חדשות קולנוע וסרטים

Seret קומיקס - פרטים חדשים על קפטן אמריקה, ספיידרמן וסופרמן

מדור Seret קומיקס
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
רק אחרי ששבוע שעבר תהיתי מדוע אין פרסומים חדשים, בסוף שבוע הזה הפילו עלינו פצצה בצורה של טריילר (ענק ומטורף) לקפטן אמריקה השלישי. מעבר לכל הויז'ואלים המרגשים שגרמו לי לקפוץ כמו ילד בן 3 לפני היום הולדת שלו, עצרו הבמאים לתת גם מענה למספר שאלות דרך טוויטר. ההיילייטים שנכללו:

• הסרט הולך לשנות את ה"די אן איי" של איך הסרטים האלה נראים. כלומר מלחמת האזרחים יוביל לפיצוץ שישנה משמעותית את אופי היקום הזה – ניחוש מושכל יהיה שהסרטים יקחו תפנית מעט דרמטית ופחות קייטנה ממה שהיה עד כה.

• פוקוס די ניכר מהסרט יוקדש לדינמיקה בין סטיב רוג'רס לחבר הילדות שלו, באקי, שיצא לחפש אחריו בסוף הסרט "חייל החורף".

• מערכת היחסים הזו תשים את סטיב בקונפליקט עם נטאשה (האלמנה השחורה). למי ששכח, הסרט הקודם פיתח יחסי חברות מאוד הדוקים בין השניים. כעת נראה שחברות זו תעמוד במבחן.

• הסרט הזה ישאב הרבה פחות מהמקור הקומיקסי שלו בהשוואה ל"חייל החורף", ובעצם הסיפור של "מלחמת האזרחים" יהווה רק מקפצה לסוג הסיפור שהם חיפשו לספר בשלב הזה של הדמויות.

[*]

עוד פריט מידע אחד ששוחרר: תגידו שלום לסרט הארוך ביותר של מארוול עד כה. היריבות בין טוני לסטיב תיקח זמן. ליתר דיוק, שעתיים וחצי. זה הופך את הסרט הזה לארוך ביותר בפער של עשר דקות על "הנוקמים: עידן אולטרון". אז אחרי כל זה, הנה קישור לטריילר לאלה מאתנו שעוד לא ראו (או מעוניינים לשחזר את החוויה):





למלחמה השנייה שמתרחשת (באטמן נ' סופרמן), האתר לתעשיות לקס נותן טיזר לתיאור של נבל שנשמע מאוד כמו Braniac, אחד הנבלים הגדולים והמפורסמים מהחזית של סופרמן, שידוע באינטלקט גבוה במיוחד. נרשמים לאתר קיבלו הודעה בעת הכניסה שמספרת על החברה, ש"קדמה תמיד הייתה מאפיין אנושי", וש"החברה מפתחת אמצעים טכנולוגיים שיחשבו בשבילנו, בשביל לפנות את המוחות שלנו לרעיונות הבאמת גדולים". נדע בעוד שבועיים באיזה היקף, אם בכלל, תופיע דמות זו בסרט. הנרי קאוויל גם התייחס השבוע לסרט. כשנשאל האם סופרמן של הסרט הזה עדיין היה מביא נזק והרס על עיר שלמה כפי שקרה עם זוד בסרט הקודם, אמר שלדעתו הדמות התפתחה ולמדה מאירועי הסרט הקודם. נקודת עלילה זו היוותה מקור להרבה רעש ומחלוקת, עם מעריצים שטענו שזה לא המעשה ה"סופרמני" לעשות בכך שהפך עיר לזירת מלחמה שלו. בהיבט הזה, הבמאי סניידר עשה בשכל, כשהשתמש במחלוקת המדוברת כבסיס לקונפליקט שמתקיים בין קלארק קנט לברוס ויין. השחקן קאוויל גם מספר, שעכשיו סופרמן מנסה להשלים עם הרעיון שאמנם הוא כל-יכול, אך זה לא בהכרח אומר שיש לו את היכולות להציל את כולם.

[*]

כעת גם קצת לגבי ספיידרמן החדש. אחרי ליהוק הגיבור, כעת מגיע דיווח לגבי ליהוקה של זמרת / שחקנית הילדים של דיסני, זנדאיה. עוד לא ברור את מי היא מגלמת, אך רמזים מצביעים על כך שהיא תהיה מישל גונזלס, מי שהייתה בקומיקס לימים השותפה לדירה של פיטר ולאחר מכן מושא אהבתו לתקופה קצרה. בינתיים את הופעת הבכורה של ספיידרמן ניתן יהיה לראות בסרט "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים".

פיסת מידע אחרונה מגיעה בהקשר של ספיידרמן. סוני ניסו לפענח מה לעשות עם הדמות לאחר ש"ספיידרמן המופלא 2" השאיר טעם של תבוסה – עלו הצעות החל מסרט על שישיית נבלים מספיידרמן כגיבורים ועד לסרט בו הדודה מאי היא הגיבורה הראשית. כעת, אחרי שחברו כוחות עם מארוול, סוני נושאת את עיניה לדמות של "ונום" בשביל לקבל סרט משלה. כרגע נראה שלא יהיה קשר כלל לספיידרמן, אלא זה יעבוד כפרנצ'ייז מקביל. כמובן שעם מידע כזה שרחוק מהתהוות, נצטרך לעדכן.
רז דנון - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2016
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט