חדשות קולנוע וסרטים

גיבורים מצוירים: גיבורי העל האהובים מסדרות וסרטי אנימציה

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
איזה כיף, יש סרט חדש של "פיקסאר"! כיף אפילו יותר - זה סרט המשך ל"משפחת סופר על"! כמעט 14 שנים חלפו מאז הסרט הקודם וההמתנה סוף סוף הסתיימה. לכבוד צאת הסרט החדש, לא יכולנו להתאפק והיינו חייבים ליצור רשימה של כמה מגיבורי העל המצוירים האהובים עלינו ביותר
5. בנות הפאוור פאף

תצחקו כמה שאתם רוצים (ואז מה אם מדובר בסדרת טלוויזיה), אבל יש לנו מזל גדול שיש לנו ייצוג כאן ייצוג נשי, מכיוון שהוא לא נפוץ במיוחד בעולם הזה. אז כן, מדובר בסדרה לילדים (או אם ממש תתעקשו, ילדות), אבל לאורך השנים היא הפכה לסדרת קאלט של ממש שזכתה ללא מעט גיפים וממים מצליחים.

גם אם מסתכלים מעבר להצלחה הוויראלית של הסדרה, אנו מקבלים סדרה חמודה ומשעשעת שמאוד מודעת לעצמה, ועם זאת גם כוללת בתוכה דמויות לא רעות בכלל ואפילו כמה בדיחות שמכוונות בכלל למבוגרים. אז גם אם הן לא בדיוק גיבורות העל שהיינו סומכים עליהן להציל אותנו מהרוע המוחלט, זה לא אומר שצריך להתעלם מהן. והיי, אסור להתעלם מחבורת גיבורות על שנוצרה במעבדה, לכו תדעו איזה כוחות הן מחביאות.



4. באטמן - הסדרה המצוירת

נכון שגם במקרה הזה מדובר בסדרת טלוויזיה ולא בסרט שהוקרן בקולנוע, אבל זאת חתיכה סדרה. היא אפלה מאוד, "בוגרת" עוד הרבה לפני שכל גיבור על שני היה כזה (דבר שקרה למעלה מ-10 שנים לפני שהטרנד הזה התחיל גם כן אצל באטמן, ב"באטמן מתחיל") ובעיקר בנויה בצורה שלא ממש נראתה לפניה.

הסדרה המצוירת הזו הייתה פורצת דרך, לא פחות. באטמן שלה לא היה דמות שפשוט נלחמת ברעים, היו לו צדדים מורכבים ולא קלים שלא נראו על המסך בעבר. היא אמנם שרדה רק ארבע עונות, אבל באמת שהן הצליחו להשפיע על הדרך בה אנו תופסים את גיבורי העל שלנו יותר מסדרות אנימציה רבות אחרות.



3. מגה מוח

סרט האנימציה הזה הוא, איך להגיד את זה בעדינות, די נשכח. השתתפו בו וויל פארל, טינה פיי, ג'ונה היל ואפילו בראד פיט בתפקיד מאוד לא נפוץ שלו, ובכל זאת - הסרט לא זכה להצלחה לה ציפו ממנו. למה? אנשים פשוט זיהו במהירות שהסיפור פה לא ממש צועק ממקוריות, ושבסך הכל מדובר פה בסרט שדי משחזר דברים שראינו בסרטים דומים קודמים.

למזלו, הוא בסך הכל מבוצע בצורה די מהנה, והעובדה שגיבור הסרט הוא בכלל אחד מהחבר'ה הרעים נותנת לו כמה נקודות זכות. אז אולי מדובר בגיבור על שלא היינו ממש סומכים עליו עם חיינו, אבל אנחנו די בטוחים שאם היינו מבקשים ממנו מספיק יפה, או לפחות מתחנפים אליו קצת קודם, הוא היה מוכן לעזור לנו. אולי, לא בטוח.

2. סרט לגו באטמן

כן, שוב באטמן. הספין-אוף הגדול הזה ל"סרט לגו" לא רק שהצליח להתעלות על המקור (אני מודע לזה שאני בדעת מיעוט), הוא גם הצליח לקחת את הדמות הכל כך כבדה של באטמן לכיוון מצחיק במיוחד. באטמן הוא אותו באטמן, רק שמדובר בגרסה מוגזמת במיוחד שלו, וזה פשוט מפיל מצחוק.

הסרט גם מקבל טוויסט עלילתי כשהג'וקר מחליט להיות ב"ברוגז" עם באטמן, לאחר שזה אמר לו שהאויב הגדול ביותר שלו הוא בכלל סופרמן. כן כן, באטמן לגו הוא לא בדיוק גיבור העל הנחמד והמלוקק שכולנו מכירים, אלא אדם די מחורבן שמתרכז רק בעצמו ובאגו שלו. כנראה שזה מה שקורה כשאתה נמצא כמעט לבדך במערת עטלפים מבודדת, אבל לפחות זה יוצא ממש מצחיק.



1. 6 גיבורים

סרט גיבורי העל הזה של אולפני "דיסני" הפך ללהיט גדול מאוד כשיצא לקולנוע בשנת 2014 ואפילו זכה באוסקר לסרט האנימציה הטוב ביותר, ובצדק – הוא לא רק סרט עם אקשן סוחף ואנימציה מרהיבה, יש בו סיפור אישי ומרגש שמלמד על חברות ומשפחה.

אם זה לא מספיק, בסרט הזה אנחנו לא מקבלים גיבור על אחד, אלא חבורה שלמה. אבל לא צריך להיות עיוורים לכך שמי שבכלל גונב את ההצגה הוא ביימקס, הרובוט החמוד והתמים. בסופו של דבר, החבורה הזו מאחדת כוחות כדי להילחם בפשע וברעים, והיא עושה זאת בצורה כיפית ונוגעת ללב, כך שכשצופים אנו לא רק מקבלים סרט אקשן עשוי היטב, אלא סיפור של ממש, כזה שלא בוצע בצורה חפיפניקית בשום צורה, אלא שהייתה בו חשיבה אמיתית. וזה, יותר מהכל, מה שאנחנו מחפשים בגיבורי על. אנחנו לא רק רוצים את האקשן הסטנדרטי, אנחנו רוצים סיפור שנוכל להתחבר אליו – וזה מה שהופך את "6 גיבורים" לכל כך מוצלח.

ערן איצקוביץ - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
חץ מגה מוח (מדובב) (עמוד סרט)
חץ לגו באטמן (עמוד סרט)
חץ משפחת סופר על 2 (עמוד סרט)
 
חיפוש בארכיון 2018
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט