חדשות קולנוע וסרטים

סרטי הילדים לחופש: מדריך הצפייה המלא

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
החופש הגדול הגיע למחציתו והקייטנות כבר תמו. צריך להוציא את הילדים לפעילויות והמפיצים מנצלים את הצורך ומציפים את השוק במגוון רחב של סרטי ילדים. כדי לעזור לכם לסנן את הסרטים אנו מצרפים את דירוג סרטי הילדים המוצגים כעת בקולנוע. סדר הדירוג הוא על פי ציון הגולשים באתר סרט
לרקוד

ציון גולשים: 8

ציון בטבלת המבקרים: 3.8

קהל יעד: 4-14

תקציר: פליסי היא ילדה יתומה, שובבה ואדומת שיער הגדלה בבית יתומים תחת שרביטו של מנהל מרושע. יש לה תשוקה אחת ענקית: לרקוד. יחד עם חברה הטוב ויקטור שחולם להיות ממציא דגול, הם בורחים מבית היתומים לפאריס, עיר האורות. פליסי מתגנבת לבית האופרה הנוצץ, מתחזה לתלמידה בבית הספר לריקוד שם ומקווה שסודה לא ייחשף. שם היא נלחמת מול הרקדניות הטובות ביותר ועליה להוכיח לעצמה ולמורה הקפדן והקשוח שלה כי הלב והאהבה תמיד ינצחו. בעזרתה של המנקה של בית האופרה, שלוקחת אותה לביתה ומאמנת אותה באופן אישי, מנסה פליסי בכל כוחה להגשים את חלומה הגדול ביותר - להיות רקדנית על הבמה הגדולה של פריז.

דבר המבקר: "סרט לא מזיק שיעביר שעה ומחצה סבירה לזאטוטים, חבל רק שהוא קלישאה אחת גדולה." (רון פוגל)



קפטן תחתונים

ציון גולשים: 7.9

קהל יעד: 6 ומעלה

תקציר: ג'ורג' בירד והרולד הצ'ינס הם שני ילדים שובבים בכיתה ג' הלומדים בבית הספר. הדבר היחיד שהם אוהבים יותר מתעלולים הוא לייצר חוברות קומיקס ויחד הם המציאו את גדול גיבורי העל בתולדות בית הספר היסודי – קפטן תחתונים. בהמשך הם מפיחים בו חיים כשהם מהפנטים את מנהל בית הספר שלהם, מר פיפיש, וגורמים לו לחשוב בטעות שהוא קפטן תחתונים.

דבר המבקר: "סרט כיפי ומהנה שמצליח להבהיר למי שלא מכיר את הספרים מדוע הם כה מצליחים. לרוץ עם הילדים!" (רון פוגל)



מכוניות 3

דירוג גולשים: 7.8

קהל יעד: 6 ומעלה

תקציר: סרט המשך שלישי בסדרת האנימציה. לאחר שנותר מאחורי מכוניות מהירות מהדור החדש, ספידי מקווין, לפתע מוצא את עצמו מחוץ לספורט שהוא כה אוהב. כדי לחזור חזרה למשחק, הוא יזדקק לעזרתה של טכנאית מרוצים צעירה ונלהבת בשם קרוז רמירז, אשר יש לה תכנית משלה איך לנצח את המרוץ. על מנת להוכיח שכלום עוד לא נגמר, הוא יצטרך להוכיח את עצמו באליפות המרוצים הגדולה ביותר.

דבר המבקר: "הסרט השלישי ממשיך את הקו הפשוט אך המבדר. אידיאלי לילדים" (רון פוגל)

גנוב על העולם

דירוג גולשים: 7.5

ציון בטבלת המבקרים: 2.1

קהל יעד: 4 ומעלה

תקציר: הסרט השלישי בסדרת הסרטים המצליחה "גנוב על הירח" ממשיך את עלילותיהם של גרו, שלוש הבנות וחבורת המיניונים. הפעם הם יוצאים להילחם בנבל בלתז'אר בראט, כוכב טלוויזיה לשעבר, שמזימתו להשתלט על העולם, או גרוע מכך - להחזיר את שנות ה-80' לחיים. ואם זה לא מספיק לגרו, הוא מאבד את עבודתו ומגלה במפתיע כי יש לו אח תאום אבוד ומוצלח יותר. השניים מחליטים בכוחות משותפים לגנוב בחזרה את היהלום שבלתז'אר גנב, להציל את העולם ולהחזיר לגרו את עבודתו.

דבר המבקר: "ההומור עובד, הדמויות כובשות, המוסיקה סוחפת ובסופו של מדובר בסרט הרפתקאות קליל באורך 96 דקות שחולפות במהירות יחסית" (יאיר הוכנר)



כבשים וזאבים

ציון גולשים: 7.6

קהל יעד: 3-8

תקציר: את שלוות חייהם של עדר כבשים חסר דאגות מפרה להקת זאבים גדולה שהגיעה לאזור, במטרה לבחור מנהיג חדש. על הכתר מתמודד זאב אימפולסיבי מול המצחיקן של החבורה, זאב חביב בשם גריי, שרוצה להפוך את חיי הזאבים לרגועים יותר. הוא נעזר בכישוף אקראי להגדיל את סיכוייו, וכשזה משתבש, הוא הופך לאייל. כעת הוא חייב לצאת לדרך חדשה שתשיב את זהותו האמיתית ואת אהבתו הגדולה. למרבה ההפתעה הוא מקבל עזרה דווקא מהכבשים



מועדון החנונים

ציון גולשים: 7.3

קהל יעד: 8-18

תקציר: חברי מועדון החנונים מקבלים הזמנות למסיבת השקת הקיץ הלוהטת של היידי שמטרלינג, מלכת השכבה. הכל מסתבך כשהיהלום המפורסם "כוכב הזהב" נגנב במהלך המסיבה והם הופכים לחשודים המידיים. עכשיו יש להם 47 שעות לגלות מי הגנב האמיתי ולהחזיר להיידי את היהלום. המשימה הופכת לקשה הרבה יותר כשהם מבינים שהסתבכו עם אודליה שעשוע, ראש משפחת פשע חסרת רחמים.

ג'סטה

ציון גולשים: 6.7

קהל יעד: 12 ומעלה

תקציר: אפליקציה פשוטה בשם "ג'סטה", שפיתחו חבורה של שלושה בני נוער, הופכת ללהיט עולמי ומכניסה כסף רב לשלישיית הצעירים. החיים הטובים קורצים מכל פינה, אלא שיום אחד משאבת הכסף מפסיקה לעבוד, האקר מסתורי מפסיק את הטראפיק, ומאיים להשבית את הפעילות אם לא יינתן לו מבוקשו. כולם נראים חשודים בפוטנציה.



אימוג'י הסרט

ציון גולשים: 6.1

ציון בטבלת המבקרים: 2.2

קהל יעד: 4-14

תקציר: בתוך אפליקציית המסרים, נמצא לו העולם הנסתר של 'טקסטופוליס', עיר שוקקת חיים שבה כל סמלי האימוג'י גרים, בתקווה להיבחר על ידי המשתמש של הטלפון. בעולם הזה, לכל אימוג'י יש רק הבעת פנים אחת - למעט ג'ין, אימוג'י שנולד ללא פילטר והוא מלא בהבעות ורגשות. ג'ין נחוש בדעתו להיות "נורמלי" כמו כל סמלי האימוג'י האחרים, ומגייס את חבריו. יחד, הם יוצאים למסע בין היישומים השונים בטלפון כדי למצוא את הקוד שיתקן את ג'ין. אבל כאשר סכנה גדולה מאיימת על הטלפון, גורלם של כל האימוג'ים תלוי בשלושת החברים, אשר חייבים להציל את העולם שלהם לפני שיימחק לנצח.

דבר המבקר: "סיפור מתחיל לחזור על עצמו אחרי חצי שעה. 'הקול בראש' זה ממש לא, אבל כמוצר בסיסי לילדים הוא עושה את העבודה" (רון פוגל).

אלעד שלו - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
חץ לרקוד (עמוד סרט)
חץ קפטן תחתונים (עמוד סרט)
חץ מכוניות 3 (עמוד סרט)
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט