חדשות קולנוע וסרטים

8 סרטי האימה שאנחנו הכי מחכים להם ב – 2014

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
שנת 2013 הייתה שנה מוצלחת במיוחד לסרטי האימה. סרטים כמו "לזמן את הרוע","מאמא" ו"הרוע שבפנים 2" זכו לביקורות לא רעות וגם להצלחה גדולה בקופות ("לזמן את הרוע 2", למשל, הכניס 318 מיליון דולר בקופות ברחבי העולם, בעוד שההפקתו עלתה 20 מיליון דולר בלבד).

גם מזווית הישראלית אי אפשר להתעלם מ"מי מפחד מהזאב הרע", שזכה להצלחה גדולה ולחשיפה בינלאומית גבוהה במיוחד- כשהשיא, כמובן, הגיע עם מועמדתו לשני פרסי סאטורן (הסרט הזר הטוב ביותר, הפסקול הטוב ביותר), אחד הפרסים החשובים בז'אנר האימה, פנטזיה ומד"ב.

2014 מביאה לנו גם היא מבול של סרטי אימה ומבטיחה להיות מוצלחת לא פחות. הנה רשימה של 8 מסרטי האימה שאנחנו הכי מצפים להם ב - 2014.

The Sacrament

[*]

סרטו החדש של טי ווסט ("קדחת הבקתה 2", "הבית של השטן") הוא מותחן אימה העוקב אחרי פטריק, צלם אופנה שנוסע לפגוש את אחותו יחד עם הקולגות שלו.

אחותו של פטריק חיה בעדן פרי שלאחר שעזבה את בית הגמילה בו טופלה והיא נראית מאושרת ובריאה יותר מזה הרבה זמן. פטריק, שמנסה להבין את הסוד של הקהילה המלוכדת, נעזר באחותו בשביל להשיג ראיון עם אב הקהילה ובמהרה מגלה שעדן פריש היא לא הקהילה השלווה שהיא מתיימרת להיות.

הסרט מבוים בסגנון Found Footage והוצג בפסטיבל ונציה ב - 2013. בסרט אלמנטים הלקוחים מאירועים אמיתיים כמו האירועים בג'ונסטאון, שם התרחשה בשנות ה - 70 אחת ההתאבדויות ההמוניות הגדולות והמפורסמות בהיסטוריה.

הסרט יוצא ל - VOD בארה"ב ב5.5 ובהפצה מוגבלת לבתי הקולנוע ב - 6.6.

גודזילה

[*]

מפלצת הענק המיתולוגית חוזרת ברימייק נוסף ועטור תקציב והיא נראית גדולה ומרשימה מתמיד. אנחנו לא יודעים הרבה על הפרויקט של גארת' אדוארדס שאפוף במסתורין, אך ישנן הרבה שמועות לגבי הסרט- כשהמעניינת ביותר היא זו שטוענת שגודזילה לא תהיה המפלצת היחידה בסרט. מה שכן ידוע עד כה זה שהמפלצת תוקפת בסרט הנוכחי את ניו-יורק. בריאן קרנסטון, יככב בפרויקט גדול לראשונה מאז תפקידו כוולטר ווייט בשובר שורות. בנוסף אליו, בסרט מככבים אליזבת' אולסן, אהרון טיילור ג'ונסון (קיק אס) וקן וואטאנבי ("התחלה"). הסרט צפוי לצאת לאקרנים בישראל ב - 15.5.

Almost Human

[*]

הסרט עוקב אחרי מארק, שנחטף ע"י חייזרים וחוזר אחרי שנתיים- אלא שמשהו השתנה ומארק הוא אדם שונה לגמרי. חבריו הטובים סת' וג'ן מנסים לבדוק את נסיבות היעלמותו וחזרתו, אך הם נתקלים בסדרת רציחות מזוויעה.

הסרט מכיל הרבה מאפיינים של סרטי סלאשר משנות ה -80, מה שמבטיח לנו הצופים הרבה קורבנות והרבה דם. הטריילר של הסרט מחזק את האמור לעיל ולא משאיר מקום לספק- מדובר באחד מסרטי האימה האלימים ביותר שתראו השנה. זהו סרטו המלא הראשון של הבמאי הצעיר ג'ו בגוס, בו מככבים גרהאם סקיפר וג'וש את'ייר.

בשר תותחים

[*]

סרטו של איתן גפני, כתב מגזין המטאל הישראלי Metalist, הוא סרט הזומבים הישראלי הראשון באורך מלא. הסרט עוקב אחרי דורון גבע (לירון לבו) במשימתו האחרונה לפני פרישה מהחיים הצבאים. במסגרת המשימה הוא נשלח ללבנון, כשמשימתו היא ללכוד את מס' 3 בחיזבאללה, החשוד בפיתוח נשק ביולוגי. אמנם, האיזור אליו נשלחים חברי היחידה נשלט ע"י זומבים וכעת הם צריכים להלחם לא רק על המשימה - אלא גם על חייהם.

הסרט יצא לאקרנים בארץ ב – 13 למרץ.

Deliver Us from Evil

[*]

סקוט דריקסון, שאחראי בין השאר לסרטים "השדים של אמילי רוז" וגם על אחד הלהיטים המפתיעים של הז'אנר בשנים האחרונות, "רוח זדונית", שהכניס 77 מיליון דולר ברחבי העולם כשעלות ההפקה היא 3 מיליון דולר בלבד, מביא לנו את "Deliver Us from Evil". הסרט עוסק בראלף סרצ'י, שוטר ניו-יורקי, שחוקר סדרה של מעשי פשע.

ראלף נעזר בחקירה בכומר לא שגרתי, שמצליח לשכנע אותו שמדובר בקצת יותר מפשעים רגילים ושפשעים אלה מונעים ע"י כוחות על טבעיים ושטניים. עם קאסט שכולל את אריק באנה ("השורד האחרון", "הענק הירוק") ואת אוליביה מון ("מג'יק מייק"), הסרט בהחלט יכול להפוך ללהיט האימה הגדול של השנה. הסרט צפוי לצאת לאקרנים בארה"ב ב - 2.7.

The Green Inferno

[*]

הסרט הראשון של אלי רות' לאחר שני סרטי "הוסטל" המצוינים. הסרט עוקב אחרי חבורת סטודנטים שטסים מניו-יורק לאמזונס במטרה להציל שבט בסכנת הכחדה, אך המטוס בו הם נמצאים מתרסק בג'ונגל. הסטודנטים הופכים לשבויים של השבט אותו הם מנסים להציל ומגלים שמדובר בשבט קניבלים.

הסרט המקורי זכה לתדמית שנויה במחלוקת, כאשר מבקרים רבים האשימו אותו בהיותו סרט סנאף. עם זאת, הבמאי זוכה מההאשמות לאחר שהוכיח שהשחקנים בסרט לא נרצחו.

הסרט צפוי לצאת לאקרנים בארה"ב ב - 5.9.


The Quiet Ones

[*]

הסרט עוקב אחרי האריס, פרופסור לא שגרתי, שמשתמש בשיטות מחקר שנויות במחלוקת. כחלק ממחקר הוא מוביל את התלמידים הטובים ביותר שלו לניסוי מסוכן במיוחד - ליצור "פולטרגייסט" וזאת מתוך אמונה בתאוריה שפעילויות על טבעיות מקורן באנרגיה שלילית של אדם.

הסטודנטים הצעירים משתמשים במטופלת לניסוי ומצליחים לגרור אותה עד לקצה השפיות שלה. כתוצאה מכך מתחילה סדרה של אירועים מוזרים ומפתיעים שגורמים לסטודנטים להבין שהם מתעסקים עם כוחות חזקים וגדולים יותר ממה שהם יכולים להבין. הסרט צפוי לצאת לאקרנים בארה"ב ב - 25.4.

Oculus

[*]

סרט שממשיך לרכב על הטרנד החזק ביותר של סרטי האימה - סרטים על רוחות. בסרט זה, מדובר בבחורה שמנסה לטהר את שמו של אחיה, שהואשם ברצח שלטענתה בוצעו ע"י כוח על טבעי ששוכן במראה רדופה.

מעבר לסרטים אלה, הז'אנר כמו תמיד מלא גם השנה בהרבה המשכים וריבוטים לסרטי אימה מצליחים. בין הסרטים הצפויים לצאת השנה: "הטיהור: אנרכיה", "עמק הזאבים 2", "לפרקון: מקורות", "מקליט 4: אפוקליפסה" וכמובן, "פעילות על טבעית 5".
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
חץ בשר תותחים (עמוד סרט)
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.7ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט