חדשות קולנוע וסרטים

סוף שבוע של אימה

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
אחרי שמפיצי הסרטים זרקו לעברנו סרטי אפקטים כמו 'מלחמת הכוכבים נקמת הסית' או 'מדריך הטרמפיסט לגלאקסיה' הם החליטו לגרום לנו לסיוטים בלילה. בסוף השבוע הקרוב יצאו שני סרטי אימה שזכו להצלחה מרובה בארצות הברית, "בוגימן" ו"בית השעווה".

נראה שהקהל הישראלי אוהב מאוד לפחד וסרטי אימה, שהיו כישלון בקופות בארץ עד לפני כמה שנים, מוכיחים את עצמם כזאנר ריווחי ביותר. ניקח למשל את הסרט "הצלצול 2", שמוקרן בימים אלו בבתי הקולנוע בארץ. הסרט, בכיכובה של נעמי ווטס הכניס, נכון לכתיבת שורות אלו, למעלה מחצי מיליון דולר בארץ, מה שאומר שהרבה מאוד בני נוער ישבו בבית הקולנוע וצרחו מפחד.

ואכן, הזאנר הזה פונה בעיקר לבני הנוער והמפיקים שיודעים את זה נוהגים ללהק לסרטים הללו את השחקנים הכי סקסיים שיש. ואם מדובר בבני נוער הרי שהיום הם מעריצים הכי הרבה כוכבי טלוויזיה ולכן המפיקים לוקחים אותם לתפקידים הראשיים. המגמה הזו נמצאת בקולנוע כבר כמה שנים. ב"הטינה" מככבים שרה מישל גלר המוכרת מהסדרה "באפי קוטלת הערפדים" ולצידה ג'ייסון באהר אותו ראינו בסדרה "רוזוול". בקרוב נוכל לראות סרט אימה חדש, "הערפל" בו משחק בתפקיד הראשי טום ווילינג הלוא הוא קלארק קנט בסדרה "סמולוויל".

ב"בוגימן" משחק בארי ווטסון, אחד השחקנים הצעירים הלוהטים בארצות הברית שמככב בסדרה "הרקיע השביעי" שמשדורת בערוץ הולמארק. בארצות הברית הסדרה הזו זוכה להצלחה מרובה וכבר הגיעה לעונה התשיעית שלה. מפיקי "בית השעווה" גדשו את הסרט עם הורמונים, נשיים וגבריים. הגברים (או יותר נכון הנערים) שילכו לסרט יוכלו להתענג על אלישה קאת'ברט (הסדרה 24 והסרט איזו מין שכנה) ואייקון הסקס הנוכחי פאריס הילטון, ואילו הנערות תוכלנה להזיל ריר על גופו החטוב של צ'אד מייקל מוריי אותו אנו יכולים לראות בימים אלו בסדרה "מגרש ביתי".

יש מכנה משותף לשני הסרטים, שניהם עוסקים בבית, מה שאמור, לכאורה להיות מבחינתנו המקום הכי מוגן, הופך למקום הכי מפחיד והכי מסוכן. להלן סקירה קצרה של שני סרטי האימה שייצאו ביום חמישי.בוגימן

מעל פני השטח, נראה שלטים ג'נסן (בארי ווטסון - בתמונה), בחור צעיר ונורמאלי בסביבות גיל ה-20, יש חיים טובים במיוחד: עבודה מוצלחת ובת זוג אוהבת. יום אחד הוא מחליט לחזור אל הבית שבו גדל בתקווה שיוכל להתעמת עם טראומת ילדות מפחידה. מסתבר כי "השדים והרוחות" מעברו של טים, הם אכן שדים ורוחות!

כילד הוא נהג להאזין לסיפורי האימה של אביו בכל יום לפני השינה. על אף כעסה וזעמה של אמו, טים ואביו אהבו להשתעשע אודות אותם הסיפורים, ואף נהגו לבדוק את חדרו של טים מכל רוח רעה. באחת הפעמים נשאב אביו של טים אל תוך אחד הארונות ונעלם. מאז אותו המקרה, טים מוטרד על ידי חזיונות אימה מפחידים ובלתי מוסברים. האם לפחדיו הנוראים יש בסיס, או שהיו הם רק פרי דמיונו?

בית השעווה

טיול לגמר האלופות הגדול של קבוצות הפוטבול של הקולג'ים, משנה כיוון והופך לסיוט כשקרלי (אלישה קאת'ברט) ופייג' (פריס הילטון - לחצו על התמונה של בארי כדי לראות אותה בסצינה טיפוסית) וחבריהן מחליטים לעשות קמפינג בלילה שלפני המשחק. עימות עם נהג משאית מסתורי בשטח הקמפינג משאיר את כולם חסרי מנוחה, בזמן שקרלי עסוקה עד מעל הראש בניסיון לפייס בין חבר שלה, ווייד (ג'ארד פאדאלקי) ובין אחיה חמום המוח, ניק (צ'אד מייקל מארי).

כשהם מתעוררים בבוקר שלמחרת הם מגלים שמישהו באופן מכוון גרם נזק למכונית שלהם. למרות הסיכון להיתקע במקום שכוח אל, הם עולים על טרמפ עם מקומי שלוקח אותם לאמברוז, העיר היחידה באזור בטווח של קילומטרים. כשהם מגיעים הם נתקלים באטרקציה הגדולה של העיר - בית השעווה של טרודי המלא בדמויות אדם מפוסלות בשעווה. אבל מהר מאוד הם מגלים שיש סיבה מזעזעת לכך שהפסלים נראים כל כך אמיתיים.
כשהחבורה מתחילה לחשוף את הסודות האפלים של העיר, הם נתקלים ברוצח מטורף שעוקב אחריהם והם מוצאים עצמם בעיצומו של קרב דמים על חייהם. החבורה חייבת למצוא דרך לצאת מאמברוז או שיהפכו לחלק מתצוגת הקבע של בית השעווה.

עכשיו כל מה שנותר לכם לעשות זה לנצל את הימים הקרובים בשינה, כי אחרי שתראו את שני הסרטים הללו, בספק אם תצליחו לישון.
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

   
חיפוש בארכיון 2005
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies4מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
American Fiction5מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 4.2
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט