חדשות קולנוע וסרטים

ההוביט – על הדמויות וקטעים מתוך הסרט – ב'

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
נמשיך בהמשך סיקור הדמויות בארץ התיכונה, בחבורת הגמדים:

אוין וגלוין

אוין וגלוין הצטרפו לחבורה לא רק בשל אומץ ליבם, גם משום שיש להם כסף להשקיע במיזם. חוץ מבומבור, גלוין הוא הנשוי היחיד בחבורה. גלוין הוא האב הגאה של גימלי, שיגדל ויהפוך לחבר באחוות הטבעת.

דורי, נורי ואורי

שלושת האחים האלו שונים משמעותית אחד מהשני. דורי, המבוגר ביותר, מעביר את רוב הזמן בהשגחה על אחיו הצעיר אורי. הוא משגיח עליו שלא יצטנן, ובעיקר שלא ייהרג ע"י הגובלינס. אף אחד לא ממש יודע מה דורי עושה רוב הזמן, אבל כולם מניחים שזה משהו מפוקפק... דורי, נורי ואורי מחויבים זה לזה, למרות שהם מרבים להתקוטט בינם לבין עצמם.

[*]

צפו בקטע נוסף מתוך הסרט:



קוסמים

רדגאסט החום

שכחן ומוסח בקלות וגם קצת אקסצנטרי, רדגסט מעדיף לדבר עם בעלי חיים מאשר עם בני אדם. עמיתו של הקוסם גנדלף האפור, רדגאסט הוא אחד משומרי היערות הגדולים של הארץ התיכונה. לעיתים קרובות נמצא משוטט ביערות שליד ביתו הקטן והמשונה שנקרא רוזגובל. חשש אפל מהבאות ניצב בפניו של הקוסם הקטן – לא הכול כדרכו בסביבה האפלה של מירקווד.

אלפים

ת'רנדויל

אביו של לגולס גרינליף, ת׳רנדויל הוא אלף-אדון. הוא מלך יער האופל ששלט בעבר באדמות הצפוניות של היער הגדול שבעבר היה ידוע כגרינווד אך כיום ידוע יותר בשם מירקווד. במהלך השנים הארוכות של אופל מסתורי, ת׳רנדויל הלך ונסגר כלפי העולם החיצוני, ודאג רק לרווחתם של אנשיו שלו. סכסוך עתיק ומריר השאיר אותו עם אהבה מעטה לגמדים באופן כללי, ולגמד אחד במיוחד, ת׳ורין אוקנשילד.

[*]

לגולס

אף על פי שהוא נסיך היער האפל ושייך לאלפים הנעלים, כמו אביו ת׳רנדויל, סביר יותא למצוא את לגולס מסייר ביער לצד האלפים היעריים של משמר וודלנד מאשר בחצר המלך. גבוה וגמיש, לוחם קטלני ונאמן בעוז לאביו ולאנשיו; אולם האירועים שבחוץ החלו לחדור לעולם המבודד של האלפים ביערות. הנבואות העתידיות מאלצות את לגולס לבחור בין צוואתו של אביו לבין מצפונו.

טאוריאל

אלפית מיער-אופל, הבת של מירקווד היא קטלנית כפי שהיא יפהפייה. טאוריאל היא חביבתם של המלך ת׳רנדויל והיא הקפטן של משמר וודלנד. עבודתה היא לציית לפקודת המלך בלי לשאול שאלות. אולם לטאוריאל יש כוח רצון ותשוקה עזה עבור מה שהיא מאמינה שנכון. כלוחמת מקצועית היא נושאת כלי נשק חתומים כולל פגיונות וחץ וקשת. כמו לגולס, טאוריאל היא מהירה במיוחד וזריזה בקרב. על אף שחיה מאות שנים בארץ התיכונה, היא עדיין אחת מהאלפים הצעירים, ובקושי יצאה מגבולות היער הגדול.

דמויות אחרות

אזוג

על אף שחשבו שהושמד בקרב בין האורקים והגמדים שהתרחש לפני שנים רבות, אזוג התייצב פעם נוספת, כשהוא מוביל חבורה קטלנית של אורקים רצחניים. גנדלף יוצא למירוץ נגד הזמן כדי לגלות את הקשר מבשר הרעות בין מפקד האורקים הקטלני לבין הכוח הרשע הגדל שתופס צורה במבצר ההרוס של דול גולדור. דבר אחד נהיה ברור: דבר לא יעצור בדרכו של אזוג להרס של כל אחד מחברי חברתו של ת׳ורין אוקנשילד.

[*]

העכבישים הענקיים של מירקווד

לאורך תקופה של שנים רבות, עכבישים ענקיים החלו לפשוט על אחד מהיערות השלווים של גרינווד, וזיכו את היער הגדול בשם מבשר הרעות מירקווד. היצורים הללו שבעבר נחשבו שרצים של שלוב הענק המפלצתי, ניזונים ממטיילים אומללים שסוטים משביל היער. אבל כשהם תופסים קבוצה של גמדים בקורים שלהם, העכבישים הענקיים האלה מוצאים את עצמם לפתע בעימות מול אויב לא רגיל ובלתי נראה: אחד שמחזיק בעוקץ גדול יותר משלהם!

ביורן

ביורן הנפיל הוא הנצר האחרון של גזע משני העור העתיק, שמסוגל להפוך עצמו ליצור ענק דמוי-דוב. ביורן חי לבדו, למעט חיבתו לבעלי החיים שלו, ולא אכפת לו מיותר מדי ממבקרים, במיוחד מגמדים. גנדלף יודע שעל החבורה לקחת סיכון ולזעוק לעזרתו של ביורן, שבלעדיו לא בטוח שישרדו את המסע לתוך הפרא.
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט