חדשות קולנוע וסרטים

בסוף השבוע הקרוב כולנו מצטרפים ל"אחוות הטבעת"

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
אחת מסדרות הסרטים הנחשבות שבכל הזמנים היא ללא ספק סדרת סרטי "שר הטבעות". בסוף השבוע הקרוב, החל מהיום (חמישי ה- 24 בפברואר) תשודר בערוץ yes אוסקר כל הטרילוגיה יום אחר יום. ביום חמישי הסרט הראשון בסדרה "אחוות הטבעת" ביום שישי הסרט השני "שני הצריחים" וביום שבת, בהקרנת בכורה בלעדית, הסרט השלישי, שזכה בשנה שעברה ב- 11 פרסי אוסקר, "שיבת המלך".

סדרת הסרטים, אותה ביים פיטר ג'קסון, הפכה כמה מהשחקנים הראשיים שלה, שלא היו מוכרים קודם, לשוברי לבבות, סימלי מין ושחקנים מבוקשים ביותר. נציין רק את ויגו מורטנסן שמגלם את ארגורן ואורלנדו בלום.

טרילוגיית הסרטים תחתום את חודש האוסקר שנחגג גם בלוין וגם בכבלים כהכנה לטקס הגדול שייערך בלילה שבין יום ראשון ושני.

ומי שלא ממש מכיר או שכח עם מה הסרטים, הנה תקצירי העלילות וזמני השידור שלהם.

הכינו את מכשירי הוידיאו, הרבה פופקורן קולה והזמינו את החברים לסוף שבוע ארוך שלא יישכח במהרה.

שר הטבעות: אחוות הטבעת - יום חמישי, 24/02 שעה:22:00 ערוץ yes אוסקר

בפרק הראשון של הטרילוגיה, פרודו בגינס ההוביט הצעיר והביישן יורש טבעת. אבל זוהי איננה טבעת רגילה. זוהי "הטבעת האחת" בעלת כוח אבסלוטי שיכולה לאפשר לסאורון, השליט האפל של מורדור, לשלוט בארץ התיכונה ולשעבד את תושביה. פרודו, יחד עם חבריו הנאמנים ההוביטים, בני האדם, הקוסם, הגמד והאלף חייבים לעבור ברחבי הארץ התיכונה כדי להעביר את הטבעת אל הר הדין שם היא חושלה לראשונה, כדי להשמיד אותה לנצח.

הסרט הראשון בטרילוגיה המבוססת על יצירתו של טולקין וחלק ממי שנחשבת ללא ספק בתור הטרילוגיה החשובה ביותר בקרב הטרילוגיות הקולנועיות של ימינו (לא, המטריקס לא נחשב). פיטר ג'קסון יצר סטנדרט חדש הן מבחינה ויזואלית והן מבחינה תסריטאית. הסרט זכה בפרס האוסקר לצילום, אפקטים ויזואלים, איפור ופסקול מקורי, והיה מועמד לסרט הטוב ביותר, שחקן המשנה הטוב ביותר, במאי, צילום, ארט, תלבושות, עריכה, סאונד ותסריט מבוסס.שר הטבעות: שני הצריחים - יום שישי 25/02 שעה 22:00 ערוץ yes אוסקר

החלק השני מתחיל בהמשך מסעם של פרודו וסם, שני ההוביטים שיצאו למורדור על מנת להשמיד את הטבעת המקוללת ולמנוע מסאורון לשים ידו עליה ולזרות חורבן ברחבי הארץ התיכונה. שני ההוביטים, שהחלו להרגיש כי איבדו את דרכם,נמצאים תחת מעקבו של היצור המעוות גולום, בעליה הקודמים של טבעת הכוח, ומצליחים לתפוס אותו. גולום מבטיח להם כי אם ישחררו אותו, הוא יוביל אותם לשעריה האפלים של מורדור. באותו הזמן אראגורן הלוחם, לאגולס הקשת האלפי וגימלי הגמד מגיעים לממלכת רוהאן , בה נפל מלכה האדיר תחת כישופו של סארומן, משרת הרוע. גנדאלף האפור נולד מחדש כגנדאלף הלבן לאחר הקרב הנורא עם הבארלוג, ומכוון את אראגורן לשיתוף פעולה עם ממלכת רוהאן, שיתוף פעולה שעשוי להציל את האנושות כולה.

במסעותיהם המקבילים, חברי אחוות הטבעת יאלצו להתמודד עם צבאות אדירים ומעשי מרמה ורוע, ויגלו כוחות גדולים מסביבם ובעצמם. יחדיו, הם יאלצו להתמודד מול האויבים היוצאים משני המגדלים – אייזנגארד, ביתו של סארומן, ומבצרו של סאורון בבאראד דיר, עמוק במורדור האפלה.

הסרט היה מועמד וזכה בפרסים בינלאומיים רבים, ביניהם 5 מועמדויות לטקס האוסקר 2002, מהם זכה בשני פרסים. הטרילוגיה כולה זכתה ב - 17 פרסי אוסקר, עם מועמדויות רבות נוספות.
שר הטבעות: שיבת המלך - יום שבת 26/02 שעה 22:00 ערוץ yes אוסקר

החלק השלישי והחותם בטרילוגיית "שר הטבעות". כוחותיו של סאורון הטילו מצור על מינאס טירית', בירת גונדור, מעוז האדם האחרון, במאמץ למחוק את גזע האדם מעל פני האדמה. הממלכה הזו, שבעבר הייתה סמל לכוח ושלמות, מעולם לא הייתה במצב כה קשה וכה זקוקה למלך. אבל האם אראגורן (מורטנסן) יוכל להיענות לקריאותיה של מורשתו ולהפוך להיות מה שנולד להיות? נראה כי כרגע גורלם של בני האדם והארץ התיכונה נח על כתפיו הרחבות של שומר היערות האצילי.

מהצד השני, חמוש בחבר אחד ובן לוויה שנאמנותו מוטלת בספק, ממשיך פרודו (ווד) את מסעו המפרך והקשה אל הר יום הדין שבמורדור, על מנת להשמיד אחת ולתמיד את טבעת הכוח ולמנוע את עליית כוחו של סאורון, התגלמות הרוע. ככל שפרודו מתקרב יותר ליעדו, כך המעמסה עליו הולכת ונהיית כבדה יותר והוא חייב לסמוך על חברו למסע סם (אסטין), משום שכוחה של הטבעת ומזימותיו של גולום עלולים לעלות לפרודו, בסופו של דבר, באנושיותו.

וכעת, הקרב האחרון על גורלה של ארץ התיכונה מתרחש בשתי חזיתות, כאשר כוחות הטוב נמצאים בנחיתות מספרית גדולה ביותר, חייבים בני הברית בהנהגתם של אראגורן, גימלי הגמד, לאגולס האלף וגנדאלף הלבן להדוף את כוחותיו של סאורון ולקנות מספיק זמן על מנת שפרודו יוכל לסיים את משימתו הקשה והמתישה – השמדת טבעת הכוח.

הסרט זכה ב–11 פרסי אוסקר בשנת 2004, ביניהם: הסרט הטוב ביותר, במאי, עריכה, ותסריט מעובד. בנוסף היה מועמד וזכה במספר לא מבוטל של פרסים בינלאומיים רבים, ונמצא במקום השני ברשימת הסרטים הרווחיים ביותר בכל הזמנים ($1,129,219,252).
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

   
חיפוש בארכיון 2005
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט