווין ספייסי עושה זאת בפעם השנייה לאורך הקריירה שלו בסרט על חייו של הזמר האמריקאי בובי דארין. האנסמבל הנפלא שמשתתף בסרט כולל את ג'ון גודמן, ברנדה בלת'ין, בוב הוסקינס וקיית בוסוורת (זוגתו של אורלנדו בלום). השאלה אם הסרט יעניין מישהו מלבד מעריצי של הזמר הנ"ל.

Birth
הסרט הזה הולך לעשות כל כך הרבה רעש ולא ברור אם הוא יעשה טוב לקריירה של השחקנית ניקול קידמן. מדובר בדרמה רצינית על אלמנה שילד בן עשר יוצר איתה קשר וטוען שהוא בעלה. הילד מספר לה דברים אינטימיים שרק בעלה יכול לדעת מה שמבלבל אותה במקצת והיא פוצחת איתו ברומן. הסרט עורר זעם רב בפסטיבל ונציה האחרון בעיקר בזכות כמה סצינות אינטימיות בין כוכבת הקולנוע והילד קמרון בריית. הסרט בויים ונכתב על ידי ג'ונתן גלזר הבריטי.

למצוא את ארץ לעולם לא
סרטו של מארק פורסטר שפתח את פסטיבל חיפה ביום חמישי, אולי יעניק לשחקן ג'וני דפ מועמדות שנייה לאוסקר. הסרט מתרחש בשנת 1905 ועוקב אחרי הסופר ג.מ.באריי והדרך שבה נוצר המחזה והספר הנודע ביותר פרי עטו, "פיטר פן". בנוסף לג'וני דפ מככבים גם קיית ווינסלט, ג'ולי כריסטי ודסטין הופמן. יש לזכור שהאלי ברי זכתה באוסקר על תפקידה בסרט "מונסטר בול" שבויים של פורסטר, אולי הקסם יעבוד בשנית.

משפחת סופר על
סרט האנימציה של אולפני דיסני ופיקסאר תמיד מעורר עניין רב והוא יוצא בדיוק בזמן כדי לחטוף מועמדות לפרס האוסקר לסרט האנימציה הטוב ביותר. הסרט מתמקד במשפחה של גיבורי על שיצאו לפנסיה מוקדמת ועכשיו אחרי תקופה ארוכה שלא נלחמו נגד הרעים הם נקראים להציל את העולם בפעם האחרונה. את הסרט כתב וביים אחד היוצרים של משפחת סימפסון אז יש למה לצפות.

Kinsey
לתסריטאי/במאי ביל קונדון כבר יש אוסקר אחד בכיס על "אלים ומפלצות" ומועמדות שנייה על "שיקגו". הסרט עוסק בחייו של הסקסולוג הראשון בארה"ב שחקר את חיי המין של הגברים. ליאם ניסן (אוסקר?) מגלם את קינסי, לורה לייני (אוסקר?) מגלמת את אשתו עם כריס אודונול, ג'ון לית'גו ואוליבר פלאט. הטריילר של הסרט פשוט מבריק. בהחלט מעורר עניין רב.
A Very Long Engagement
הבמאי והכוכבת של הסרט "אמלי" חוזרים לשתף פעולה ומצרפים אליהם את השחקנית זוכת שני האוסקרים ג'ודי פוסטר, בדרמה תקופתית המתרחשת בסוף מלחמת העולם הראשונה. אודרי טאטו המקסימה מגלמת אשה המחפשת אחרי ארוסה שנעלם במלחמה. למרות הנושא הקודר מדובר בסרט שיש בו רגעים קומיים רבים וכמובן המון סגנון קולנועי ייחודי המתאים לבמאי המסוגנן.

Closer
המחזה הנודע בבימוי של מייק ניקולאס היה יכול להבטיח הרבה, במיוחד אחרי שהמיני סדרה המצליחה בבימויו, "מלאכים באמריקה" גרפה כמעט כל פרס אפשרי. ג'וליה רוברטס בתפקיד רציני עלולה להיות טעות חמורה בליהוק. בכל זאת ארבעה אנשים, שני זוגות, בגידות ואהבות. צרפו את ג'וד לאו, נטלי פורטמן וקלייב אוון (ארתור ב"מלך ארתור") וקבלו צוות נוצץ של כוכבים בסרט נוצץ לא פחות. עכשיו צריך לחכות ולראות איך רוברטס תעבור את המסך בתפקיד דרמטי מורכב.

Ocean's Twelve
לא בדיוק סחורה של אוסקר אבל בהחלט שובר קופות ועם רשימה של כוכבים כגון: ג'ורג' קלוני, בראד פיט, מאט דיימון, אנדי גרסייה, קתרין זטה ג'ונס וג'וליה רוברטס. זה מה שנקרא ללכת על בטוח. הגנבים חוזרים לבצע שוד נוסף. הסרט צולם ברחבי אירופה והיו שלל שמועות על התערבות של המאפיה במהלך הצילומים. בכל אופן להיט יש כאן במאה האחוזים.

Blade: Trinity
עוד סרט שלאוסקר הוא לא יהיה מועמד אבל לבטח יכניס יותר מרוב הסרטים שיהיו מועמדים לו. ווסלי סנייפס חוזר לגלם את הערפד האנושי . התסריטאי של שני הסרטים הקודמים, דיוויד ס. גוייר, אוחז במושכות הבמאי. המון דם, פעלולים וערפדים בשלל צורות וצבעים.

לימוני סניקט – סדרה של אירועים מצערים
קומדיה מופרעת על יתומים הנשלחים לגור אצל דודם הקמצן ומסתבכים בשלל אירועים לא נעימים במיוחד. קומדיה שחורה לכל המשפחה. צוות של כוכבי קולנוע מופיעים בתפקידים מובילים ביניהם ג'ים קארי, מריל סטריפ ושוב פעם ג'וד לאו. הטריילר של הסרט נראה מדליק.
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

   
חיפוש בארכיון 2004
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Home 20231ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story2ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction3מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies4מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Arthur the King5המרוץ לניצחון של ארתורציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.0
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט