המשך הכתבה על עשרת הסרטים הטובים של השנה שלא יצאו לבתי הקולנוע:
[*]
7. במקום השביעי, הסרט – "Short Term 12", סרט אמריקאי עצמאי בתקציב זעום שזכה להצלחה בפסטיבלים ברחבי העולם ומתאר את מערכת היחסים המתפתחת בין צעירה בשם גרייס לבני נוער ששוהים בפנימייה לנערים בעייתיים.
[*]
8. אל הפלא – כל סרט חדש של אחד מהבמאים הפיוטיים והמסקרנים בעולם,טרנס מאליק ("עץ החיים”, "הקו האדום הדק”), שווה הפצה, אך סרט זה לאור הצלחתו הקופתית הדלה בארה"ב, דילג על האקרנים בארץ. הסרט, בכיכובם של בן אפלק ונערת ג'יימס בונד לשעבר אולגה קירלינקו, הינו פיוטי ואבסטרקטי למדי כמרבית סרטיו של מאליק ומתאר באופן אסוציאטיבי את העליות והמורדות במערכת היחסים הזוגית של בני הזוג.
[*]
9. אנטי-ויראלי – סרט חדש של קרוננברג מעורר בי באופן מיידי עניין והפעם מדובר לא באב דיוויד ("היסטוריה של אלימות”, "הזבוב”), אלא בסרטו הראשון של הבן ברנדון. גם הוא, כמו האב, יוצר פנטזיית אימה המתארת עולם בו רוכשים מעריצים את הוירוסים והמחלות בהם נדבקו הסלבריטאים האהובים עליהם.
[*]
10. מהומה רבה על לא דבר – קצת מפתיע שסרט של במאי ותסריטאי מצליח כג'וס ווידון ("הנוקמים”, "באפי ציידת הערפדים”) המבוסס על מחזה של גדול המחזאים, ויליאם שייקספיר, לא מגיע לאקרנים בישראל. הסרט מהווה אדפטציה מודרנית המעתיקה את העלילה הקלאסית להוליווד ומתארת את עלילותיהם של שני זוגות המחפשים אחר משמעות האהבה.
[*]
כמו כן ראויים לציון סרטים נוספים שלא הגיעו לאקרנים: קומדיית הקוסמים "ברט וונדרסטון המופלא" בכיכובם של ג'ים קארי וסטיב קארל, The East סרטם השני המשותף של הבמאי זאל בטמאנג'לי והשחקנית והתסריטאית בריט מרלינג לאחר "שמע את קולי" המצוין, The Spectacular Now קומדיית התבגרות רומנטית של התסריטאים של "500 ימים של סאמר", המותחן “סטוקר" סרטו האמריקאי הראשון של הבמאי הקוריאני המופרע פארק צ'אן ווק (שבעה צעדים) ו“שחמט מחשבים" מסרטי האינדי דלי התקציב הבולטים בקולנוע האמריקאי העצמאי השנה.