חדשות קולנוע וסרטים

אתר "סרט" מזמין אתכם לסרט - "ציידי המחשבות"

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
בימים אלו מוקרן בבתי הקולנוע בארץ מותחן האימה "ציידי המחשבות". אתר "סרט" בשיתוף עם המפיצים מזמין אתכם הגולשים לזכות בכרטיסים חינם לסרט. כל מה שעליכם לעשות זה לענות על שאלה אחת פשוטה ותוכלו לזכות בזוג כרטיסים חינם לסרט. המבצע יימשך עד אחרי יום הכיפורים, יום שישי ה- 14 באוקטובר. (לינק למבצע נמצא בצד השמאלי של העמוד)

התסריטאים של "קולר להרגיש את לאס וגאס" ו"קונסטנטין" כתבו. הבמאי של להיטים כמו "סיוט ברחוב אלם 4", "מת לחיות 2", "סחרור מסוכן" ו"ים כחול עמוק" ביים והתוצאה מותחן פסיכולוגי שהוא גם סרט אימה.

העלילה מתרחשת באיסלנד הרחוקה שם האף.בי.אי מקיים תוכנית לימודים חשאית עבור יחידה של סוכנים צעירים ומבריקים המתמחים בבניית פרופילים פסיכולוגים. 'ציידי המחשבות' זו שמה של היחידה הגאונית הזו. שמונה חניכים טריים ולא מנוסים מגיעים להשתתף בקורס, שבו הם למדים לאתר רוצחים סדרתיים. אבל אז תוכנית הלימודים שלהם משתבשת כאשר הם בעצמם הופכים למטרה ומתחילים למות באופן מעורר חשד. מאחר והם העילית של העתיד הם מתחילים לחשוד שיש ביניהם רוצח סדרתי המאלץ אותם לקחת ברצינות את הקורס שבו הם משתתפים.

יאיר הוכנר, מבקר הקולנוע של אתר "סרט" הגדיר את "ציידי המחשבות" כמותחן אימה אפקטיבי.

במוצר הקולנועי החדש של רני הרלין, תמצאו את כריסטיאן סלייטר, ואל קילמר, אל. אל. קול ג'יי והמון גופות מרוטשות. בין הגופות אפשר לזהות גם את השחקנית קתרין מוריס שמוכרת לחובבי סדרת המתח "תיק סגור" כבלשית המתמחה בפיתרון פרשות רצח מהעבר ולצידה השחקן הבריטי ג'וני לי מילר שמוכר בעיקר למעריצי "טריינספוטינג" כ"סיקבוי" החולני.

רני הרלין שביים בעבר סרטי אימה כמו "מגרש השדים ההתחלה" ו"סיוט ברחוב אלם 4" וסרטי פעולה כמו "מת לחיות 2" ו"סחרור מסוכן" משלב בין שני סוגי הז'אנר ויוצר סרט פעולה שהוא מותחן פסיכולוגי לעניים וסרט אימה עם מספר ריטושים מהנים. גאונות צרופה לא תמצאו כאן אבל מקצועיות בהחלט כן.

ואל קילמר מגלם את ג'ק האריס, סוכן FBI ותיק, קשוח וקצת לא שפוי. הוא מדריך קבוצה של שבעה סוכנים צעירים המתמחים בבניית פרופילים של רוצחים סדרתיים. לקראת השלב הסופי של המבחנים הם נאלצים להתמודד עם האתגר הקשה והגדול מכולם. האריס לוקח אותם לאי בודד שבו יש מתקן סודי של ה FBI. במתקן ישנם רמזים לרצח אכזרי שהתבצע. הסוכנים הצעירים צריכים לבנות במהירות פרופיל לרוצח. מי שיצליח לעלות על הרוצח ראשון, הוא יהיה המנצח הגדול.


לקבוצה מצטרף שוטר מצטיין שבעזרת קשרים הצליח להשתחל למשימה המורכבת. הסוכנים הצעירים לא יודעים שלשוטר יש מניעים משל עצמו. הצרות מתחילות כאשר רציחות אמיתיות מתחילות להתבצע על האי ומאחר והם האנשים היחידים על האי, הסוכנים והשוטר הופכים במהירות לחשודים המרכזיים אלא אם כן המפקד הקשוח שלהם טמן להם פח קטלני. ספוילרים לא יהיו כאן כי "ציידי המחשבות" למרות שהוא מוצר בינוני במהותו מצליח להחזיק את הקהל הפוטנציאלי שלו במתח ולבצע את העבודה, כלומר להשאיר אותנו קצרי נשימה עד לסוף הסרט.

אל תבנו על סרט ברמה גבוהה - "ציידי המחשבות" הוא מותחן עם המון קטעים מזוויעים עד כדי גיחוך, תסריט רע במיטבו, משחק בינוני ומטה - סרט סוג ג' במיטבו. יש לו מטרה אחת בלבד והיא לספק לנו 105 דקות מורטות עצבים בכל מחיר בלי שנצטרך להפעיל אפילו לשנייה אחת את גלגלי המוח שלנו. זהו גם חלק מהקסם של הסרט, רגעי מוות מחרידים לטובה, פעלולים זולים, שחקנים שיצאו מהנפטלין ורובם כאלה שאתם בכלל לא מכירים, סצנת סקס ארוטית במקלחת (כריסטיאן סלייטר חושף את אחוריו), והמון משפטי מחץ לא מוחצים.

תוכלו להגיד שאפשר לראות כזה סרט גם בטלוויזיה אבל "ציידי המחשבות" מצולם לא רע, ערוך בצורה קצבית ואין מה לעשות על המסך הגדול בקולנוע עם מערכת סאונד מקפיצה הוא יהיה הרבה יותר אפקטיבי ומבדר. בסך הכול מדובר במותחן אימים פסיכולוגי סוג ג' שחובבי הז'אנר ילקקו ממנו את האצבעות.
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

   
חיפוש בארכיון 2005
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
White Bird A Wonder Story1ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20233דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט