חדשות קולנוע וסרטים

מר הוסקינס גאה להציג

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מה הקשר בין גנגסטר פסיכופת, בלש פרטי שעוזר לארנב מצוייר, סוטה שרוצח נשים צעירות וסופר מריו? התשובה: בוב הוסקינס, שהפיק ומככב ב"גברת הנדרסון גאה להציג" שעולה השבוע לאקרנים, ואף ביקר לאחרונה בארץ כאורחם של סרטי "שני" והמועצה הבריטית לתרבות.

זהו סרטו ה-92 של הוסקינס בן ה-64, שהחל לשחק בגיל מאוחר יחסית: 30, וגם לזה הוא הגיע במקרה: כמו הסיפור הידוע על הדוגמנית שבאה רק ללוות חברה אבל המצלמות התאהבו בה. ללא רקע בלימודי משחק,החל להופיע בטלויזיה, ואת פריצת הדרך שלו עשה ב"מטבעות מהשמיים" של דניס פוטר.

ללא רקע בלימודי משחק, הוא רכש מיומנות משחק על ידי התבוננות בנשים, כך הוא מספר בראיון שנערך מוקדם בבוקר בבית המלון בו הוא שהה בארץ. לדעתו, נשים יודעות להביע את הרגשות שלהן בעוד הגברים לא יודעים, ומאחר ודרמה לדעתו עיקרה הוא רגעים של כנות שלא רואים, אז הנשים הן אובייקט הלמידה הטוב ביותר.יצא לו לקרוא את כתביהם של לי שטרסבורג וסטנליסלבסקי, אך הם נראו לו כשטויות וכל התורה הייתה ברורה מאליה.

לתפקידו האחרון, זה של ויויאן ואן דם ב"גברת הנדרסון גאה להציג" הוא התגלגל במקרה, אך מסתבר שלכולם בהפקה היה ברור שהוא זה שיגלם בסופו של דבר יגלם את מנהלה הייחודי והחדשני של תיאטרון ה"ווינדמיל" בסוהו בימי מלחמת העולם השנייה.

התיאטרון בבעלותה של לורה אנדרסון (ג'ודי דנץ שקיבלה השבוע מועמדות לפרס האוסקר על משחקה בסרט) היה חדשני בתקופתו והיה הראשון להציג הופעות מסביב לשעון. כאשר החקיינים החלו לצוץ כמו פטריות אחרי הגשם, היא ניצלה פרצה בחוקי המוסר הבריטיים, והחלה להציג מופעי עירום ללא תנועה, בסגנון "המולאן רוז'" הפריסאי. העקשנות של הבעלים והמנהל האומנותי ואן דאם, השאירו את התיאטרון פתוח גם במשך רוב זמן ההפצות על לונדון.

על מקומה של האומנות בזמן מלחמה אומר הוסקינס, שמלחמה היא דבר פרטי בעוד שלאומנות יש אחריות ופונקציה כלפי ההמון. הוא מרגיש שלהוליווד ולאמריקה נגמרו הסיפורים, וחושב שהסיפורים שנוצרים במקומות מוכי מלחמה יכולים לאפשר עשייה מעניינת יותר.

העבודה בסרט דרשה ממנו להופיע בבגדי הולדתו בסצינה בה כל יפיפיות התיאטרון מתפשטות לראשונה. הדבר לא הפריע לו כל כך, שכן הוא מרגיש שאין לו במה להתגאות או במה להתבייש. הוסקינס, מחויך, מספר כי אקט ההתפשטות שלו דרבן את שאר השחקניות האחרות להתפשט גם כן, אך לצערו הוא נראה כמו קווזימודו לידן, וגם ללא משקפיו הוא לא רואה כלום.

במהלך הקריירה שלו גילם מגוון רחב של תפקידים, ועבד עם שחקנים רבים, אך לתפקיד זה הוא קיבל הוראה אחת פשוטה מן הבמאי סטיבן פרירס – "תחקה אותי".

המגוון הרב של התפקידים שהוא עשה נובעת מסיבה פשוטה: "אני משתעמם בקלות. בגלל זה הוא מנסה להימנע מסרטים הוליוודים, ומגיע לשם רק בהעדר כסף. הכל שם איטי, ואין הרגשה של משפחה כמו שיש בהפקות עצמאיות כמו "גברת הנדרסון". שם הוא מספר שהם חיו כמו בתיאטרון, והרגישו כמו משפחה,לכל אחד היה את המקום שלו מצד אחד, אבל מצד שני הייתה תחושת ביחד גדולה. כך לדוגמא ביום של השלמת צילומים שלו ושל דנץ' כל הצוות הגיע כדי להיפרד.

למרות שעל תפקיד זה אין הוא מעומד לפרסים, מחכים לשחקן פורה זה לפחות 4 הפקות חדשות בקרוב, בניהן, STAY מותחן של מארק פוסטר (למצוא את ארץ לעולם לא, מונסטר בול) בו הוא משחק לצידם של יואן מקרגור, ריאן גוסלינג (היומן), ונעמי ווטס, ודרמה המבוססת על חייו האמיתים של השחקן ג'ורג' ריבס שגילם את סופרמן בסדרת הטלויזיה הקלאסית בשנות החמישים ומותו עטוף במסווה של מסתורין. בסרט הזה משחק הוסקינס לצידם של בן אפלק, אדריאן ברודי ודיאן ליין.
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

   
חיפוש בארכיון 2006
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט