חדשות קולנוע וסרטים

סקס, גלי חום ופינצטה - ביקורת טלויזיה

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
היום עולה בערוץ Yesדוקו הסידרה "מקטרות בעמידה" מבית היוצר של ה-BBC, אחות תאומה לסידרה "מקטרים בעמידה" עליה כתבתי זה לא מכבר. "מקטרים בעמידה" היתה סידרה קלה לצפייה, שכן מה יותר משעשע מלצפות בקוטרים שמנמנים ומקריחים בני גילו של אבי? "מקטרות בעמידה" העוסקת בקיטוריהן של גרוטאות אנגליות לעומת זאת, היא סידרה קשה לצפייה, טורדנית ומדירת שינה בייחוד אם את משתייכת למין הנשי.

ב"מקטרות בעמידה" עשרים נשים בגיל הבלות המייסר מתערטלות נפשית מול המצלמה ומדברות על שיער ערווה מדולל, גוף מתפורר, חיידק הבז', חזיות אוהלים וגלי חום. התוצאה האיומה ביותר של הצפייה בסידרה היא הידיעה הצורמנית שהיא מעוררת. כולנו, בנות, נגיע לשלב הזה במוקדם או במאוחר.

המירוץ נגד הזיקנה מתחיל בגיל 40, כאשר את מתעוררת בוקר מעונן אחד ומגלה שעור פנייך הנפול והמקומט משווה לך הבעה זעופה של בולדוג שלקחו לו את העצם. הגוף שלך הופך לג'לי והציצי נודד דרומה. מה עושים? הסופרת ג'ילי קופר מתגאה בכך שהיא מצליחה לאפסן עטים מתחת לשדיים שלה בלי שיפלו.

בעוד גברים מאבדים את שיער הפדחת לטובת הכתפיים, נשים מאבדות את שיער הערווה לטובת הפנים. חמושות בפינצטה 24/7 הן יוצאות לרחוב עם דשא על הפרצוף, בבגדי הבז' הנוחים והאיומים שלהן ומקוות שמישהו, רצוי גבר, יבחין בהן. זה לא קורה. אף אחד לא רואה ממטר את הנשים האומללות הללו. אה, ותשכחו מסקס. יש רק סידורים, קניות וספונג'ה.

חשבו על האמהות שלנו, נערות הפרחים משובבות הלב של שנות ה-60, טירוניות חצאית המיני של שנות ה-70. עכשיו פתחו את ארון הבגדים שלהן ותגלו שוירוס אלים השתלט עליו ואיכל את כל הבגדים שצבעם אינו בז'. נחשו מה נשאר? בז'. בנות הסידרה לא פגשו באמי, קוטרית בגיל העמידה שמחרה מחזיקה בג'ינס ובנעלי עינויים למרות עקבות הגיל. בזמנו זממתי להלשין עליה למשטרת האופנה, כדי שמישהו יעצור אותה על שימוש בלתי חוקי בג'ינס, אולם לאחר הצפייה בסידרה הודיתי לאלוהים על כך שהיא אינה נכנעת לתכריכי הבז'.

נשים מסכנות ויקרות אלו אינן פוסחות על האויב הכי גדול שלהן, גלי החום. הפסקת המחזור גוזרת עליהן את בואם של ימי הקיץ החמים באמצעו של החורף. זה לא נורא כל כך כאשר הן מזדקנות על אי בודד (רעיון לא רע לכשלעצמו), אלא שבמציאות, הטמפרטורות הצונחות ביוזמתן יחד עם הקפריזות מערערות את חיי המשפחה והזוגיות. גלי חום יתבררו בעתיד כגורם מס' 1 לגירושין בגיל העמידה.

ואחרי כל אלו החברה מצפה ממך להיראות צעירה ויפה, מה שדורש משטר טיפוח מהגיהנום. הנשים מעוות את פרצופן בשלל הבעות מפחידות ומדגימות בהנאה תרגילים למתיחת עור הפנים. החדשות הטובות: כנראה שזה עוזר. החדשות הרעות: כנראה שבקרוב תיפתח מחלקה סגורה לנשים בגיל העמידה.

הסידרה בנויה כפסיפס נשי וכל פרק מעלה טירדה נפוצה וראויה. מרתק, משעשע ומזעזע ככל שיהיה, זה לא מצדיק סידרה. אולי תסכית רדיו, משום שהמימד הויז'ואלי לוקה בחסר ומפוהק. באילוסטרציה נראית קשישה חביבה מדגימה על המסך מריטת שיער מהסנטר. וואו. הצל"ש מגיע לנשים שעושות את הסידרה: הן חושפות פרטים אינטימיים ומביכים על גופן ונפשן בכנות מעוררת הערצה. אחרי הכל, כמה כיף אפשר לשאוב מכך שלמחרת השידור כל שכנייך יודעים שמשולש ברמודה שלך נראה כמו תרנגולת זקנה שמרטו לה את הנוצות?

הסידרה מיועדת לכל המשפחה, אולם גברים הנשואים לנשים בגיל העמידה וכן נשים צעירות יפיקו את המירב מהצפייה: אתה, המקריח המדוכא, תוכל סוף סוף להבין את הגחמות של אישתך ואת ההוצאות המופרכות על תכשירי קוסמטיקה. מי יודע, אולי אפילו תסכים למרוט לה שערה או שתיים (ואם תגלה סבלנות, תוכל לאגור אותן להשתלת שיער).

ואילו את, יעלת החן בת ה-30, צפי בתוכנית ואספי כמה טיפים לשנים הארורות. אל תטמני את ראשך בחול. קבעי כבר מחר תור אצל הפלסטיקאי, מאמן הכושר ורופא הנשים (לא בשביל הגלולות. בשביל הטיפול ההורמונלי). ואתם, ילדים, שננו והפנימו: זה לא שאמא לא אוהבת אתכם יותר. היא בגיל העמידה.

להלן כמה מן המקטרות:

ג'ילי קופר, סופרת מצליחה, בת 68.
נינה מייסקו, עיתונאית, בת 60.
ז'נט סטריט-פורטר, מגישת טלוויזיה, בעלת טור ועורכת, בת 60.
ג'ני אקלייר, קומיקאית ושחקנית, בת 46 (בתמונה)
ג'רמיין גריר, כתבת פמיניסטית ואנרכיסטית, בת 67.
אינדיה נייט, סופרת, בת 41.
ארבלה וויר, שחקנית וסופרת, בת 49.
אן וידקום, חברת פרלמנט, בת 59.
אנט קרוסבי, שחקנית, בת 72.

"מקטרות בעמידה" תוקרן בערוץ Yesדוקו מדי יום שישי החל מהיום, ה-11 בנובמבר בשעה 21:30.
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

   
חיפוש בארכיון 2005
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies4מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
American Fiction5מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 4.2
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט