חדשות קולנוע וסרטים

מדריך ה - DVD השלם ליום כיפור - אקשן, אימה וקלאסי

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
יום הכיפורים הוא היום המושלם לנסות את מערכת הסאונד שיש לכם (כמובן בתנאי שאתם לא פוגעים ברגשות האנשים שכן שומרים על החג, הצום והשקט. אין כמו סרט אקשן טוב, סרט אימה או אפילו סרט קלאסי עם סאונד דיגיטלי משוחזר כדי להרשים את החברים, החברה ובני המשפחה. להלן ההמלצות שלנו:

מתח, אימה, אקשן

באטמן מתחיל: מהדורה מיוחדת – 2 תקליטורים

סרט החמישי בסדרת הסרטים המצליחה (הכנסות של למעלה מ- 1.6 מיליארד דולר בעולם) מחזיר אותנו אל מוצאו של באטמן שזכה לכינוי, האביר האפל. לאחר רצח הוריו, יוצא ברוס ויין (כריסטיאן בייל) יוצא למסע בעולם, ומחפש אמצעים להילחם באי צדק ולהרוס את מטילי האימה על החלשים בגותהם סיטי. בעזרת משרתו האישי (מייקל קיין), בלש משטרתי (גארי אולדמן) ובן ברית (פרידמן), באטמן נלחם בכוחות הרשע המאיימים להשמיד את העיר.

בית השעווה

אחד מסרטי האימה המדוברים של השנה החולפת בכיכובם של צ'אד מייקל מורי (מגרש ביתי), פריס הילטון, אלישיה קאת'ברט ובריאן ואן הולט. זוכה 3 פרסי 'נבחרי הנוער' בארה"ב: סרט האימה הטוב ביותר, השחקן הטוב ביותר (צ'אד מייקל מורי') והצעקה הטובה ביותר (פריס הילטון). רכבם של 6 סטודנטים, הנמצאים בטיול, נתקע והם צריכים לסטות ממסלולם לתוך עיירה נידחת ומוזרה. הם נכנעים לסקרנותם ומתפתים להכנס לבית השעווה המבעית שבמקום. עד מהרה הם מגלים שהעיר אינה כפי שהיא נראית, ושעליהם למצוא דרך לברוח, לפני שיפלו קורבן לרוצחים בעלי כושר המצאה חולני. אגב, העלנו ביקורת ארוכה יותר על הסרט לפני שבוע, חפשו בארכיון החדשות שלנו.

הצלצול 2

מותחן אימה שממשיך באופן ישיר את עלילת קודמו. הפעם רייצ'ל קלר ובנה איידן עברו להתגורר באורגון, בתקווה של "משנה מקום משנה מזל". אך לאחר שרייצ'ל מתחילה לעבוד בעיתון מקומי, היא נתקלת במקרה רצח שמעורר חשדה כי יש קשר לסמרה ולקלטת הווידיאו הארורה. רייצ'ל משמידה עותק נוסף מהקלטת אבל זה רק מכעיס יותר את סמרה. כעת רייצ'ל חייבת למצוא דרך לשתק את סמרה אחת ולתמיד, לפני שיהיה מאוחר מדי....

בן ערובה

ברוס וויליס חוזר אל סרטי הפעולה האלימים והפעם הוא מגלם את ג'ף טלי, לשעבר שוטר בלוס אנג'לס שהתמחה בניהול משא ומתן עם חוטפים. אחרי שילד שנחטף נרצח על ידי חוטף מטורף במהלך משא ומתן ג'ף נוטש את העיר הגדולה ואת משפחתו ועובר להתגורר בעיירה שקטה ורגועה. קבוצה של צעירים פולשת לאחוזה של איש עסקים מסתורי המקושר למאפיה. המטרה של אותה קבוצה של נערים היא לבצע שוד רגיל אבל כאשר הם נחשפים על ידי יושבי הבית, הם לוקחים את ילדיהם כבני ערובה. העניינים מסתבכים כאשר מתגלה שאחד מאותם צעירים הוא רוצח סדרתי מטורף שיש לו מניעים שונים לחלוטין מאשר לחבריו. ג'ף טלי מוצא את עצמו בסיטואציה שקיווה שלא יצטרך להתמודד איתה יותר.

מחלק 13

גרסה מחודשת למותחן הפעולה של ג'ון קרפנטר משנות ה- 70. תחנת משטרה מוצאת עצמה תחת מצור ומותקפת בכל החזיתות. המטרה – לחלץ את מטריקס, פושע ידוע שכלוא בתחנה. שוטר סמוי מנצל המצב ולוקח על עצמו לנהל את הקרב תוך ביסוס הקשר עם האסיר.

שליחות קטלנית 3 – עלייתן של המכונות

מהדורה מיוחדת – 2 תקליטורים. הסרט שהכניס למעלה מ- 430,000,000$ בעולם! בכיכובם של ארנולד שוורצנאגר, קלייר דאנס, קריסטינה לוקן וניק סטאל. על סף יום הדין, המחסל המתקדם ביותר שנבנה אי פעם, נשלח מהעתיד על מנת להבטיח את עלייתן של המכונות. התקווה היחידה היא גרסה משודרגת של הרובוט המוכר אשר נשלח חזרה מהעתיד על ידי בני האדם. ביחד עם ג'ון קונור, הוא חייב לעצור את עליית המכונות, אחרת האנושות תאבד לעד!

סרטים קלאסיים -

יום הכיפורים, להוציא הרשמת החברה ממערכת הסאונד, הוא הזדמנות מצויינת להשלים את ההשכלה הקולנועית שלנו. וכשאנחנו מדברים על השלמות אנחנו מדברים על סרטים קלאסיים שלא מעט מהם יצאו לאחרונה לסיפריות.

מעתה ועד עולם

זוכה 8 פרסי אוסקר (כולל הסרט, במאי, תסריט, שחקן ושחקנית המשנה הטובים ביותר) ו- 2 פרסי גלובוס הזהב (סרט ושחקן המשנה הטובים ביותר). בכיכובם של ברט לנקסטר, מונטגומרי קליפט, דבורה קר, דונה ריד ופרנק סינטרה. בסרט יש את אחת הסצינות המפורסמות בתולדות הקולנוע. ברט לנקסטר ודבורה קר נשכבים על החול בשפת הים ומתנשקים בלהיטות כשהגלים מכים בהם. טוראי פרוויט (קליפט) הוא חייל ומתאגרף לשעבר, שמפקדו ועמיתיו מתמרנים אותו לצרכיהם. חברו מאג'יו (סינטרה) מנסה לעזור לו אך עסוק בצרותיו האישיות. הסמל וורדן (לנקסטר) וקארן הולמס (קר) מסתכנים ברומן אסור. חיי כולם ישתנו כשסיפוריהם יגיעו לשיאם בהתקפה היפנית על פרל הארבור.


הגשר על נהר קוואי

מהדורה מיוחדת (2 תקליטורים) לסרטו של דיויד לין שזכה 7 פרסי אוסקר (כולל הסרט, הבמאי, השחקן והתסריט הטובים ביותר), 3 פרסי גלובוס הזהב (כולל הסרט, הבמאי והשחקן הטובים ביותר) ו- 4 פרסי בפטא (כולל השחקן הבריטי, הסרט הבריטי, התסריט הבריטי והסרט הבינלאומי הטובים ביותר) בכיכובם של וויליאם הולדן, ג'ק הוקינס ואלק גינס. בזמן מלחמת העולם השניה, שבויים בריטים מצווים לבנות גשר פסי רכבת בשטח אוייב כבוש בבורמה, על ידי שובייהם היפנים. הבריטים זוכים לניצחון מוראלי על היפנים כשהם לא רק בונים את הגשר, אלא מצליחים לקבוע חוקים משלהם. ללא ידיעתם, כוחות הברית מתכננים לפוצץ את הגשר.

לורנס איש ערב

מהדורה מיוחדת (2 תקליטורים) לסרט נוסף של לין שגם זכה 7 פרסי אוסקר (כולל הסרט והבמאי הטובים ביותר), 5 פרסי גלובוס הזהב (כולל הסרט, הבמאי ושחקן המשנה הטובים ביותר) ו- 4 פרסי בפטא ( כולל הסרט הבריטי, השחקן הבריטי והסרט הבינלאומי הטובים ביותר) בכיכובם של פיטר או'טול, אלק גינס, אנתוני קווין ועומר שריף. סיפורו האמיתי וההירואי של טי.אי.לורנס, שהוצב בזמן מלחמת העולם הראשונה במזרח התיכון, איחד את הפלגים הערביים שהיו מסוכסכים אלה עם אלה ויצר חזית אחידה של לוחמי גרילה. לורנס הוביל את לוחמי ערב לניצחונות מזהירים בשדות קרב בוגדניים, והנחיל להם ניצחון מול האימפריה הטורקית השולטת.

תותחי נברון

מהדורה מיוחדת לסרט שזכה ל- 7 מועמדיות לפרס האוסקר (כולל הסרט, הבמאי והתסריט הטובים ביותר), זוכה 2 פרסי גלובוס הזהב (כולל הסרט הטוב ביותר). גרגורי פק, דייויד ניבן ואנתוני קווין מככבים בעיבוד לרומן של אליסטר מקלין, כחבלנים שנשלחו למשימה בילתי אפשרית: חדירה לאי מבוצר הנמצא בשליטת הנאצים בזמן מלחמת העולם השניה, והריסת שני תותחי על ארוכי טווח המונעים את האפשרות להציל 2000 חיילים בריטים הלכודים באי סמוך.

עשרת הדיברות

אין הרבה סרטים שיכולים להשתוות לפאר ולהיקף ההפקה של גרסתו של ססיל בי דה מיל לסרט עשרת הדיברות. הסרט צולם באחד מאתרי הצילום הגדולים בכל הזמנים, סיפורו של משה רבינו שהי פעם אהוב על בתו של פרעה עד אשר הפנה עורף לחיי עושר וכבוד כדי להוביל את עמו לחופש. צ'ארלטון הסטון הגוי, מגלם בצןרה מושלמת את משחרר העם היהודי.
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

   
חיפוש בארכיון 2005
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט