חדשות קולנוע וסרטים

עקרות הבית נואשות מתמיד - ביקורת טלויזיה

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
היום מגיעות למרקע, עקרות הבית הנואשות. החל מה-16.4, תחלוקנה איתן את יום השידורים, בהפגנה גדולה של כוח נשי, נשות הכדורגלנים מבריטניה. כבר היום, ביומו הראשון של לוח השידורים החדש של Yes+ תכנסנה לסלון שלכם, הנשים הצבעוניות הללו, עקרות הבית המוכרות ואהובות כל כך, שכל אחת מהן מספקת מודל אחר להזדהות איתו: ברי עם ה-OCD שלה והשאיפה לפרפקציוניזם, סוזאן עם בעיות הגברים והאף שנדחף לכל מקום, גבריאל עם רדיפת הכסף והגברים, לינט עם המאבק היומיומי בין הקריירה שעזבה מאחור, לגידול הילדים ואידי עם המיניות המתפרצת שלה.

אם זה לא מספיק, בעוד שבועיים, תצטרפנה אליהן קבוצת "נשות הכדורגלנים", החבורה הבריטית, של הנשים הכי תככניות, מופרעות ומרושעות, שתראו על המסך.

[*]

אל עקרות הבית הנואשות אנו מצטרפים בדיוק לאמצע הבלגן שכל אחת מהן הייתה בו בסוף העונה הראשונה: ברי (מרשיה קרוס), קיבלה זה עתה את ההודעה על מות בעלה רקס, לינט (פליסיטי הופמן), שהכשילה את קידומו של בעלה בעבודה, נאלצת לצאת לעבוד, כשבעלה מודיע לה שהם מתחלפים בתפקידים ושהוא יהיה עקר הבית, גבריאל (אווה לונגוריה), ממשיכה להסתבך עם שני הגברים בחייה, בעוד בטנה עומדת לבצבץ בכל רגע ואילו סוזן (טרי האטצ'ר), סיימה את העונה הקודמת כשהיא לכודה תחת איומי האקדח של זאק, אשר ממתין להגעתו של אהובה, מייק דלפינו, על מנת להורגו.

[*]

תזכורת קלה למי שלא זוכר את סוף העונה הראשונה. בפרק האחרון, לקח מייק את פול יאנג, אביו של זאק, למדבר, על מנת להורגו. מייק רצה לנקום את מותה של אהובתו לשעבר, דירדרה, שנרצחה על ידי פול ואשתו מרי-אליס. שנים רבות לפני כן, כשדירדרה הייתה מכורה לסמים, הם לקחו ממנה את תינוקה ונעלמו בלי להשאיר עקבות. כאשר דירדרה השתקמה והגיעה לדרוש בחזרה את ילדה דנה (שנקרא עכשיו זאק), הם הרגו אותה. לאחר שפול מספר למייק על הילד של דירדרה, מבין מייק שאולי מדובר בבן שלו וחס על חייו של פול. זאק לעומת זאת, שמע שמייק חטף את אביו על מנת להורגו ולכן הוא חטף את סוזן באיומי אקדח והמתין לחזרתו של מייק הביתה על מנת לנקום את מות אביו. העונה הראשונה הסתיימה בדיוק כשמייק חוזר לביתו, שם אורב לו זאק עם האקדח.

[*]

היום, ה-9.4 ישודרו ברצף, שני הפרקים הראשונים של העונה השניה. היתרון הגדול של פתיחת העונה השניה הוא, שדמויותיהן ומאפייניהן הייחודיים של עקרות הבית הנואשות, כבר מוכרים לצופים וכי המון התרחשויות, אשר התפתחו במשך העונה הראשונה, נשארו מסובכות בסופה ובעצם השאירו אותנו במתח ו"הרימו להנחתה" לעונה השניה, על מנת שזו תסגור את הקצוות. בנוסף, אי אפשר להתכחש לגעגוע שנוצר אצל הצופים, אל הדמויות הכובשות של עקרות הבית הנואשות.

העונה השניה מתחילה אם כן, בשיא הקצב, כאשר ברי מנסה להתמודד בצורה "מסודרת" כהרגלה, עם מותו של בעלה. סוזן, סופסוף הצליחה למצוא אהבה והנה הקשר שלה כבר אינו יציב ונמצא תחת איום (אקדח). לינט, תאלץ לבחון הלכה למעשה, האם היא באמת התגעגעה לקריירה שלה בפרסום, האם היא באמת סבלה מגידול הילדים המופרעים שלה ובעיקר האם בעלה יוכל לעמוד בתופת היומיומית הזו של גידול הילדים והדאגה לבית. גבריאל, שהרומן שלה נחשף בפרק בפני בעלה, בפרק האחרון של העונה הקודמת, תיאלץ להתמודד עם ההשלכות ולהמשיך לג'גל בין שני הגברים בחייה, בעיקר לאור העובדה שהיא נושאת בבטנה תינוק, שזהות אביו לא ברורה.

[*]

שני הפרקים הראשונים, מזכירים לנו למה התגעגענו כל כך לעקרות הבית וממשיכים אצל כל אחת מהן, את אותו מאבק מייאש, שכל אחת מהן עוברת, מאבק שונה בתכליתו מזה של חברתה. ואם המוכר והטוב אינו מספיק, נכנסת לעלילה עקרת בית חדשה בשם בטי (אלפי וודארד), אשר מובילה יחד עם בנה מת'יו, את עלילת המסתורין החדשה, שהרי בלי מסתורין ומתח, אין עונה של עב"נ. המסתורין סביב המשפחה החדשה, מתחיל להיבנות כבר בשני הפרקים הראשונים ועלילה זו תלווה את פרקי העונה ותוסיף תבלינים לתבשיל המורכב גם כך. בקיצור, העונה הזו נפתחת בסערה ואם פה ושם היו בעונה הראשונה פרקים קצת יותר שקטים, נראה שבעונה זו לא יהיה רגע דל. השנינות, המקוריות והשילוב בין אמירות על החיים לבין דרמה, הומור ומתח, אשר מאפיין כל-כך את הסדרה, נמצאים במנות גדושות, גם בפרקי העונה השניה. לא לפספס !

הסדרה משודרת בערוץ yes+, ביום א' ב-22:00, שידור חוזר בשישי ב-23:00.
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

   
חיפוש בארכיון 2006
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט