חדשות קולנוע וסרטים

ההוביט – על הדמויות וקטעים מתוך הסרט – א'

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
"ההוביט: מפלתו של סמאוג" פרץ אתמול אל מסכי הקולנוע ברחבי העולם והכניס 8.8 מליון דולרים במהלך יום חמישי בלבד.

מרטין פרימן, כבילבו באגינס, המשוטט עם חבריו למסע, 13 הגמדים כדי להתמודד מול הדרקון סמאוג (בקולו של בנדיקט קמברבאץ'). צוות השחקנים כולל את אוונג'ליין לילי, אורלנדו בלום, לי פייס ולוק אוונס. הסרט הקודם, לשם השוואה הרוויח 13 מליון דולרים מהקרנות חצות, כשפתח בדיוק לפני שנה וגרף 84.6 מליון בסך הכל בסוף השבוע לפתיחתו בארה"ב ובסך הכל נכון לכתיבת שורות אלו הרוויח כמיליארד דולרים. טווח הכנסות הסרט הצפויות ל"ההוביט: מפלתו של סמאוג" הוא איפהשהו בין 75-80 מליון דולרים בתוך ארה"ב.

[*]

שלושת הסרטים מספרים סיפור רציף שמתרחש בארץ התיכונה, 60 שנה לפני ״שר הטבעות״, שאותו ג׳קסון וצוות יוצרים הביאו למסך הגדול בטרילוגיה שוברת קופות שהגיעה לשיא בזכיית האוסקר על הסרט ״שר הטבעות: שיבת המלך״.

בסרט השני בטרילוגיה הגמדים, בילבו וגנדלף הצליחו לברוח מההרים המיסטיים ובילבו השיג את הטבעת האחת. הם ממשיכים את מסעם במטרה להחזיר את הזהב שלהם מהדרקון סמאוג.

[*]

אז רגע לפני שאתם הולכים וקונים כרטיס, הנה מעט על הדמויות שמחכות לכם בסרט – כדי שלא תגידו "לא הבנתי":

בילבו באגינס

כמו כל ההוביטים, בילבו באגינס מקיים חיים פשוטים ונוחים: כל מה שהוא צריך כדי להיות שמח זה מזווה מלא וספר טוב. כשהקוסם גנדלף ו-13 הגמדים הופיעו באופן מפתיע על סף דלתו של בילבו והזמינו אותו להצטרף אליהם להרפתקה מסוכנת, חייו של בילבו השתנו לנצח. על אף שבהתחלה הגיב להזמנה בספקנות, רוח ההרפתקנות של בילבו הובילו אותו להצרף לחברתם של ת'ורין אוקנשילד והוא נהיה ל״פורץ״ שנדרש להשלים את משימתם להערים על דרקון אכזרי ולזכות בחזרה באוצר הגנוב של הגמדים. למרבה ההפתעה של כולם, כולל שלו עצמו, החוכמה והאומץ של בילבו מוכיחים שיש בהוביט הזה יותר משנראה לעין.

גנדלף האפור

אחד הקוסמים העוצמתיים ביותר בארץ התיכונה, גנדלף האפור מצטרף למשימה לזכות בחזרה בממלכת הגמדים של ארבור ובאוצר הגדול מידיו של סמאוג האיום, הדרקון נושף האש. לאורך הדרך, גנדלף מוצא הוכחה לכך שרשע קדום מצא את דרכו חזרה לעולם. כדי לחשוף את האמת, גנדלף נאלץ לעזוב את שותפיו לדרך – ויוצא למסע שייקח אותו לפינות האפלות ביותר של הארץ התיכונה, שם מאומתים חשדיו הנוראיים.

צפו בקטע מהסרט:



חבורת הגמדים

ת'ורין אוקנשילד

נסיך הגמדים, ת'ורין היה עד להרס הרב שנגרם לעיר ארבור. לאחר שהרג קרובי משפחה רבים של ת'ורין, מגיע סמאוג הרשע אל ההר ומשתלט על התכשיטים והזהב הרב שנמצאים שם. לאורך השנים גדל ת'ורין להיות לוחם אמיץ וחסר פחד, הוא בעל כושר מנהיגות, וליבו מלא תשוקה ועוז. הוא נחוש בדעתו להשיב את המצב להיות כבעבר ולגאול את בני עמו, ולא מהסס לנקום בסמאוג הנבל.

באלין

באלין הוא אחד מהגמדים הקשישים ביותר. הוא חכם ועדין נפש מטבעו, אבל נאלץ לחיות חיים רוויי מלחמה כדי לשרוד. באלין הוא אחד מיועציו הקרובים ביותר של ת'ורין אוקנשילד, אבל עמוק בליבו מקוננים ספקות לגבי המסע אל ההר.

דוואלין

דוואלין ידוע בתור לוחם אמיץ, אומר את מה שעל ליבו ובז לאנשים טיפשים. הוא תומך בלתי מעורער במנהיגותו של חברו ת'ורין אוקנשילד. כלוחם, יש לדוואלין נטייה לחשוד בזרים, במיוחד בכל מי שאינו גמד. למרות שהוא הגבוה ביותר מבין כל הגמדים, דוואלין יתכופף ויריכין את ראשו רק עבור אלו שהוא מכבד.

[*]

פילי וקילי

שני הגמדים הצעירים ביותר, גדלו תחת עינו המשגיחה של דודם ת'ורין אוקנשילד. הם מעולם לא טיילו ולא ראו את העיר ארבור. עבור שניהם, המסע אל ההר הוא הרפתקה והם מתמלאים התרגשות. הם אמנם לא לוחמים מיומנים, אבל סקרנותם והאומץ שלהם הם כלי הנשק העיקריים שלהם.

ביפור, בופור ובומבור

בזמן שרוב החבורה קשורה לשושלת המשפחתית של ת'ורין, בופור, ביפור ובומבור דווקא לא קשורים. הם נולדו וגדלו במערב, צאצאיהם של כורי פחם ומעבדי מתכות. הם הצטרפו למסע במטרה לחפש את גורלם וגם משום שאמרו להם שבהר, הבירה חופשית...

המשך בכתבה הבאה.
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט