חדשות קולנוע וסרטים

מהם סרטי הילדים המומלצים לסוכות?

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
חג סוכות הגיע ולילדים יש זמן פנוי והרבה. הזדמנות מצוינת לקחת אותם לבית הקולנוע ולבחור מתוך המגוון הרחב שבתי הקולנוע מציעים – מהסרטים של האולפנים הגדולים, עד לסרטים זניחים שמופצים כדי למשוך את קהל ההורים השבוי. כדי לעזור לכם לסנן את הסרטים אנו מצרפים את דירוג סרטי הילדים המוצגים כעת בקולנוע על פי ציון הגולשים באתר סרט וציוני המבקרים.

[*]

השדון הראשון שלי

ציון גולשים: 8.8

תקציר: טום בן ה – 11 הוא ילד מפוחד שפוגש במרתף ביתו שדון ירוק בשם הוגו. השדון לוקח את טום ואת הטי, ציידת השדים המקצועית למסע הרפתקאות בו הם נלחמים בשד הקרח הגדול המאיים להקפיא עיר שלמה במהלך הקיץ הלוהט. רק בעזרת חברות אמיתית, אומץ לב ונחישות יצליח הצוות להציל את העיר מקיפאון.

דבר מבקר אתר "סרט": "בניגוד לסרטי ילדים אחרים, שפונים גם לקהל ההורים ומספקים בידור מהנה לכל המשפחה, "השדון הראשון שלי" יהיה ילדותי וקלישאתי מדי לכל מי שעבר את גיל בר המצווה" (אלעד שלו)



הנסיך הקטן

ציון גולשים: 8.7

ציון מבקרים ממוצע: 70

תקציר: מבוסס על ספר הילדים הקלאסי. כל מה שרצו מהילדה בת ה-12 הוא שתגדל ותעשה את מה שדורשים ממנה, אלא שהילדה הקטנה מעדיפה דווקא את חברתו של השכן מהבית הישן ממול שבחצרו מטוס עץ ישן, ולפני המון שנים הוא נאלץ לנחות נחיתת אונס בלב המדבר. כך מתחיל סיפורו של המפגש בין הטייס שמתרסק במדבר ופוגש ילד קטן מכוכב מרוחק יחד עם כבשה, שושנה, עצי באובב ושועל.

דבר המבקר: "מהסרט יכולים ליהנות גם אלו שלא בקיאים בנבכי הסיפור המקורי. ביתי בת השבע מאד נהנתה, אני כמבוגר התמוגגתי. יופי של סרט!" (רון פוגל)



מפלצת של מלון 2

ציון גולשים: 8.6

ציון מבקרים : 43

תקציר: אחרי שמדיניות המבקרים הנוקשה של דרקולה למלון שבבעלותו התמתנה וגם בני אדם מורשים להיכנס, מתחיל דרקולה להיות מודאג מכך שנכדו (חצי אדם-חצי ערפד) לא יגדל להיות ערפד. דרקולה מגייס את חבריו המפלצות על מנת להוציא מנכדו הצעיר את המפלצת שבו. בזמן הזה אביו השמרני והנרגן של דרקולה - ולאד - מגיע לבקר ומסבך את העניינים.

דבר המבקר: "אחרי "מפלצת של מלון" הראשון שהיה מבריק, סרט ההמשך הוא מאכזב ומתסכל ומוכיח שלא תמיד כדאי לחלוב יצירות קולנועיות עוד ועוד" (רון פוגל)

אופססס, בול הגיע המבול

ציון גולשים: 8.2

תקציר: דייב ובנו פיני הם יצורים פרוותיים, שלא הוזמנו להצטרף לתיבת נח. כשהמים שוטפים את הארץ, התיבה מזדעזעת ושני הילדים מוצאים עצמם מחוץ לתיבה. בזמן שהוריהם עושים הכל כדי לסובב את התיבה אחורה ולחפש אותם, עוברים הגורים הרפתקת הישרדות בניסיון לחזור לתיבה.



המיניונים

ציון גולשים: 8.1

ציון מבקרים: 56

תקציר: ספין אוף לסרט "גנוב על הירח". לאחר שהמיניונים הופכים למדוכאים בעקבות חוסר בנבל-על אותו ישרתו, יוצאים במהלך 1960 שלושה מיניונים לחפש נבל-על על חדש. הם מגיעים לכנס נבלי-על ושם מתחרים על הזכות לשרת את סקרלט אוברקיל, השואפת להשתלט על העולם.

דבר המבקר: "המיניונים הוא סרט לילדים קטנים, ההורים יצטרכו לשבת בחושך בסבלנות ולחכות שהסרט ייגמר". (רון פוגל)



שון כבשון הסרט

ציון גולשים: 8

ציון מבקרים: 81

תקציר: מעשה קונדס גורם לכך שפארמר צריך לעזוב את חוות מוסיבוטום. שון כבשון ושאר העדר יוצאים לעיר הגדולה על מנת להציל אותו.

דבר המבקר: "הסרט מצחיק, איננו משעמם לרגע ואין בו הרגשה של זלזול בקהל הצעיר והבוגר, מה שהופך אותו לבידור ראוי ואיכותי לכל המשפחה" (יאיר הוכנר)



פיקסלים

ציון גולשים: 7.9

תקציר:. כאשר חייזרים מפרשים תשדורת של משחקי וידאו כסימן להכרזת מלחמה נגדם, הם פותחים במתקפה נגד כדור הארץ, כשהם משתמשים במשחקי הוידיאו בתור מודלים למתקפות שלהם. נשיא ארה"ב, מבקש עזרה מחבריו למשחקי הוידאו מהעבר כדי להציל את העולם.

דבר המבקר:" למרות שהוא לא מצחיק, הסרט כיפי מהרגע הראשון ועד הרגע האחרון וגם לא מעצבן כמו רוב סרטי אדם סנדלר" (נתן ליכטר)



דץ הבלץ

ציון גולשים: 7.6

תקציר: נועה בת ה-11 היא סקסופוניסטית מוכשרת. כבר שנה שלמה שהיא וחבריה ללהקת "הברק", מתכוננים להופעת הבכורה שלהם במופע המרכזי של העיר נווה צליל. יומיים לפני המופע הסקסופון היקר של נועה נעלם. דץ הבלץ יוצא למסע כדי ללכוד את הגנבים ולהחזיר את הסקסופון לנועה.

המסע לכוכב המינימקים

ציון גולשי אתר סרט: 7.3

תקציר: מבוסס על סדרת הטלוויזיה "מיקמק" עם הדמויות של מקס השובב והאמיץ, זואי המתוחכמת והיפה, ג'ימבו הפזיז והקול וסנאי החנון והגאון. הסיפור מתרחש ביום המינימיקים השנתי שהוא יום חג. אך הגברת מיקיאוולי, האישה החזקה והעשירה במיקמק סיטי לא יכולה לסבול את המינימיקים ורוקחת שיקוי ההופך את היום השמח ליום של סכנה. האם תצליח החבורה להציל את העיר שלהם?



ברבי מלכת הרוקנרול

ציון גולשים: 6.7

תקציר: ברבי מככבת בסרט כנסיכה קורטני, שעולמה מתהפך עליה כשהיא מתחלפת עם אריקה – כוכבת רוק מפורסמת. העולמות השונים מתנגשים לאחר שקורטני נשלחת בטעות ל"מחנה מוזיקת פופ" ואריקה נשלחת ל"מחנה מלוכה". בעוד מדריכי המחנות מנסים לתקן את הטעות, קורטני ואריקה מנסות להסתגל לעולמות החדשים. כאשר הבנות מגלות ששני המחנות בסכנת סגירה, הן חייבות לחבור יחד לביצוע שיר גדול מהחיים.



גויאבות

ציון גולשים: 6.6

תקציר: בבניין המשותף במועצה מקומית קטנה, גרים פרצי'ק המנקה, ג'ובאני הספר והכלב שליכטה, ירדוס החופף הרגזן , עדנה השכנה הרכלנית וגם דייר מסתורי שאף אחד לא ראה מעולם. אל הבניין עוברת משפחה חדשה עם ביתם בילי, שנהנית לגלות את הפינות הקסומות בבניין המשותף ובעיקר את עץ הגויאבות. מי שפחות אוהב את העץ הוא ראש המועצה העשיר שגר בבית הסמוך, והגויאבות הבשלות נופלות היישר בשטחו. ראש המועצה והעוזרת האישית שלו מחליטים לעקור את העץ ובילי יוצאת למאבק מולם.



בלינקי ביל הסרט

ציון גולשים: 6

תקציר: בלינקי ביל הוא קואלה בעל דמיון מפותח, שחולם לעזוב את העיירה הקטנה שלו וללכת בעקבות אביו מגלה הארצות. עקבותיו של האב אבדו בערבה לפני זמן רב ובלינקי הוא היחיד שעדיין מאמין שאביו בחיים. כשבלינקי מגלה סימן מסתורי אשר רומז למיקומו של האב, הוא יוצא למסע היישר לתוך הערבה הפראית והמסוכנת. הוא מתיידד עם נאצ'י הקואלה מגן החיות, וג'אקו לטאה עצבנית ורגישה. יחד הם נרדפים על ידי חתול נקמני שיש לו חשבון פתוח עם בלינקי.

אלעד שלו - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
חץ מפלצת של מלון 2 (עמוד סרט)
חץ דץ הבלץ (עמוד סרט)
חץ בלינקי ביל - הסרט (עמוד סרט)
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט