חדשות קולנוע וסרטים

אפריל לוהט בשידורי הלווין

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
עוד לא הגיע הקיץ, אבל על מסכי מנויי הלווין הולך להיות חם, מאוד חם, כבר באפריל. ב-9.4 מתחילה עונת שידורים חדשה, גם בערוץ האיכותי Yes+. בחלק הראשון, אספר לכם על העונה החדשה של ערוץ Yes+ ובהמשך, אנסה לסכם את הדברים החדשים, שמגיעים לערוצים האחרים. אזהרה אחת מראש, תקצירי הסדרות עלולות להכיל ספויילרים לאלו מיכם שלא מכירים או לא רוצים לדעת.

עקרות בית נואשות - עונה 2

[*]

העונה השניה מתחילה בדיוק מהמקום בו הסתיימה העונה הקודמת. ברי (מרשיה קרוס), קיבלה זה עתה את ההודעה על מות בעלה רקס, לינט (פליסיטי הופמן), שהכשילה את קידומו של בעלה בעבודה, נאלצת לצאת לעבוד, כשבעלה מודיע לה שהם מתחלפים בתפקידים ושהוא יהיה עקר הבית. אחרי כל התלאות שהיא עברה עם הילדים, האם היא באמת רצתה לחזור לעבודה ולהשאיר את בעלה עם הילדים?. גבריאל (אווה לונגוריה), ממשיכה להסתבך עם שני הגברים בחייה, כאשר הבטן עומדת לבצבץ בכל רגע. סוזן (טרי האטצ'ר), סיימה את העונה הקודמת כשהיא לכודה תחת איומי האקדח של זאק, אשר ממתין להגעתו של מייק דלפינו, על מנת להורגו. מהנקודה הזו מתחילה העונה השניה ובדיוק כמו העונה הראשונה היא תהיה מלאה בתסבוכות, תככים, תסבוכות והמון נשים נואשות. עקרת בית חדשה בשם בטי (אלפי וודארד), מובילה יחד עם בנה מת'יו, את עלילת המסתורין החדשה, שהרי בלי מסתורין ומתח, אין עונה של עב"נ. עלילה זו תלווה את פרקי העונה ותוסיף תבלינים לתבשיל המורכב גם כך.

הסדרה משודרת, ביום א' ב-22:00, שידור חוזר בשישי ב-23:00. ב-9/4, ישודרו שני פרקים ברצף.

משפחה בהפרעה - עונה 3

[*]

המשך הרפתקאות המשפחה המטורפת ביותר על המרקע. מייקל שמנהל את העסק המשפחתי, הוא כנראה חבר המשפחה השפוי היחידי, בעוד השאר עסוקים בחוסר מעש, לועגים לו ומאכזבים אותו שוב ושוב. בעונה החדשה, כלום לא השתנה. כל אחד במשפחה ממשיך למלא את התפקיד שלו. משמעו, לבלות את רוב זמנו בחוסר מעש. בפרק הראשון, מייקל מוכר את האדמה עליה עומדת בקתת הנופש של המשפחה. הוא אינו יכול שלא להזכר כיצד אביו, ג'ורג' סניור, היה מבטיח לו מדי שנה שייקח אותו לבקתה, אבל בסוף תמיד נפנף אותו לטובת זיון, מייקל מחליט לקחת את ג'ורג' מייקל לבקתה על מנת לחזק את הקשר בינהם, אבל כאשר הוא מגלה שאביו נמלט מהכלא, ואוסקר יושב במקומו, הוא יוצא לרינו, נוודה לחפש את אביו. באופן מפתיע, הוא פוגש את טוביאס, שעובד כעת כמלצר, אחרי שאיבד את משרתו כ"איש כחול" למי שמסתבר מאוחר יותר כג'ורג' סניור, שחבר שוב לקיטי אחרי שגילה שהכיסוי הטוב ביותר עבורו הוא משחק "Blue men group". טוביאס מתייעץ עם מייקל כיצד להשיג את לינדסי חזרה. מייקל משכנע אותו שהדרך היחידה להשיג אותה יהיה לשחק קשה להשגה. מייבי וג'ורג' מייקל מתמודדים או שמה לא מתמודדים עם הנשיקה האסורה בינהם. הם מתחמקים זה מזה על אף שהם חולקים מיטת קומותיים.לוסיל הפסיקה לקחת את תרופות אחרי הלידה שהיא נטלה מאז שבאטסר נולד (לפני שלושים ושתיים שנה) ומתנהגת מוזר.ג'וב מקבל מכתב המזמין אותו לי

הסדרה משודרת, ביום ב' ב-22:30, שידור חוזר בשבת ב-20:45.

קוראים לי ארל

[*]

סדרת קומדיה חדשה המספרת את סיפורו של ארל היקי, טיפוס נאלח למדי, בור, ללא אמביציה, לא מגולח, מעשן בשרשרת, ללא עבודה או כיוון בחיים. יום אחד, מטושטש ושתוי הוא נישא בטעות בלאס וגאס לבחורה בשום ג'וי. בבוקר הוא מגלה שהיא נמצאת בהריון מתקדם וזמן מה אחר-כך היא שוב נכנסת להריון, כדי ללדת ילד נוסף שאינו של ארל. אבל אז קורה דבר מדהים, ארל מגרד כרטיס גירוד מנצח עם זכייה של 100 אלף דולר. דקה אחרי זה הוא נדרס על ידי מכונית, מאבד את הכרתו ויחד איתה מאבד את הכרטיס. כשהוא מאושפז בבית החולים, ג'וי, אשתו מתמרנת אותו לחתום על מסמכי גירושין וויתור על בעלות על הטריילר שלו לטובתה, ומשאירה אותו ללא אישה, ללא בית, ילדים וכסף. בבית החולים. ארל צופה בתוכניתו של קרסון דיילי שמסביר שההצלחה שלו בחיים היא תוצאה ישירה של עשיית מעשים טובים ומבין שהגורל מעניש אותו על כל הדברים הרעים שעשה אי פעם ושהמזל הרע שלו הוא תוצאה של קארמה רעה. ארל מחליט לשנות את חייו מהקצה אל הקצה ולהקדישם ל"תיקון" חייהם של כל האנשים בהם פגע בחייו. את ארל, מגלם השחקן ג'ייסון לי שהתפרסם בסרטיו של קווין סמית' ושיחק גם ב"כמעט מפורסמים" ועוד. את ג'וי מגלמת השחקנית ג'יימי פרסלי שמוכרת בעיקר מהסדרה "ג'ק וג'יל" ומהופעותיה בהרבה סרטי נעורים.

הסדרה משודרת, ביום ב' ב-22:00, שידור חוזר בשישי ב-23:50.

ישנן בנות - עונה 3

[*]

העונה השלישית של הסדרה הנועזת, שעוקבת אחרי חייהן של קבוצת חברות, רובן לסביות, אשר חיות בלוס-אנג'לס. העונה השלישית ממשיכה ממקום סיומה של העונה הקודמת. בט מקווה שטיפול במין יעזור לה ולטינה להצית מחדש את האש במערכת היחסים הכבויה שלהן מאז שאנג'ליקה, בתן נולדה. מדיום צופה רומן חדש בעתיד של הלנה. אליס המיוסרת וכואבת את הפרידה מדנה, שנטשה אותה למען האקסית המיתולוגית, לארה, שוקעת בעצמה ובצערה ונעזרת בתרופות ובהלנה לקבלת תמיכה. שיין מתלבטת בנוגע לפגישה עם משפחתה של כרמן. ג'ני שחזרה לבית הוריה באילינוי, ממשיכה לכתוב את ספרה החדש ומתעמתת עם סירובה של אמה להכיר בה כלסבית. כמו בעונות הקודמות, שום דבר אינו יציב בחיי הבנות ועלילותיהן מרתקות ורוויות בסקס והמון בלאגן.

הסדרה משודרת, ביום ד' ב-22:30, שידור חוזר בשישי ב-24:20.

וויל וגרייס - עונה 8

[*]

עונה שמינית ואחרונה של סדרת הקומדיה עטורת הפרסים. העונה החדשה ממשיכה להתמקד באותן ארבע דמויות שאנחנו מכירים ואוהבים, ויל, גרייס, ג'ק וקארן והם מצחיקים, מקסימים מופרעים ומנהלים את חייהם באופן מגוחך. ויל וגרייס הנוירוטים גרים בניו יורק. הם החברים הכי טובים, בני שלושים ומשהו, שמאזנים אחד את השני ומדרדרים אחד את


נשות הכדורגלנים - עונה 5

[*]

הסדרה שעוקבת אחרי קבוצת הכדורגל ארלס פארק, ובעיקר אחרי נשותיהן וכל התככים שקורים מחוץ לכר הדשא, חוזרת בעונה חדשה. עברה שנה מאז שקונרד גייטס נהרג, אמבר, האלמנה המתאבלת נחושה בדעתה לגלות מי הרג את קונרד ולהשיג נקמה. שאנון מתקשה להסתגל לחיים בלי הארלי שעזב לספרד עם קייטי ומנסה לאחוז בצורה נואשת במעמדה כאשת כדורגלן. אבל כל אלו הם כלום, לעומת העובדה שטינה טרנר, חוזרת לאחר שריצתה את זמנה בכלא. טינה מקבלת אוייבת חדשה, איווה דה וולף אותה מגלמת ג'ואן קולינס האגדית ("שושלת"). דה וולף היא עורכת מגזין זוהרת, סלבריטי בזכות עצמה, חדת לשון וקרה כקרח. היא תתמודד על ליבו של גבר מול אויבתה המושבעת החדשה, טניה טרנר וזה הולך להיות המאבק הגדול מכולם.

הסדרה משודרת, ביום א' ב-22:50, שידור חוזר בשישי ב-22:00.

תא רדום

[*]

סדרת מתח שלוקחת את הצופים אל העולם המסתתר מאחורי תאי טרור רדומים בארה"ב ועוקבת אחרי האתגרים שעומדים בפני סוכן FBI, שנחוש בדעתו לחשוף את כוונותיהם של תאים אלו. את מנהיג הטרוריסטים, מגלם לא אחר מאשר עודד פאהר, הישראלי ששיחק בסרטי "המומיה".

הסדרה משודרת, ביום ג' ב-22:00, שידור חוזר בשבת ב-22:00.

הבית הלבן - עונה 7

[*]

עונה שביעית ואחרונה לסדרה הוותיקה והמרתקת, על המתרחש מאחורי הקלעים של הפוליטיקה במעצמה הגדולה בעולם. המרוץ לנשיאות נמשך ועמו הספירה לאחור לסיום כהונתו של הנשיא ברטלט. מסע הבחירות הולך ומתחמם וכך גם היריבות בין הסנטורים ארנולד ויניק ומת'יו סנטוס. בחודש דצמבר האחרון, במהלך הצילומים, נפטר מהתקף לב, השחקן ג'ון ספנסר שגילם את ליאו מק'גרי. בעונה צפוי פרק מיוחד וחגיגי שבו תערך הלוויה צבאית לליאו. (הפרק ישודר בארה"ב החודש). פרק מיוחד נוסף בעונה הוא פרק העימות הטלוויזיוני בין המתמודדים לנשיאות, ששודר בארה"ב בשידור חי.

הסדרה משודרת, ביום ה' ב-22:00, שידור חוזר בשבת ב-21:15.

עד כאן להפעם.
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

   
חיפוש בארכיון 2006
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט