חדשות קולנוע וסרטים

דברה עושה את זה ולא בחסד

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
דברה מסינג שקיבלה את התואר שחקנית השנה של 2004 של "TV Guide" מוכרת בעיקר בזכות הסדרה זוכת פרסי האמי, "וויל וגרייס". בנוסף לפרס האמי בו זכתה ב-2003, היא הייתה מועמדת עוד פעמיים לפרס האמי וחמש פעמים לפרס גלובוס הזהב.

דמויותיהם נטולות הביטחון העצמי והחיפוש המתמיד שלהם אחרי אהבה הפך את צמד הלוזרים וויל וגרייס לחביבים במיוחד על הקהל האמריקאי. זאת למרות שוויל הוא עורך דין הומו וגרייס היא מעצבת פנים יהודית לחוצה עוד יותר. לפני ההצלחה המסחררת של "וויל וגרייס", התפרסמה דברה מסינג בעיקר כשחקנית קומית חביבה שלא מסוגלת להחזיק סדרה על גבה.

הסיטקום הכושל "נד וסטייסי" בהשתתפותה לצדו של תומס היידן צ'רץ ("דרכים צדדיות") היה כשלון מזעזע למרות שהושקע בו כסף רב ויחסי הציבור ניסו לדחוף אותו בכוח לקהל האמריקאי שלא ממש רצה לשבת מולו בשעות הערב. כדי להשלים הכנסה היא התארחה ב"סיינפלד" , "NYPD” ובתוכניות נוספות.

לפני שמסינג עברה להוליווד היא גדלה באזור שקט סמוך לפרובידנס, רוד איילנד. היא השתתפה בצעירותה במחזות זמר רבים וגילתה עניין רב בבמה. למסינג תואר באמנות מטעם אוניברסיטת ברנדיס והיא לקחה חלק בתכנית הלימודים הלונדונית היוקרתית B.E.S.G.L, בה לימדו מורים מבתי ספר יוקרתיים באנגליה כמו אוקספורד, קיימברידג' והאקדמיה לאמנויות המוזיקה והדרמה של לונדון.

עכשיו לאור ההצלחה המסחררת של הסיטקום בכיכובה היא מבוקשת מאוד גם בתעשיית הקולנוע. תפקידים קטנים בסרטים הוליוודיים גדולים כמו "ואז הגיעה פולי" לצדם של בן סטילר וג'ניפר אניסטון. דיבוב חתולה בסרט "גארפילד". שני תפקידים בסרטים של וודי אלן "סלבריטי" ו"סוף הוליוודי". היא אפילו הופיעה לכמה דקות לצד שני גברים מאוד נחשקים ב"נבואת איש העש" לצד ריצ'רד גיר וב"אהבה בין הכרמים" לצדו של קיאנו ריבס.

עכשיו היא נושאת על גבה סרט שלם, "הדייט שלי לחתונה" שמצליח לא רע בבתי הקולנוע בישראל. העלילה עוקבת אחרי קאט אליס (דברה מסינג) מחפשת את הגבר הנכון ועכשיו. אבל יש לה כמה דרישות, למשל שיהיה שנון, בעל מראה טוב, שתהיה לו נכונות לנסיעות, שיהיה נעים הליכות, יפגין יחסי אנוש ממולחים ויצטייד בטוקסידו. רצוי (אבל לא הכרחי), שלבחור הנבחר תהיה גם היכולת לעורר את קנאתם של חברים לשעבר, לסובב ראשים בכל חדר אליו הוא נכנס ולהפוך כל אישה בסביבה למעריצה כנועה.קאט לא הייתה במצב כה נזקק לולא החתונה של אחותה החורגת והמפונקת, שתמיד מקבלת מה שהיא רוצה, ושהשושבין של חתנה הוא לא אחר מאשר האקס החתיך של קאט. גרוע מזה, קאט, כעת רווקה המתגוררת בניו יורק, צריכה להיגרר לשם כך עד לונדון, מקום מגוריה של משפחתה. מדובר בטיול כפוי וארוך מדי מכדי לצאת אליו לבד.

מאחר שהחתונה בסוף השבוע הבא, קאט עושה מה שכל אישה בעלת יוזמה הייתה עושה, ושוכרת את שירותיו של מקצוען. אז מה אם הפתרון שלה חוצה כמה גבולות מוסריים ועולה לה ששת אלפים דולר? ואז מה עם המלווה שלה הוא, איך לומר, נער ליווי?

למזלה, היא לפחות יודעת לברור היטב את הגבר שאת שירותיו היא שוכרת ומוצאת את ניק מרסר (דרמונט מאלרוני), גבר מושלם שגורם לסובבים אותו להחסיר פעימה. מרסר ידוע בניו יורק כמקצוען מבוקש ויודע לספק את הסחורה. כשהם מגיעים לאנגליה ניק, קצת שחקן, קצת פסיכולוג ואחד שיודע ליהנות מהחיים הטובים – מסייע לקאט לצלוח את המפגש עם משפחתה ועם האקס גס הרוח, ג'פרי (ג'רמי שפילד), ומצליח לשכנע את כולם שהוא וקאט הם זוג לכל דבר. אבל אחרי שהוא מרשים את כל הסובבים, קאט מתחילה גם היא להרגיש כלפיו רגשות שמעולם עוד לא חוותה. מה שהתחיל עבורה כהסדר עסקי לכל דבר, תחבולה כדי להציל את שמה הטוב, הופך עד מהרה להרבה יותר ממה שהיא תכננה. אבל אהבה אי אפשר לקנות בזול...

בימים אלו היא מצטלמת לסרט הקולנוע החדש של הבמאי קרטיס הנסון ("סודות אל.אי", "8 מייל") Lucky You העוקב אחרי קבוצה של מהמרים בלא וגאס כאשר בתפקיד הראשי אפשר למצוא את אריק באנה ("הענק", "טרויה") ולצדו את דרו ברימור, רוברט דאוני ג'וניור ורוברט דובאל. הסרט ייצא בדצמבר לקראת האוסקר.
היא גם מדבבת את סרט האנימציה הדיגיטאלי Open Season על צבי ודוב שמוצאים את עצמם נמלטים מציידים. מסינג מגלמת את שומרת היער שמנסה למצוא את צמד החיות האהובות עליה. עוד מדבבים בסרט, אשטון קוצ'ר ומרטין לורנס. הסרט יראה אור בקיץ 2006.

בימים אלו היא מסיימת את צילומי העונה הלפני אחרונה לסיטקום בכיכובה. השחקנית המוכשרת כבר פוזלת לעבר הקולנוע וכרגע לא נראה שתהיה לה בעיה להשתלב.
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

   
חיפוש בארכיון 2005
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Home 20231ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story2ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction3מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies4מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Arthur the King5המרוץ לניצחון של ארתורציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.0
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט