חדשות קולנוע וסרטים

פסטיבל הקולנוע הבינלאומי ה -4 ישרוטל-אילת יוצא לדרך

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
פסטיבל הקולנוע הבינלאומי ה -4 ישרוטל אילת יתקיים השנה לראשונה בשיתוף ובחסות רשת מלונות ישרוטל, בין התאריכים 24-27 במאי 2006. במהלך ארבעת ימי פסטיבל הקולנוע הבינלאומי ה – 4 ישרוטל אילת יוקרנו כ -50 סרטי איכות מארצות שונות, ברובם הגדול בהקרנות בכורה. ביניהם סרטים עלילתיים, סרטים דוקומנטאריים וסרטי ילדים.

במסגרת הפסטיבל יתקיימו השנה 3 תחרויות קולנוע חשובות בקטגוריות: "הסרט הישראלי הטוב ביותר", "הסרט הזר הטוב ביותר", ו"סרט הילדים הטוב ביותר", (בתחרות זו ישמשו ילדים כשופטים)

בנוסף תתקיים הקרנה מיוחדת של "סרטי אתגר" המתארים את ניצחון הרוח על הגוף, במסגרת זו יוקרן הסרט "לאנס ארמסטרונג: מי אמר שאי אפשר", העוסק בסיפור התמודדותו של ארמסטרונג במחלת הסרטן וניצחונותיו בתחרויות ה"טור דה פרנס", כמו כן יתקיימו סדנאות ומפגשים עם יוצרים ושחקני קולנוע מרכזיים מן הארץ ומחו"ל.

מחווה לצלם הקולנוע הישראלי אדם גרינברג

מחווה מיוחד יקיים פסטיבל הקולנוע ישרוטל-אילת לצלם הקולנוע אדם גרינברג, אחד מגדולי צלמי הקולנוע הישראליים החי ויוצר בהוליווד שנים רבות. גרינברג צילם למעלה מ 50 סרטים, ביניהם שוברי הקופות: "ג'וניור" עם דני דה ויטו וארנולד שוורצנרגר, "הנסיכות בלוז" עם וופי גולברג, "טרנר והוטש" עם תום הנקס, "רוח רפאים" עם פטריק סוויזי ודמי מור, "שליחות קטלנית 1", "שליחות קטלנית 2" עם ארנולד שוורצנגר, "דייב" עם סיגורני וויבר וקווין קליין, "שלושה גברים ותינוקת" עם טום סלק, סטיבן גוטנברג וטד הנסון, "שעת השיא" עם ג'קי צ'אן וכריס טאקר ואחרים. אדם גרינברג יגיע ארצה במיוחד לרגל הפסטיבל.

מחווה מיוחדת לקולנוע האיטלקי

במסגרת הפסטיבל יתקיים מחווה מיוחד לקולנוע האיטלקי ובה יוקרן סרט האהבה היפהפה "חום" וכן סיפור אהבה מוסיקאלי "כאשר הבנות באות". כמו כן יוקרן הסרט, "אבי הרוצח" – אשר נוצר על ידי בנו של דר' מנגלה, הרוצח מאושוויץ, המנסה להגיע לחקר האמת בסיפור חייו של אביו. בתפקיד מנגלה מופיע השחקן הוותיק צ'רלסטון הסטון ובתפקיד הבן - תומס קראצ'מן.

מחווה מיוחדת לקולנוע היווני

בנוסף, ייערך גם מחווה לקולנוע היווני, במסגרתו יוקרן סרט ההתבגרות עתיר השבחים "אהבה בגיל 16", שני סרטי ילדים וסרטים נוספים. במסגרת שיתוף הפעולה בין פסטיבל הקולנוע ישרוטל-אילת לפסטיבל "פלטפורמה" האתונאי, יגיע ארצה נציג איגוד הבמאים היווני, אשר ירצה על "סינמה בניחוח יווני".

מחווה למשחקי המונדיאל

לרגל משחקי המונדיאל, שיתקיימו בחודש יוני בגרמניה החליטו המארגנים בשיתוף מכון גתה להקרין סידרה של סרטים עלילתיים ודוקומנטאריים העוסקים בנושאי כדורגל וכדורגלנים. בין הסרטים יוקרן סרט מגאנה "בנדו וכדור הזהב" על ילד שנולד להיות שחקן כדורגל, "האזור המשוחרר" – סרט על שחקן שחור המחזיק את הנבחרת ואחראי לכל ניצחונותיה. סרט שוודי "פימפו" – על ילד בן 6 שמצטרף לנבחרת הלאומית בכדורגל ומחולל מהומות והתרגשות רבה, סרט שוויצרי, "הנס של ברן", סרט דוקומנטארי על נבחרת הבנות של הונדורס "קדימה בנות", ואחרים.

סרטים נוספים שיוקרנו בפסטיבל:

"הטיול שאחרי הצבא" – סרט תיעודי המתאר את תופעת מסיבות הטראנס בישראל ובהודו, שנעשה על ידי שרוטי בהרדווי, קולנוענית הודית צעירה אשר תגיע במיוחד לאילת לרגל הקרנת סרטה.

קולנוע אמריקאי : "הצעד האחרון" עם דיוויד קארדן, רצ'יל הנטר, מאט שולץ ודניאל בולדווין. "התמונה" עם צ'ארלס שקנסי, קליפטון דויס ודבי אלן. "ביתו של די", עם רובין וויליאמס, סרט הילדים המצויר, "מעבר ליער", מבית היוצר של "שרק" ו"מדגסקר" ורבים נוספים.

קולנוע מדרום אמריקה: "שלום מומו" - על החיים באורוגוואי דרך עיניו של ילד מוכר עיתונים, ו"להשכרה" סרט צ'יליאני.

קולנוע מפולין: "ניקיפור שלי" סרט על חייו של אמן רחוב פולני ידוע – משוחק על ידי אישה, "ורשה" – סיפורם של זוג צעיר ההולך לאיבוד בוורשה, "דרכה של מולי", על בחורה אירית בפולין המחפשת את אהוב ליבה.

קולנוע מגרמניה: "השכפול" – סרט מיוחד על שכפול אישה עם פרנקה פוטנטה ("רוצי לולה רוצי") העושה בסרט תפקיד כפול. זהו סיפורה של מוסיקאית מחוננת המחליטה ללדת ילדה, אשר תיווצר מתא בגופה, בסופו של תהליך היא מצליחה לממש את רצונה זה, אך החיים מובילים אותה אחרת.
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

   
חיפוש בארכיון 2006
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט