חדשות קולנוע וסרטים

סרטי הילדים בחנוכה - כל ההמלצות

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
חג חנוכה הגיע, צריך שוב להעסיק את הילדים והצגות החנוכה הן בילוי ממש לא זול למשפחה הממוצעת. המפיצים מנצלים את הצורך ומציפים את השוק במגוון רחב של סרטי ילדים - מהסרטים של האולפנים הגדולים, עד לסרטים זניחים שמופצים כדי למשוך את קהל ההורים השבוי. כדי לעזור לכם לסנן את הסרטים אנו מצרפים את דירוג סרטי הילדים המוצגים כעת בקולנוע. סדר הדירוג הוא על פי ציון הגולשים באתר סרט.

גולשים על הירח

ציון גולשים: 9.7

לאחר שהמיליונר המשוגע ריצ'ארד קארסון בונה חללית על מנת להגיע לירח ולהוכיח כי הנחיתה על הירח הייתה מבוימת, נאס"א מחליטה לשלוח בשנית אסטרונאוטים לירח, על מנת להקדים את קארסון. גיבורי הסרט הם החברים איימי, מרטי ומייק גולדווינג, דור שלישי לאסטרונאטים. בעקבות רצף אירועים מטורף, מוצאים את עצמם הילדים בחללית אל הירח במירוץ להקדים את המיליונר הרשע אל הדגל.



נוקאאוט צ'יקן

ציון גולשים: 9.2

תקציר: טוטו הוא תרנגול צעיר וביישן שחולם להיות אלוף אגרוף בקרבות תרנגולים. החלום שלו עומד להתגשם הרבה יותר מהר ממה שציפה כאשר בעל החווה בה הוא מתגורר עומד להפסיד את הבית והחווה כולה נמצאת בסיכון. טוטו מתגייס להצלת החווה, ויוצא למחנה אימונים מפרך על מנת להפוך מתרנגול חלשלוש לתרנגול אמיץ ונועז, ולהתמודד מול התרנגול האלוף והמרושע בזירת הקרבות הגדולה וכך להציל את הבית.



פן

ציון גולשים: 8.6

ציון מבקרים ממוצע: 36

תקציר: פיטר הוא ילד שובב בן 12 עם אופי מרדני חסר פשרות, אבל בבית היתומים העגום שם בילה את כל חייו, התכונות הללו לא מתקבלות בהבנה. לילה אחד, פיטר מוברח מבית היתומים ונשלח אל עולם דמיוני של פיראטים, לוחמים ופיות שנקרא 'ארץ לעולם לא'. שם, הוא נלחם קרבות של חיים ומוות בעודו מנסה לחשוף את הסוד של אמו, שהשאירה אותו על מפתן בית היתומים לפני שנים רבות. יחד עם הלוחמת טייגר לילי וחבר חדש בשם ג'יימס הוק, פיטר חייב להביס את שודד הים האכזרי בלאק בירד כדי להציל את 'ארץ לעולם לא' ולגלות את יעודו האמיתי – להפוך לפיטר פן.

מפלצת של מלון 2

ציון גולשים: 7.8

ציון מבקרים : 43

תקציר: אחרי שמדיניות המבקרים הנוקשה של דרקולה למלון שבבעלותו התמתנה וגם בני אדם מורשים להיכנס, מתחיל דרקולה להיות מודאג מכך שנכדו (חצי אדם-חצי ערפד) לא יגדל להיות ערפד. דרקולה מגייס את חבריו המפלצות על מנת להוציא מנכדו הצעיר את המפלצת שבו. בזמן הזה אביו השמרני והנרגן של דרקולה - ולאד - מגיע לבקר ומסבך את העניינים.

דבר המבקר: "אחרי "מפלצת של מלון" הראשון שהיה מבריק, סרט ההמשך הוא מאכזב ומתסכל ומוכיח שלא תמיד כדאי לחלוב יצירות קולנועיות עוד ועוד" (רון פוגל)



הדינוזאור הטוב

ציון גולשים: 7.6

ציון מבקרים: 66

הסרט החדש של אולפני דיסני/פיקסאר. הסרט מתרחש בעולם שבו האסטרואיד שהשמיד את הדינוזאורים החטיא את כדור הארץ, ולכן הדינוזאורים מעולם לא נכחדו. דינוזאור בשם ארלו יוצא למסע בעקבות טראומה שעבר עם ילד בשם קליף. במסע דרך נופים מסוכנים ומסתוריים, ארלו לומד כיצד להתמודד עם הפחדים שלו ומגלה את היכולות שלו.

דבר המבקר: "מסע מסעיר, מצחיק ומרגש מספיק כדי להפוך את ה"דינוזאור הטוב" לסרט שבהחלט כדאי לראות בחנוכה" (יאיר הוכנר)



ברבי ציידת האוצרות

ציון גולשים: 7.1

תקציר: ברבי חוזרת אל עיר ילדותה עם אחיותיה, לבלות את חופשת הקיץ אצל סבתן. במהלך שיטוטים בעליית הגג, נתקלות האחיות הסקרניות במפת אוצר ישנה, אשר ייתכן ומובילה אל אוצר עתיק הקבור תחת האדמה בעיירה. יחד עם גורי כלבלבים יוצאות הבנות למסע מופלא בעקבות האוצר האבוד, בין דפי ההיסטוריה של העיר, בנייניה העתיקים ועד בטן האדמה.

אבוללה

ציון גולשים: 6.9

תקציר: סרט ישראלי לכל המשפחה. אדם הוא ילד בן 10, פיקח ובעל דמיון עשיר ופורה, שאיבד את אחיו הגדול בתאונת דרכים ומאז משפחתו מתפרקת. יום אחד, כשנה לאחר מכן, חייו של אדם משתנים מקצה לקצה, כאשר במקלט שמתחת לביתו הוא פוגש באבוללה, מפלצת ירושלמית אגדית ובלתי נראית, אשר חושפת את עצמה רק בפני ילדים מיוחדים. בין השניים נרקמת חברות אמיצה, ואבוללה הופך לחברו הסודי והיחיד של אדם. העניינים מסתבכים כאשר הוריו של אדם חושדים כי הוא מסתיר מהם סוד, ובמקביל - לוחמי יחידת משטרה מיוחדת יוצאים למרדף, במטרה ללכוד את המפלצת.

דבר המבקר: "'אבוללה' מוכיח שגם קולנוע הילדים בישראל התבגר ויצא לשחק במגרש של הגדולים" (רון פוגל).



סנופי וצ'ארלי בראון: פינאטס הסרט

ציון גולשים: 6.6

ציון מבקרים: 67

תקציר: מבוסס על סדרת הקומיקס האהובה. סנופי הכלב יוצא יחד עם חבריו לוסי ולינוס למשימה הגדולה ביותר נגד האויב הגדול שלו, בעוד צ'ארלי בראון יוצא למסע משלו בדרך חזרה הביתה.



רוצים כרטיס זוגי מתנה ל"סנופי וצ'ארלי בראון: פינאטס הסרט" ולסרטים נוספים? היכנסו לעמוד המבצעים, השתתפו בכל אחד ממבצעי הכרטיסים לסרטים המועדפים עליכם, לחצו על לשונית מבצע כרטיסים וענו על שאלת הפרס. בין העונים נכונה יחולקו כרטיסים זוגיים לסרטים הנבחרים.
אלעד שלו - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
חץ הדינוזאור הטוב (עמוד סרט)
חץ אבוללה (עמוד סרט)
חץ גולשים על הירח (עמוד סרט)
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Home 20231ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story2ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction3מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies4מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Arthur the King5המרוץ לניצחון של ארתורציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.0
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט