חדשות קולנוע וסרטים

סרטים טובים יש גם בטלוויזיה

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
כמידי שבוע מביא לכם דן רונן את המלצות הסרטים שכדאי לראות בטלוויזיה במהלך סוף השבוע. הפעם נראה, כי הערוצים השונים עמלו לא מעט כדי להשאיר אתכם בבית, ולהוציא פסטיבל סרטי טום קרוז (לחובבי היפיוף) ופסטיבל סרטי סטנלי קובריק (לחובבי הקולנוע האיכותי) יש עוד כמה פנינים שכדאי לראות ואפילו להקליט.

יום שישי

לשם שינוי שלושת הערוצים המרכזיים משדרים, גם אם לא בהקרנות בכורה, כמה סרטים שכדאי מאוד לראות. ערוץ 1 ממשיך בדרכו חסרת ההגיון לשדר סרטים אלימים בשעות אחה"צ ובשישי תשודר ב - 16:35 הקלאסיקה של סם פקינפה, "הבריחה" עם סטיב מקווין ואלי מקגרו. בערוץ 2 ישדרו ב - 23:35 את "בקו האש", מותחן פעולה עם קלינט איסטווד, כשומר ראש שנכשל בהגנתו של הנשיא קנדי ומוצא עצמו נאבק מול ג'ון מלקוביץ' שמאים לחסל את הנשיא הנוכחי. בערוץ 10 ישדרו את "הפירמה", העיבוד הקולנועי הראשון והריווחי ביותר לג'ון גרישם עם טום קרוז כפרקליט צעיר שמגלה שהמשרד בו הוא עובד מעורב ביותר מדי שחיתויות ורציחות. לאחר מכן, ב - 00:15, תשודר קלאסיקה נוספת - "צייד הצבאים", סרטו הגדול של מייקל צ'ימינו המספר על שלושה חברים במהלך השנים לפני וויטנאם, במהלך המלחמה ואחריה. רוברט דה נירו, כריסטופר ווקן וג'ון סאבאג' בתפקידים הראשיים וסצינת רולטת האקדח ממשיכה לצמרר כל פעם מחדש.

לעומת זאת, מבחר סרטים בינוני למדי בערוצי הכבלים. אפשר לראות עם כל המשפחה את "הג'ונגל מת מצחוק" עם ברנדן פרייז'ר ("המומיה"), ב- HOT FUN, ב- 20:10. ב- HOT PRIME ישדרו החל מ - 22:00 שניים מסרטיו של הבמאי הקוריאני המוערך קים קי -דוק. "משמר החופים", שהוקרן בפסטיבל חיפה האחרון תחת השם "שומר החוף", מספר על חייל קוריאני שהורג בשוגג זוג אוהבים ומעורר את זעמם של התושבים המקומיים. "בחור רע" הוא הסרט שפרץ לקי-דוק את הדרך ובו גנגסטר קשוח מתאהב בצעירה הדוחה את חיזוריו ומצליח למצוא דרך לנצל אותה ולמעשה להפוך אותה לשלו. כדאי מאוד.

ב - YES 2 אפשר למצוא רצף סרטים מוצלח שכולל את "מלחמת העולמות", מדע בדיוני מ- 1953, המתאר פלישה מהמאדים ובני האדם המנסים להתגונן. לאחר מכן, ב - 18:25, ישודר העיבוד הקולנועי של מייקל רדפורד ("הדוור") " 1984" של ג'ורג' אורוול. הסרט בונה עולם ויזואלי התואם את חזונו של אורוול, מה שאומר שהוא מצליח להיות מדכא, קשה ולהראות באופן ברור יותר כמה החזון של אורוול לא רחוק מהמציאות שלנו. ג'ון הרט מעולה בתפקיד הראשי. לאחר מכן יימשך מרתון סטנלי קובריק שהתחיל ביום חמישי, הערב עם "התפוז המכני" ו" הניצוץ" המופתיים. ב- yes 3 ישדרו את סרטו היפהפה של אנג לי, "גיבור" בו לוחם מסתורי מגיע אל מלך סין ומספר לו על הקרבות שנלחם כנגד אויביו הגדולים. הסרט עצמו מורכב מהקרבות הללו, שמזכירים את "נמר, דרקון", אבל צבעוניים הרבה יותר ומדהימים לא פחות. כריסטופר דויל, הצלם הקבוע של וואנג קר-וואי, צילם חוויה קולנועית מדהימה.יום שבת

ערוץ 1 ממשיך בשידור קלאסיקות והיום "הצות המובחר" שביים פיליפ קאופמן ב- 1983, ועוקב אחר מימוש תוכנית החלל האמריקאית. עם סם שפרד, סקוט גלן ואד האריס. בערוץ 2 ישדרו בהקרנת בכורה את "ג'ירפות" סרטו של צחי גארד עם טינקרבל, מיטל דוהן וליאת גליק (21:40). בערוץ 10 תשודר קלאסיקת האקשן "מת לחיות" בה ברוס ויליס מנסה להציל גורד שחקים עליו השתלטו טרוריסטיים שחטפו גם את אשתו. אקשן מצוין, שביים ג'ון מקטירנן. סרט רביעי בסדרה מופק בימים אלו.

ג'ון קיוזאק מוצא מנהרה המובילה הישר אל ראשו של ג'ון מלקוביץ' ב- HOT סרטים. "להיות ג'ון מלקוביץ'", שיתוף הפעולה הראשון בין צ' ארלי קאופמן התסריטאי לבמאי ספייק ג'ונז (שהוליד בהמשך את "אדפטיישן") הוא קומדיה שנונה מלאה בהברקות (21:00). לאחר מכן ישודר "אגדות וסיפורים", סרטו האחרון לעת עתה של טוד סולונדז. הסרט, שנראה לפעמים דווקא כמו סקיצה ל"אושר", סרטו הקודם, מחולק לשני סיפורים - fiction ו- non fiction , הראשון על בחורה צעירה הכותבת סיפור על יחסיה עם המרצה שלה לכתיבה יוצרת ובשני על במאי המצלם סרט תיעודי על נער מסומם ממשפחה מהמעמד הבינוני. פחות טוב מ"אושר" יש ב"אגדות וסיפורים" עדיין כמה רעיונות מצוינים על נושא הכתיבה, המציאות מול הבדיון והקולנוע כמייצג המציאות הזו. בין השחקנים אפשר למצוא את ג'ון גודמן, סלמה בלייר ופול ג'יאמטי (" אמריקן ספלנדור"). בכבלים הדיגיטליים אפשר בהחלט לראות את "כוכב התערוכה", מוקומנטרי שביים כריסטופר גסט (מיוצרי "ספיינל טאפ") על תחרות כלבים יוקרתית (21:45). ב- HOT ACTION ישדרו החל מ- 22:00 שלושה סרטים עם ג'ט לי. ב"האחד" הוא נאבק מול פושע שמאיים לחסל את הכפילים שלו בעולמות מקבילים, ב"רומיאו חייב למות", הוא מחפש את רוצחי אחיו ונאבק בכנופייה סינית וב"היו זמנים בסין 2", מסרטיו המוקדמים שביים אשף הפעולה טסואי הארק, הוא נאבק בכת פאנטית של לוחמים המתכוונים לסלק את האירופים מסין.

בלווין אפשר לראות את "מועדון החברים", קומדיה מטופשת אך מהנה למדי מבית היוצר של "סטארסקי והאץ'" על שלושה חברים בשנות השלושים לחייהם שמחליטים לחזור לקולג' ולמסיבות הפרועות. לוק ווילסון, ויל פארל ווינס ווהן בתפקידים הראשיים (yes 1, 21:30). ב - yes 4 אפשר לראות שוב את "זהות הכפולה", בו מאט דיימון מנסה להבין מיהו ולמה רודפים אחריו (22:15). סרט ההמשך, "זהות במלכודת" מוקרן עכשיו בקולנוע.
מחווה לסטנלי קובריק

YES 2 עורכים בסוף השבוע מחווה לבמאי הגדול סטנלי קובריק וישדרו מבחר מסרטיו, כולם מומלצים. ביום שישי ישודרו בזה אחר זה "שבילי התהילה" ו"בארי לינדון" (החל מ- 12:00), ובערב, החל מ- 21:45, אסור להחמיץ את "התפוז המכני" ו"הניצוץ", לפי ספרו של סטיבן קינג. ביום שבת ישודר ב- 21:45 "מטאל ג'אקט", המספר על טירונים במלחמת וויטנאם והשתלבותם בקרבות לאחר מכן.

מחווה לטום קרוז

לרגל יציאת "הנוסע" עורכים ב- HOT DRMA מחווה למי שהוא כנראה הכוכב הגדול ביותר כיום. המחווה מתחילה כבר בחמישי בערב עם "כל הצעדים הנכונים", " אהבה בשחקים" ו"צבע הכסף" שישודרו בשידור חוזר גם ביום שישי, החל מ- 11:10. בערב אפשר לראות שלושה סרטים נוספים - "ימי הרעם", לצד ניקול קידמן, "קוקטייל" ו"ראיון עם ערפד". ביום שבת ישודרו שניים מסרטין האחרונות, שני ניסיונות לתפקידים רציניים יותר. הניסיון הפחות מוצלח הוא "ונילה סקיי" שביים קמרון קרואו (שעשה עם קרוז גם את "ג'רי מגוויר") ואילו המוצלח, " מגנוליה", שביים פול תומס אנדרסון ("מוכה אהבה") נותן לקרוז תפקיד מרתק של מעין מטיף עלוב לגברים שאמור לעזור להם לכבוש כמה שיותר נשים, והוא ללא ספק הסרט הטוב ביותר שיוקרן במסגרת המחווה הזו. למרבה הצער לא ישודר באף אחד מהערוצים "עיניים עצומות לרווחה", בו הזוג קרוז וקידמן שיתפו פעולה עם קובריק בסרטו האחרון.
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2004
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט