חדשות קולנוע וסרטים

עוד הזדמנות לראות את "השיר שלנו"

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
בשבוע שעבר החלה YES בשידורה של הדרמה המוסיקלית היומית "השיר שלנו". הסדרה, בכיכובה של נינט טייב (שבאופן מקורי מגלמת דמות שנקראית, נינט), זכתה מייד לפופולאריות מדהימה עד שהוחלט ב - YES להוסיף שידור חוזר נוסף, על זה הקיים, לפרק היומי. עד היום יכלו לקוחות yes לצפות בפרקים חדשים, מידי יום בשעה 20:05 ולהנות משידור נוסף למחרת בשעה 14:30, ובימי שישי חמשת פרקי השבוע ברצף, החל מהשעה 14:15. לאור הביקוש הגדול לשידור נוסף מאפשרת yes, שידור יומי בשעה 22:45. הסדרה משודרת בערוץ 3 של YES.קצת על הסדרה והכוכבים שלה:
שתי בנות מעולמות שונים לחלוטין עם חלום אחד משותף – להיות זמרת מקצועית - מוצאות את עצמן בתחילת שנת הלימודים באקדמיה היוקרתית למוזיקה של ירדנה טמיר. הסדרה תלווה את שנה א' באקדמיה היוקרתית, את חבורת התלמידים והמורים על סיפוריהם המתמשכים, את עלייתה לצמרת של נינט ובמקביל את נפילתה של נועה- עד לסוף המפתיע. בדרך הן תיאבקנה על סולואים, על אהבת הקהל ועל האהבה של הבחור הכי שווה בבית הספר- זוהר להט.

נינט לוי (נינט טייב) הנשמה של הסדרה. נערה אלמונית מהדרום שמגיעה לעבוד בקפיטריה של בית הספר כדי לעזור לפרנסת המשפחה ובהמשך הופכת לתלמידה בבית הספר. בת 20, צנועה ותמימה אבל עם פה גדול, זמרת ענקית. מצחיקה ומביאה אור לכל מקום.

נועה שחר (אפרת בוימוולד) "מלכת הילדים" שבאה ללמוד בבית הספר. מפורסמת, צפונית, עשירה, חדה ואסרטיבית אבל גם נשברת בקלות.

זוהר להט (רן דנקר) החתיך של הכיתה. היה בטיולים בהודו ועכשיו רוצה להיות זמר. שר ומנגן מצוין. בחור מקסים, גם נינט וגם נועה נדלקות עליו.

גבעון כספי (גיא זוארץ) הסוכן והחבר של נועה שחר. חלקלק, תחמן ומסוכן. מניאק בן זונה.

נעמי שחר (חנה לסלאו) האמא הדוחפת של נועה שחר, ביץ' מהגיהנום, אישה מצחיקה וחריפה מאוד, לא בוחלת באמצעים. זמרת לשעבר, חברתה הטובה של ירדנה, מנהלת בית הספר עוד מימי הלהקה הצבאית.

ירדנה טמיר (עליזה רוזן) מנהלת בית הספר המיתולוגית. ייסדה ומנהלת את האקדמיה היוקרתית למוסיקה. אישה קשוחה שלא נישאה מעולם, אבל גם מבינה מאוד בתחום שלה. נערצת על התלמידים ומטילה מורא. יכולה להיות מצחיקה, בעיקר כשהיא עם נעמי.
רוברט אביב (טוביה צפיר) התורם העשיר של בית הספר. פעם קראו לו מנחם אביב – הוא שירת בלהקת הנח"ל עם ירדנה ונעמי – אבל אחר כך נהיה מיליארדר אמריקאי ותורם מזה שנים מיליונים לבית הספר של ירדנה.

דנה שניר (אליענה בקייר) חברתה הטובה של נועה שחר בכיתה. צפונית אבל מרדנית, בת עשירים, מרושעת, הייתה עם כולם ומכירה את כולם, בתו של אודי שניר, מנכ"ל בערוץ 2.

דליק ווליניץ (אבי פניני) אבא של דנה ומנכ"ל בערוץ 2. רודף רייטינג מקצועי. רוצה לצלם בבית הספר תוכנית ריאליטי על תלמידי שנה א'.

מיקי אפלבוים (מאיה דגן) תלמידה בכיתה וחברתה הטובה של נינט. מרדנית, לא צפונית בעליל, פה גדול, תגן על נינט באש ובמים. אבא שלה העורך הדין המפורסם התחתן מחדש ולא נותן לה שקל. היא ונינט עוברות לגור ביחד.

רועי בר (יובל אברמוביץ') הומו מחוץ לארון עם חבריו ובתוך הארון עם משפחתו. הוא הצלע השלישית במשולש נועה-דנה-רועי. רשע מרושע, הוא ודנה ביחד יורדים על כל העולם. מלא הומור שחור והומואי למדי.

נחי בן חגי (פיני טבגר) דוס מירושלים שבניגוד לדעת משפחתו החליט ללכת ללמוד בבית הספר. בינתיים לא הוריד את הכיפה, אבל התרבות החילונית קורצת לו (מלחין שירים של יונה וולך). בחור מקסים עם הומור חיובי, אין לו איפה לגור אז הוא גר בבית הספר.

יריב ארד (עמוס תמם) קצין קשוח לשעבר בסיירת אגוז, שסובל מפחד קהל. קשוח ומסוקס, אבל מסתיר פחד גדול. עף מבית הספר בפרק הרביעי – ובמקביל מנהל משולש רומנטי עם... המורה לפיתוח קול (אביגיל אריאלי) והבמאי הנשוי (סער בדישי)

דורון (סער בדישי) הבמאי והמדריך הקולי של הכיתה. עובד איתם על השירים. ה'אבא' של הכיתה לשלוש השנים הקרובות. נשוי + ילדה, מנהל רומן עם גלי, המורה לפיתוח קול.

גלי (אביגיל אריאלי) המורה לפיתוח קול. רוחנית וסוערת, מנהלת רומן עם דורון הנשוי ונדלקת גם על יריב, התלמיד הקשוח עם בעיית פחד הקהל ו'עובדת' איתו באופן פרטי.

רוני (ניב רז) בן דוד של נינט שמפעיל את הקפיטריה של בית הספר ונינט עובדת אצלו בתחילת הסדרה עד שמתקבלת לכיתה.

רחל (ריטה שוקרון) אמא של נינט, חיה בקרית גת עם אחותה הקטנה של נינט, אושר.

אושר. אחותה בת ה-11 של נינט. מעריצה מושבעת של נועה שחר.
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

   
חיפוש בארכיון 2004
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט