חדשות קולנוע וסרטים

סרטים חדשים בקולנוע

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
תשעה סרטים, כן גבירותיי ורבותיי, תשעה סרטים חדשים עולים על מסכי הקולנוע בארץ היום (חמישי ה- 21 ביולי). חלקם סרטי איכות עם קריצה לכיוון טקס האוסקר (התרסקות, מעבר לים), חלקם סרטים המגיעים אלינו ממקומות אקזוטיים (צבים יכולים לעוף), סרטי אימה אקשן וקומדיה, סרטי ילדים כיאה לחופש הגדול ואפילו סרט ישראלי חדש אחד, "שושלת שווארץ".

התרסקות

פול האגיס, התסריטאי של הסרט זוכה פרס האוסקר, "מיליון דולר בייבי" בסרט קולנוע ראשון כבמאי. יו דרמה בהשתתפות אנסמבל גדול של כוכבי קולנוע, ביניהם סנדרה בולוק, ברנדון פרייזר, מאט דילון, דון צ'ידל, ט'נדי ניוטון וריאן פיליפה המתארת התנגשויות תרבותיות וגזעיות על רקע לוס אנג'לס. בלש משטרה שחור מתמודד עם אם נרקומנית, אח צעיר עבריין המסתבך באירוע על רקע גזעני ומתעמת עם התובע המחוזי שסובל מאשתו הלחוצה הפוגשת שוטר ותיק וגזען שאביו חולה במחלה סופנית. לאותו שוטר ותיק יש שותף חדש, שוטר צעיר ואידיאליסטי המסתבך עם במאי הוליוודי אפרו-אמריקאי. יש גם סיפורי מהגרים איראנים החוששים לחייהם ומהגרים היספניים החיים בשכונה אלימה. כל הסיפורים מתנקזים יחד לסרט אחד.

צבים יכולים לעוף

הסרט הראשון שמגיע מעיראק שלאחר נפילת סדאם הספיק לזכות בשני פרסים בפסטיבל ברלין 2005. סיפור אישי ודרמת מדבר פיוטית המתרחשת ערב הפלישה האמריקאית לעיראק, על גבול טורקיה. קאק בסך הכול בן 13. כמו ילדים רבים באזור הוא צופה, ממתין באין אונים לרוחות המלחמה שיכריעו את עתידו. הסרט מציג צד שלא רואים בחדשות הערב, את הצד של הילדים והאנשים הפשוטים שמצליחים למצוא את הקסם, האהבה ושמחת החיים למרות הקשיים.

שושלת שוורץ

אבישי, נער דתי בן 24, נצר לשושלת הרבנים שוורץ המפוארת, מתפרנס מחזנות בערבי סדר פסח לישראלים בחו"ל. אבישי מתגורר יחד עם סבתו במושבה קטנה אליה מגיעה אנה, צעירה רוסיה יפיפייה בת לאב יהודי ולאם נוצרייה, שהגיעה לישראל כדי למלא אחר בקשתו האחרונה של אביה – שאפרו ייקבר בארץ הקודש. לאנה מתברר שלמלא אחר בקשתו של אביה זהו דבר לא פשוט וכדי שתותר הקבורה עליה להוכיח לרשויות הדת כי אביה אכן היה יהודי. המפגש בין השניים מעלה על פני השטח את הקונפליקטים הקיימים במושבה הקטנה כביטוי לחברה הישראלית המפולגת של שנות האלפיים.מעבר לים

השחקן זוכה שני פרסי האוסקר, קווין ספייסי ("החשוד המיידי", "אמריקן ביוטי") מביים סרט קולנוע שני אחרי "תנין לבן" שאותו ביים בדיוק לפני עשר שנים. מדובר בביוגרפיה קולנועית של הזמר והשחקן בובי דרין, אחד הכוכבים הגדולים של שנות השישים שמת בתחילת שנות השבעים אחרי ניתוח לב פתוח. הסרט עוקב אחרי יחסיו עם אשתו, השחקנית ההוליוודית, סנדרה די שנחשבה ל"מאמי" של אמריקה.

מים אפלים

זוכת פרס האוסקר ג'ניפר קונלי ("נפלאות התבונה") והבמאי של "דרום אמריקה באופנוע" ו"תחנה מרכזית ברזיל" משתפים פעולה. עבור הבמאי מדובר בסרט הוליוודי ראשון דובר אנגלית. בהתאם לאופנה האחרונה הוא יוצר גרסה חדשה לסרט אימה יפני מבית היוצר של "הצלצול". לאחר תהליך גירושים מכוער, אם חד הורית ובתה הקטנה עוברות לדירה בבית דירות גדול, ישן ומט ליפול. מה שאמור להפוך למקום מקלט עבורן הופך לסיוט כאשר מים מתחילים לנזול מהתקרה. כאשר האם מנסה לברר מה קורה עם הנזילה בדירה מעליה, היא מגלה שלא מדובר באירוע שטכנאי יכול לעזור בתיקונו.

משחק מכור

בשנת 1974 כיכבו ברט ריינולדס ואד לותר בשובר קופות בעל אותו השם. בחידוש רב כוכבים זה מככב הקומיקאי היהודי הכי כשר בהוליווד, אדם סנדלר. פול היה בעברו כוכב קבוצת פוטבול אבל מאז עברו כמה שנים, הוא הפך לאלכוהוליסט ותאונת דרכים גרמה לכך שהוא ייזרק לתוך בית הכלא. מנהל בית הכלא דורש מפול לקחת קבוצה של אסירים בעייתיים ולא ממושמעים כדי להקים קבוצת פוטבול שתאבק מול קבוצה מרושעת של סוהרים סדיסטיים. בעזרתו של מאמן פוטבול קשיש הנמצא גם הוא מאחורי הסורגים הם מקימים קבוצה בלתי מנוצחת.
גברים בכל מחיר

גומז וטבארס הם שני שוטרים צעירים השונים באופיים באופן מוחלט. יחד הם אמורים להלחם בעברייני מרסיי ולפתור פרשיית רצח. קומדיית פשע צרפתית.

לרדת מהפסים

הרפתקה לכל המשפחה המשלבת אנימציה דיגיטאלית משוכללת ובעלי חיים אמיתיים. גור זברה ננטש על ידי קרקס נודד בעיצומה של סופת רעמים. הוא מוצא את עצמו בחוות הסוסים של משפחת וולש. נולן ובתו צ'נינג מחליטים להשאיר את הגור אצלם ולגדלו. חיית הבר לא זוכה לקבלת פנים חמה אצל שאר שוכני החווה המקנאים בזברה הצעירה. זה מחליט להוכיח לכולם שהוא לא נופל מהם ומחליט להשתתף במרוצי הסוסים האזוריים בקנטאקי. כדי להצליח במשימה הוא פותח בסדרת אימונים שתוכיח לכל הסוסים ששום זברה לא נופלת משום סוס.

אינויאשה- אהבה שחוצה את גבולות הזמן

סרט אנימציה יפני המבוסס על סדרת קומיקס מצליחה שהפכה לסדרת טלוויזיה , המשודרת בכל ערב בערוץ הילדים. קאגומי היגוראשי היא תלמידת בית ספר רגילה למראה, שמשפחתה מתגוררת במקדש עתיק. ביום הולדתה ה-15 היא נופלת לבאר שבמקדש ונוסעת 500 שנה אחורה בזמן לתקופת הסנגוקו (תקופת מלחמות ארוכה בהיסטוריה של יפן) שם היא פוגשת את אינויאשה, הילד שחציו אדם וחציו שד, שנתון תחת כישוף. אינויאשה השתוקק לתכשיט "השיקון" הקדוש כדי להשתמש בכוחות הקסם שלו ולהפוך לשד שלם, אבל קאגומי ללא יודעין שחררה אותו מהכישוף והוציאה אותו לחופשי. במסעם אחר התכשיט הקדוש השניים מוצאים עצמם במאבק נגד כוח אימתני – מנוֹמארוּ. מלווה במשרתותיו היפות רוּרי והַארי, מנומארו רוצה לחטוף בכוח את החרב בעלת העוצמה, שקיבל אינויאשה מאביו. כששותפיהם למסע מגלים הססנות, קאגומי נופלת קורבן לכוחו של מנומארו ומנסה להרוג את אינויאשה... מה יהיה גורלם של קאגומי ואינויאשה, כשמנגד ניצב היריב הקטלני ביותר שלהם?
תגובותהוסף תגובה
3חבל שאין יותר פירוט על חלק מהסרטים. אבל כתוב בהחלט יפה. משה יוגב (31) | 23/07/2005 19:06:50
2אחלה כתבה, מאד עוזרת לי לקבל החלטות לקראת סוף השבוע לגבי הסרטים שבהם אשקיע את זמני. ערן כנר (29) | 23/07/2005 19:05:07
1ישנם מספר סרטים חדשים נוספים בקרוב מאד. אחד הסרטים שצויין גם לא ממש מעניין, הסרט משחק מכור ... אלון גרין (32) | 23/07/2005 11:54:27
 
חיפוש בארכיון 2005
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט