חדשות קולנוע וסרטים

סרטים חדשים בקולנוע

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
חמישה סרטים חדשים עולים השבוע לבתי הקולנוע בארץ. סרט ישראלי מדובר (האושפיזין), דרמה רומנטית יפהפיה (היומן), סרט אפקטים לבני הנוער (רידיק), ושני סרטי ילדים (גארפילד ויו-גי-הו), כמידי שבוע אנו מביאים לכם את סקירת הסרטים החדשים.היומן

דרמה רומנטית תקופתית ויחסית מצליחה זו עוקבת אחר קורותיהם של זוג אמריקאיים צעירים שנפגשים בקרנבל בארצות הברית של שנות ה-40' של המאה הקודמת, ומתאהבים באופן נואש האחד בשנייה. רוצה הגורל, ודרכם נפרדת עם פרוץ מלחמת העולם השנייה, כשהגבר, נוח קלהון (ריאן גוסלינג, 'נוסחה לרצח', 'לזכור את הטיטאנים') מגויס למלחמה לצד בעלות הברית. הם שבים ופוגשים זה בזו רק כעבור שבע שנים, כשנוח חוזר מהמלחמה ומגלה להפתעתו הרבה שאהובתו, אלי נלסון (רייצ'ל מק'אדמס, 'ילדות רעות') כבר מאורסת לגבר אחר. ברור שלאלי יש עדיין רגשות וחזקים כלפי נוח אולם לא ברור אם היא תבצע את הקפיצה המתבקשת חזרה לזרועות האהבה הגדולה של החיים שלה...

האושפיזין

משה ומלי הם זוג בעלי תשובה, המתגורר באחת השכונות החרדיות, של ירושלים. לפני שנים, באילת, היה משה חבר בכנופיית עבריינים מקומית, ידוע כבעל מזג סוער, מהיר חימה ונטייה לאלימות. הימים האלו חלפו, ובשעה שרוב חברי אותה כנופיה מיתולוגית יושבים בפנים, "רמלה", "מעשיהו","באר שבע", יושב לו משה בישיבה. לא קלים החיים של משה ומלי, תלמיד מצטיין הוא לא, ופרנסה רק בדוחק. נוסף לכל, בורא עולם לא בירך את רחמה של מלי, ומנע מהם צאצאים. ערב סוכות, אין כסף לסוכה, לארוחת חג, ואפילו לא לאתרוג הנחשב סגולה לבנים. מכאן מתחילה שרשרת אירועים שיש מי שיראה בה נס ויש מי שיראה בה תובנה אל עולמו של האדם המאמין. שמם של משה ומלי נופל בהגרלה והם זוכים בסכום יפה בגמילות חסדים, בו זמנית מתפנה סוכה, וגם טנדר מזדמן במקרה, לשאת את אותה סוכה לחצר ביתם של משה ומלי, לא די באלו הרי שגם האתרוג היפה בירושלים מתפנה בשוק, וגם שני אורחים נכבדים, יוסף ואליהו, "חברי עבר של משה", שזה עתה נמלטו מבית הכלא, מגיעים לירושלים ומתגלגלים לסוכה. אמנם האורחים אינם בקיאים במנהגי המקום, והתנהגותם יש בה להטיל איום על כל מה שמשה ומלי בנו סביבם, אבל הרי אין מצווה נכבדה יותר, מהבאת "אושפזין" לסוכה.

רידיק המסע מתחיל

סרט המשך ללהיט "פיץ' בלאק" משנת אלפיים. וין דיזל נכנס בשנית לנעליו של רידיק, רוצח נמלט, הניחן ביכולת של ראיית לילה שבעזרתה הוא מחסל את הרעים בחשכה בלי שיבחינו בו. תרבות אידיאלית ושקטה הנמצאת בסכנה מפני צבא הנקרומונגרס המתפשטים במהירות מכוכב לכוכב ולא משאירים אחריהם ניצולים, מחליטים לגרור לתוך התסבוכת את רידיק. הם עושים זאת מחוסר ברירה - לפעמים הדרך היחידה לעצור רוע מהסוג הזה היא באמצעות רוע מסוג אחר. רידיק שרק רוצה שיניחו לו לשוב לכוכב הלכת שבו התחבא משכירי חרב, מוצא עצמו לפתע נלחם נגד צבא שלם. וין דיזל כוכב סרטי הפעולה הלוהט מ"מהיר ועצבני" ו"XXX” מככב בסרט פעולה משופע בפעלולים.
גארפילד

הוא שמן, עצלן, אוהב להתרפס על הספה הנוחה שמול הטלוויזיה, לקבל מנה גדושה של ליטופים ותשומת לב, אבל הכי הוא אוהב צלחת חמה במיוחד של לזניה ותוספת שעות שינה ביממה. עכשיו, בנוסף לכל אלו, הוא גם מגיע למסך הגדול בעזרת אנימציית מחשב עדכנית, ובדיבובו של לא אחר מאשר הקומיקאי הוותיק ביל מארי ('מכסחי השדים 1-2', 'לקום אתמול בבוקר', 'אבודים בטוקיו'). רבותיי, הכירו את החתול הכי מפורסם בעולם, לראשונה על המסך הגדול ובצבעים חיים אמיתיים – גארפילד! אחרי שסחף קהל רב בארצות הברית (קרוב לשבעים מיליון דולר בחודש הראשון להקרנות), תורו של גארפילד, יציר הקומיקס המופלא של המאייר ג'ים דייויס, להקסים גם אותנו הישראליים, מבוגרים וצעירים כאחד. אבל רגע... מה קורה פה? לגארפילד מביאים מתחרה חדש, היישר לפתח ביתו – הכלב אודי (אותו "מגלם", אגב, כלב אמיתי ולא יציר מחשב). ומי יותר מתאים להביא אותו אם לא הוטרינרית היפהפייה ליז ווילסון (משוחקת בידי ג'ניפר לאב יואיט המקסימה-תמיד, הזכורה מ'שולחן לחמישה' ו'אני יודע מה עשית בקיץ האחרון'), שחתולנו מאוהב בה בסתר ליבו. גארפילד, שמרגיש שהוא צריך פתאום להתחרות על תשומת לבם של ליז ושל בעליו הנצחי ג'ון ארבוקל (ברקין מאייר, 'מיליונר מי שגומר אחרון', 'רוד טריפ'), לא מפחד להביע את מורת רוחו מהסיטואציה החדשה והבעייתית שנוצרה, ואף מנסה לשנותה. אודי, מצידו, לא בדיוק מבחין באיבה שנוצרת כלפיו – הוא רודף אחרי הזנב של עצמו עד שהוא מתעייף, מתנגש בקירות ונובח לעבר האוויר בטיפשות אופיינית, למצהלות הערותיו הסרקסטיות להפליא של גיבורנו הפרוותי. כל זה משתנה מהקצה כאשר מאלף כלבים אכזרי בשם הפי צ'פמן (סטפן טובולוסקי, 'שישי הפוך', 'אדפטיישן') חוטף את אודי יום אחד, וגארפילד, שמרגיש אשם, מחליט להירתם למשימת הצלת אויבו המושבע. כעת, כשהוא על הרגליים ואנרגטי מתמיד, גארפילד יוצא נגד כל מה שהוא מאמין בו... בדרך להציל את אודי האבוד; כל זאת על רקע הרפתקאות חצי מאוירות חצי אמיתיות והמון קסם וחיוניות. שיהיה בהצלחה!

יו גי הו

בשנת 1996 אמן המנגה קזוקי טקאהאשי שחרר לאוויר העולם את חוברת הקומיקס הראשונה של "יו-גי-הו". היום מדובר במותג חובק עולם: חוברות קומיקס, משחק קלפים, משחק וידאו, סדרת טלוויזיה מצליחה ועכשיו לראשונה סרט קולנוע באורך מלא שהוכן במיוחד למסך הגדול. סיפורו של יוגי,ילד השבוי במשחק קלפים, שסוחף את האומה כולה. אבל במשחק יש יותר ממה שנראה לעין, משום שטמונות בו אנרגיות מיסטיות העשויות לשנות את מהלך ההיסטוריה. עמוק מתחת לחולות של מצרים, התעורר לו כוח רשע קדום - אנוביס - שנוצח לפני מאות שנים על ידי האני הפנימי של יוגי. אנוביס חוזר כדי לנקום, להרוס את יוגי ולהשתלט על העולם. האם יכולים יוגי וחבריו להתגבר על היריב רב העוצמה לפני שכדור הארץ ייקבר בחולות הזמן?
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

   
חיפוש בארכיון 2004
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט