חדשות קולנוע וסרטים

סרטים חדשים בקולנוע

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
פסח בפתח ובתי הקולנוע מתארגנים בהתאם. מתוך ששת הסרטים שיוצאים היום לבתי הקולנוע לפחות ארבעה מיועדים לקהל הילדים והנוער. שלושה עיבודים חדשים ליצירות ספרותיות קלאסיות (פיטר פן, חתול תעלול, הרפתקאות שלומיאל) עיבוד מחודש לסרט קלאסי (12 במחיר 1), סרט מתח בסגנון קלאסי (עד קצה הזמן) וסרט זר חביב שזכה לא מכבר בפסטיבל הסרטים באילת כסרט הזר הטוב ביותר. אלון רוזנבלום סוקר את שת הסרטים שיוצאים היום לבתי הקולנוע.עד קצה הזמן

מותחן חדש בכיכובו של דנזל וושינגטון ואווה מנדז עם דין קיין שמוכר לצופי הטלוויזיה כסופרמן מהסדרה "לואיס וקלארק". את הסרט ביים קרל פרנקלין. כאשר אהובתו המיתולוגית של מאט לי וויטלוק (וושינגטון), מפקח משטרה מכובד בעיירה קטנה בפלורידה, נזקקת לטיפול רפואי יקר, הוא 'לווה' כסף מחדר הראיות כדי שיוכל לשלם עבורה. הוא חושב שחייהם המשותפים יקבלו צ'אנס שני אולם התוכנית מתנפצת לו בפנים כאשר האישה מתה בשריפה מסתורית, הכסף נעלם ופרנקלין מוצא את עצמו כחשוד העיקרי.

קמצ'טקה

דרמה חביבה שמגיעה אלינו מארגנטינה. להארי בן העשר יש הכל בחיים, הוא חי בבית גדול בבואנוס איירס, עם הוריו ואחיו הקטן וחייו מלאים אהבה. אולם הוא שם לב כי אט אט מסביבו אנשים נעלמים ללא סיבה וללא הודעה מוקדמת. יום אחד הארי נלקח במפתיע מבית הספר יחד עם אחיו הקטן ומשפחתו עוברת לחיות בבית בכפר נידח. הוריו של הארי משנים את זהותם ומשתדלים לשמור על חשאיות, ערנות ועל אחדות המשפחה. הארי מנסה להתמודד עם החיים החדשים ועם זאת לא לגלות להוריו כי הוא יודע מה באמת מתרחש שם.

12 במחיר 1

קומדיה משפחתית המיועדת בעיקר לבני נוער. גרסה מחודשת לסרט קלאסי משנות החמישים. סטיב מרטין הוא טום בייקר, אב גאה ל- 12 ילדים. החיים בבית הולכים בסדר גמור והילדים מסתדרים אחד עם השני עד שיום אחד ההורים מחליטים שהם רוצים לנסות לקדם את הקריירה שלהם. טום מקבל הצעה לאמן קבוצת פוטבול בעיירה סמוכה ואילו האם עומדת להוציא ספר וצריכה לצאת למסע יחסי ציבור בו היא אמורה להופיע בתוכנית טלוויזה בכדי לקדם אותו. כמובן שהעניינים מסתבכים להנאת הצופים. בין הילדים נוכל למצוא את טום ויילינג (סמולוויל) הילארי דאף (ליזי מקגואיר), פייפר פרדו (חופשיות על הבר) ואפילו אשטון קוצ'ר שמגלם את החבר הנודניק של פרדו.
פיטר פן

עיבוד חדש ומקסים לאגדת הילדים המוכרת והאהובה. וונדי דרלינג מהפנטת את אחיה הקטנים מדי ערב, עם סיפורים אודות קרבות, חרבות וקפטן הוק הרשע. אבל הילדים הופכים לגיבורים בסיפור גדול בהרבה כשפיטר פן מעופף לו אל חדר הילדים שלהם ערב אחד, ולוקח אותם מעל לגגות העיר, דרך גלקסיה של כוכבים, אל הג'ונגלים של ארץ לעולם לא. וונדי ואחיה מצטרפים אל פיטר פן ואל הילדים האבודים בעולם קסום, ללא מבוגרים שיגידו להם מה לעשות, כשהם צריכים גם להתמודד עם קפטן הוק וחבורת שודדי הים שלו.

חתול תעלול

סרט נוסף המבוסס על כתבי ד'ר סוס (הראשון היה "הגרינץ'" עם ג'ים קארי). הפעם מייק מאיירס מגלם את התפקיד הראשי של חתול תעלול. אל חייהם של קונרד וסאלי וולדן מגיע חתול תעלול, שאוהב לכייף לצחוק ולעבוד על כל העולם. חייהם של שני הילדים החנונים משתנים מהקצה לקצה.

הרפתקאות שלומיאל

''הרפתקאות שלומיאל'', על-פי סיפורי ''חכמי חלם'' שכתב הסופר היהודי יצחק בשביס זינגר. האנימטור והבימאי אלברט חנן קמינסקי, שיצר את סרט ההרפתקאות המאויר הוא ישראלי שעובד בגרמניה. עם סיום בריאת העולם, אלוהים החליט לחלק תבונה, חוכמה וטיפשות באופן שווה בין יציריו. הוא גייס למשימה שלושה מלאכים קטנים. כל אחד מהם קיבל שק ובו אחת התכונות. אבל שק הטיפשות היה כבד כל כך, שהמלאך הקטן צנח הישר למטה לכדור הארץ. בטעות הוא פיזר את כל תוכן השק על העיירה חלם.
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

   
חיפוש בארכיון 2004
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט