חדשות קולנוע וסרטים

4 סרטי המשך של פיקסאר שהיינו רוצים לראות

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
"מכוניות 3" יצא לאחרונה, אבל יש לא מעט סרטים אחרים של פיקסאר שהיינו שמחים לראות להם המשך. כתב האתר מתן שאווטר יניב רקח 4 עלילות המשך אלטרנטיביות ללהיטים של אולפן האנימציה המשובח
פיקסאר, פיקסאר, כמה מאיתנו גדלו על הסרטים שלכם. כמה מאתנו התרגשו כשוול-אי הצליח להעיר את איווה, כמה חיוכים עלו כאשר בו מ"מפלצות בע"מ" התגברה על רנדל וכמה בכו כשאנדי מסר את הצעצועים ב"צעצוע של סיפור 3". עם כל הרגשות שחווינו איתם, עדיין פיקסאר לוקים בחסר בכל הנוגע לסרטי המשך שאינם "צעצוע של סיפור". זה לא ממש מובן, כיצד ייתכן שדמויות כה מרתקות וסיפורים שאנו כל כך אהבנו לא מקבלים את ההמשך שראוי שיקבלו.

אז נכון, אנחנו לא עובדים בפיקסאר ואין לנו מידע בנוגע לאיזה סרט המשך יגיע בקרוב, מה שכן יש לנו זה את הסקרנות לגבי כיצד אנו רוצים לראות את הדמויות האהובות. כיצד תמשיך מערכת היחסים הרובוטית של וול-אי, האם הידידות בין בו וסאלי תישאר לנצח ומה קורה עם היימיץ' הזחל?

באג לייף: עונת הבצורת

“באג לייף” הוא הסרט שמחכה הכי הרבה זמן לסרט המשך, לכן הוא יהיה הראשון ברשימה כי רמת הסובלנות שלי פקעה מסוף שנות ה-90. פליק והחבורה גדלים ופליק ואטה מאמצים את שרי, חרק אדום ממין נקבה, אשר מתקבלת כבתם של הזוג. שרי גדלה לנמלה צעירה ואמיצה בתקופה עתירה במזון עבור הנמלים ותקופה של שקט מצד החרגולים, אך זו מוזהרת ע"י פליק שאסור לה לעבור את הקו בין חלקת הנמלים לאזור החרגולים.

[*]

בעוד הנמלים נהנים מהמצאותיו של פליק וחברתם של חרקי הקרקס שנשארו מהסרט הראשון, שרי גדלה בצל סיפוריו של פליק ומחכה להזדמנות להוכיח את עצמה. פליק לעומתה, טרוד בענייני שבט החרקים ואיננו קשוב לבתו המאומצת.

בעת עונת בצורת קשה, פורצת שוב מלחמה בין פליק לבין מאדן, מנהיג חרגולים חדש, בנו של הופר החרגול אשר שימש כנבל הראשי בסרט הראשון. בלילה, גונבים החרגולים עלה שבתוכו נמצא כל המזון שאסף הקן עבור הבצורת ומעירים בטעות את שרי. שרי מסתננת לתוך העלה ביחד עם היימיץ' שנרדם בעודו שומר על המזון. הדבר גורר את פליק וחבורת חרקי הקרקס לצאת בעקבות בתו המאומצת אל אזור החרגולים. במפתיע, שני הצדדים האויבים צריכים לשתף פעולה, כאשר נודע לשני הצדדים שמנהיגם נחטף בידי ציפור גדולה ורעבה.

הסרט יעקוב אחרי שני המסעות שבעקבותיהם ילמדו שני הצדדים לעבוד יחד בשביל לשרוד. שרי ומאדן יתקרבו עד ששרי תלמד את האמת על עצמה, היא נימפה (חרגול בשלב הילדות שלו) שפליק אימץ אחרי המלחמה בינו לבין אביה, הוא הופר בעצמו. סרט זה עוסק בהקשבה בין שני צדדים לוחמים, הקשבה בין אב לבת מאומצת, הקשבה בין אח ואחות שאינם מודעים זה על זו , הקשבה בין שרי לעצמה והקשבה בין היימיץ' לאהבתו להרפתקאות. אם הסרט הראשון לימד אותנו כיצד לקום כנגד הכוח המאיים עלינו, הסרט השני ילמד אותנו כיצד אנחנו יכולים למצוא מכנה משותף בעקבות הקשבה. משפחת סופר על: נקמתו של סינדרום

“משפחת סופר על” הראשון הציג בפנינו את בוב, גיבור על לשעבר שמתקשה לאזן בין משפחתו לבין עבודתו. סרט ההמשך שהייתי שמח לראות (ולא זה הצפוי לצאת ב-2018) יעקוב אחרי בוב המתמודד עם הסנכרון בין העבודה למשפחה בסרט בקנה מידה גדול בהרבה יותר.

[*]

כשמו, הסרט מחזיר את סינדרום אשר מתאחד ביחד עם נבלי העל הגדולים ביותר (אוהדי קומיקס שימו לב לשמות) : החליל, חייל הבוקר, איש הקול וד״ר בום. חבורת הנבלים יוצאת במטרה להשמיד כל זכר לגיבורי העל. משפחת סופר על לא מצליחה להתמודד עם האיום החדש ונופלת להפסד קשה אשר מסכן את חייו של ג׳ק ג׳ק התינוק. כתרופה למכה, בוב מארגן אודישנים לגיבורי העל הגדולים בכדור הארץ (שוב שימו לב): קפטן ארגנטינה, גולדן פיסט, החיפושית האדומה וסטאר בורן.

בוב משאיר המשפחה בבית וללא ידיעתם יוצא ביחד עם הקבוצה החדשה לאתר את הקבוצה של סינדרום. פגועים ונחושים לעזור, המשפחה פונה לחביב הקהל פריזון (בקולו הממכר של סמואל ל. ג׳קסון) בבקשת עזרה, רק שזה הסתגל לחיי הרגיעה. כשהמשפחה נופלת למלכודת, בוב חייב לזנוח את פחדיו וללמוד כיצד לסמוך על משפחתו. המשפחה תגלה שהיתרון היחידי שלהם כנגד חבורת נבלי העל הוא דווקא האהבה וההיכרות שלהם אחד עם השני שיאפשרו להם לעבוד כאחד, דבר שאין לאף גיבור על.

מפלצות בעולם בני האדם

"בית ספר למפלצות" כבש את הדור הצעיר, אבל אותי באופן אישי אכזב בגדול. לא באשמת הסרט, אלא באשמת ההעדפה להפסיק את מעללי מייק, סאלי וידידותם עם הילדה בו. הסרט שאנו מציעים מתחיל 15 שנה לאחר הסרט הראשון. סאלי מנהל את החברה "מפלצות בע"מ", שנהפכת לחברה מפלצתית ומצליחה בעקבות ניהולו של סאלי והסגן מייק ווזובסקי האגדי.

למרות זאת, סאלי עודנו בודד ומתגעגע לידידתו בו שנעלמה מזה שנים והשאירה דלת המובילה לבית ריק מאדם וריהוט. סאלי נאלץ לוותר על בו בעקבות הכלל המונע ממנו להגיע לעולם בני האדם. שנים לאחר שפסקו חיפושיו של סאלי, תקלה מסתורית גורמת לכל הדלתות לשבות מפעילות, מה שגורם לסאלי לפעול.

[*]

בעודו חמוש במייק, סאלי שובר את החוקים ונכנס לעולם בני האדם. המפלצות קוראות לחילזון האהוב בעולם, רוז, למצוא אותם. סאלי ומייק נאלצים לברוח מבני האדם שגילו את סוד העולם הנסתר של המפלצות. לבסוף, מוצא סאלי את דרכו אל בו, אך מוצא נערה מתבגרת המפחדת ממנו, איננה זוכרת אותו, שונה לחלוטין מהילדה השמחה שהוא מכיר ואיננה עונה אפילו לשם בו.

הסרט יעקוב אחרי נאמנות. סאלי יצטרך להתמודד עם רגשות אשם בנוגע לעזיבת בו לטובת העבודה. בו תתמודד עם זיכרון הילדות אותו נאלצה להכחיש בהתבגרותה. בסוף הסרט, הצדדים יגיעו לקבלה. סאלי יתנגד לכללי עבודתו ויוכיח לעצמו למה הוא באמת נאמן, בו תגיע בסוף לעולם המפלצות ותשחזר את זיכרונותיה. אך רק כאשר תכיר בעבר שלה, בו תספר לסאלי את שמה האמיתי- הופ (תקווה).
בניגוד לבית ספר למפלצות שפנה לילדים הסרט הזה יפנה לכל הקהל. כולנו ילדים שמנסים להתמודד עם המשפחה והילדות בעת ההתבגרות וכולנו הורים שמרגישים אשמה על הילדים שנשארים בבית בזמן העבודה שלנו. "מפלצות בע"מ" ובכלל חברת פיקסאר זו חברה שפונה לכולנו, זו הסיבה שכולנו התאהבנו בה.

וול-בי

תכינו את הממחטות כבר למונטאז׳ ההתחלתי. אחרי שהגיעו לכדור הארץ, בני האדם מנקים את העולם ולומדים לחיות בעצמם ללא רובוטים וטכנולוגיה ההופכים להיות מיושנים וחסרי משמעות. וול-אי ואיווה, אהובתו של וול-אי מהסרט הראשון, נלקחים ומובאים להתנתקות.

בעוד שוול-אי שורד בעקבות טעות אנוש, איווה מכובה לתמיד. זוג הרובוטים נזרקים למזבלה ענקית המלאה רובוטים כבויים. וול-אי מנסה להאיר את איווה אך ללא הצלחה. עוברים מספר חודשי ניסיון עד שוול-אי מקבל את רוע הגזרה ונשאר לבדו עם גופה הכבוי של איווה, מסתתר במזבלה בעולם שבו הוא חסר שימוש ובודד.

יום אחד נוחת במזבלה רובוט ניקוי קטן שעודנו הודלק הדומה לוול-אי. בטעות קלה, וול-אי מדליק אותו ומגלה רובוט שורץ חיים, עליז ומאוד זריז. וול-בי גורם בטעות לגילויים בידי בני האדם והם נאלצים במהירות לברוח מהמקום כאשר על הדרך, מאבד וול-אי את איווה. הרובוט האבל והרובוט הצעיר ייצאו למסע בעקבות איווה, מסע שבעקבותיו ילמד וול-אי להעריך מחדש את החיים ולהתגבר על העצב של המתים ותוך כדי גם לקבל את גישתו השמחה והחיובית של וול-בי. מבין כל הסיפורים שבכתבה הזו, אני יכול לומר שדווקא הסיפור הקטן והרגשי הזה, הוא הסיפור שהכי הייתי רוצה שיסופר.

[*]
מתן יניב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
3זה רק אני או שזה משהו שאשכרה נשמע הרבה יותר טוב מכל המשך שפיקסאר הוציאו עד עכשיו? דניאל (19) | 18/07/2017 00:24:02
2אני חושב שהחיבור והאמונציה שלי כאחד שאוהב את פיקסאר מהילדות הייתה שמפלצות בעמ כתבו כשבו אומרת ששמה הוא הופ ירון (22) | 13/07/2017 11:58:09
1שמישהו ייתן לו לעבוד אצל פיקסאר בבקשה יואב (17) | 09/07/2017 20:37:32
רלוונטי
חץ מפלצות בעמ (עמוד סרט)
חץ משפחת סופר על (עמוד סרט)
חץ וול-אי (עמוד סרט)
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.9ציון מבקרים5 / 3.5
White Bird A Wonder Story2ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20234דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction5מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט