חדשות קולנוע וסרטים

Seret משלנו: ארבעת הסרטים ש-DC צריכים לעשות

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
עכשיו כש"ליגת הצדק" מגיע, היקום הקולנועי של DC סוף סוף ממריא להיות יקום נרחב ומפותח יותר כאשר כעת הם נמצאים בשלב החיפושים כיצד להמשיך. איזה מהגיבורים הקלאסיים שנמצאים בידיהם ראוי יותר לסרט וכיצד מצליחים להתעלות על היריבים? אל דאגה, אתר 'סרט' מתייצב להצלה. לפניכם, רשימת סרטים משלנו שאנו נרצה ש-DC יעשו
פלאש

במאית: פלוריה סיגיסמונדי ("The Runaways")

שחקנים: עזרא מילר כרגיל בתור פלאש, מארי אליזבת' ווינסטד בתור אייריס ווסט, קלארק דיוק ("קיק אס") בתור וולי ווסט אדם דרייבר בתור זום, אידן גילן (אצבעון מ"משחקי הכס") בתור קפטן קור.

הפלאש הינו אחד הגיבורים היותר כיפיים ומוארים ביקום של DC. לכן העיבוד הקולנועי שלנו יהיה בין סרטי גיבורי העל הבודדים שלא יתמקד באיום על טבעי עולמי או חייזרים. הגרסה הזו תתמקד אך ורק בדמות של בארי אלן ומשפחתו של הפלאש. הסרט מתחיל בפלאשבק מהילדות של בארי, ארוחת ערב משפחתית שלו ושל הוריו. לפתע, ברק צהוב עובר במקום. התקפה שגורמת למוות פתאומי של אמו של בארי.

אנו שבים לימינו, נבל העל קפטן קור דן את תושבי סנטרל סיטי לחורף מקפיא ובלתי מתוכנן. אך בדיוק כשהעיר כולה מוקפאת, ניצוצות של ברק נראים ברחבי העיר. הפלאש נראה רוקד ומקפץ, מסביבו השלג מתחיל להתמוסס, הברקים ממיסים את הקרח, העיר כולה מופשרת ומוחאת כפיים לבארי. אך רגע לפני נפילתו, מפעיל קפטן קור נשק מסתורי אשר פולט ברק זהוב, בדיוק כמו זה שהרג את אימו של בארי. הברק פוגע ומפיל את הפלאש ארצה. המשטרה מכניסה את קפטן קור לניידת בעודו מצחקק.

בארי מתאושש ורץ לעבר תא מעצר בתוכו קפטן קור שמספר שאת הנשק הוא קיבל מאדם לבוש מסכה צהובה, דומה לשל הפלאש. בארי מחליט לעזוב את עירו המוכרת ולצאת למין רואד טריפ ברחבי הארץ במטרה למצוא את האדם המסתורי שכנראה רצח את אימו. לצערו מצטרפת אליו למסע ארוסתו שאיננה מודעת לפעילותיו הליליות, אייריס ווסט. אל השניים אף מצטרף וולי, אחיה הצעיר של אייריס, שישמש בתור אחד האלמנטים הקומיים בסרט.

במהלך הרואד טריפ, השלושה נתקלים בדברים בלתי צפויים כמו הפללתו המפתיעה של בארי ברצח שלא ביצע. הם מרגישים כי דמות מסוימת רודפת אחריהם באובססיביות, מנסה לחבל בפתירת מקרה הרצח של אימו של בארי. דמות שלבסוף תתגלה בתור אחד מיריביו הגדולים של הפלאש, פרופסור זום. יריב אשר מגולל בפני בארי שהשניים ייקחו חלק בקרב ענקים שיתרחש בעתיד.

[*]

באטגירל: שטח הפקר

במאי: ג'וש וידון

שחקנים: טרייסי ספירידקוס ("Revolution") בתור ברברה גורדון, ג'יי קיי סימונס בתור המפכ"ל ג'ים גורדון, ברנדן גליסון בתור הפינגווין, אסא באטרפילד בתור טים דרייק, דניס הופר בתור הוגו סטריינג', עם הופעות אורח של ויל סמית' כדדשוט ובן אפלק הלא הוא באטמן.

לפני 10 שנים, נמלטה ברברה גורדון הקטנה מחייה המגוננים תחת אביה, ג'ים גורדון, וירדה מתוך סקרנות להתבונן ברחובות הפחות נעימים של גות'אם. ברברה מוצאת עצמה נרדפת ע"י חבורת פושעים ולבסוף נחטפת בידי אדם מזוקן וחביב. אותו אדם מתגלה בתור הוגו סטריינג', אחד מאויביו הגדולים והראשונים של באטמן שכולא אותה במשך מספר ימים. באטמן מתפרץ למקום מחבואו של סטריינג' ואחרי מאבק עימו מציל את גורדון. ברברה הצעירה מוקסמת מאומץ ליבו של איש העטלף ומחליטה שהיא רוצה להיות אשת העטלף בעצמה. באטמן דוחה את הצעתה בטענה שהוא עובד לבדו, אך רגע לפני שהוא עוזב, הוא נותן לה עצה כיצד להכות באויב בצורה החזקה ביותר. ברברה גדלה להיות נערה בת עשרה כאשר יום אחד באטמן נעלם, דבר אשר גורם לנבל פינגווין להפעיל מכונה תת קרקעית הגורמת לרעידת אדמה.

תושבי גות'אם מוצאים את עצמם מופרדים משאר העולם, ללא עזרת החוק או איש העטלף כנגד הפינגווין האכזרי. ברברה מחליטה לפעול בעצמה וללבוש את מסכת העטלף. אך בדרך להצלת גות'אם, היא עצמה תצטרך להתמודד עם האחריות בלהיות גיבורה. הכל יוביל לעבר סצנת קרב סופית בה ברברה הקטנה תיאלץ לפקד ולהדריך את כל תושבי גות'אם, בין השאר את אביה, לעבר מלחמה עם פורעי החוק של גות'אם. "באטגירל" זה סרט שיכול להביא את התקווה וטון מואר יותר לעיר האפלה בתולדות הקומיקס.

[*]

יחידת המתאבדים X

במאי: וינס גיליגאן

שחקנים: וויל סמית' בתור דדשוט, מרגו רובי בתור הארלי קווין, ג'ארד לטו בתור הג'וקר, ויולה דיוויס בתור אמנדה וולר, אדוואלה אקינואויה-אגבאג'ה בתור קילר קרוק, ג'יי קורטני בתור קפטן בומרנג, ג'ואל קינמן בתור ריק פלאג וחוויאר באדם בתור ראס אל גול.

הסרט נפתח במדבר באפגניסטן אליו מגיעים הארלי קווין ואנשיו של הג'וקר כדי לבצע עסקה מסוכנת עם ראס אל גול לגבי כונן המכיל בתוכו מידע מסווג אודות סודות ממשלתיים שהג'וקר גנב מאמנדה וולר. עסקה זו נקטעת ע"י ריק פלאג ויחידת כוחות מיוחדים בשם טאסק פורס אקס. לפני סיום הקרב, בעוד היחידה שלו מפסידה, דורש פלאג לקרוא ליחידה הקודמת שלו אשר נמצאת בהקפאה כמקרה חירום במטוס החג מעליו. קופסת ברזל שחורה נוחתת במהרה וממנה פורצים דדשוט, קפטן בומרנג וקילר קרוק.

היחידה מנצחת בקלות אך בסופו של הקרב הארלי קווין הורגת את פלאג ונמלטת מהמקום עם ראס אל גול, הכונן בידו. החבורה, זועמת על בגידתה של הארלי ומתאבלת על מותו של פלאג, תופסת חייל מחופש אחד של הג'וקר בעודו בחיים. ברגע הורדת המסכה, החייל מתגלה כלא פחות מהג'וקר בכבודו ובעצמו.

בדומה ל"יחידת המתאבדים", גם כאן הנרטיב של המשך הסרט איננו יהיה קלאסי. הוא יתמקד בהשפעת האירוע ב-4 חזיתות שונות אשר יסופרו במלואן כמו סיפור אחת אחרי השנייה בדומה ל"עיר החטאים". החזית הראשונה היא החזית העולמית והתקשורתית אשר מתמודדת עם גילויים לא פשוטים על התנהלותה של וולר בעוד שראס אל גול משחרר במשך שבוע, יום אחרי יום, סוד גורלי. החזית השנייה עוקבת אחרי הארלי קווין ומסעה חובק עולם מהימלטות מליגת המתנקשים של אל גול לעבר מסע חזרה להצלת הג'וקר אהובה מידי חבריה.
החזית השלישית היא של היחידה המנסה להתמודד עם החבר הרביעי החדש שלה שמאוד אוהב לשחק משחקי מוחות מסוכנים. בעוד שכולם נתונים תחת קולה של וולר הקורא מתוך מכשיר הקשר של פלאג ומאיים שאם לא יעשו כדבריה, יש בידיה את הכוח לפוצץ אותם. החזית האחרונה הינה וולר עצמה אשר בעקבות הפרסומים מאבדת הכול ונכלאת בארקהם אסיילום בטענה לאי שפיות. וולר מאבדת את כל כוחה וכל שנותר לה הינו המכשיר קשר של טאסק פורס X. היא נחושה להשתמש ביחידה, אשר איננה מודעת לאובדן כוחה עליהם, כדי לנקות את שמה ולכלוא במקומה את הג'וקר וראס אל גול. היא גם תשתמש בפרצופים מוכרים מגות'אהם הנמצאים בארקהם על מנת לברוח מהמקום.

במסען, כל החזיתות ישימו למבחן את המילה נאמנות. בעקבות גילויים חדשים כל החזיתות ישנו צד בין טוב לרע, אהבה וחברות. בסוף סיפורם הם יגיעו למפגש פסגה אלים ביותר בבית מעונו המושלג של ראס אל גול בו כל האמת תיחשף.

[*]

ברייניאק

במאי: גארת' אדוארדס ("סיפור מלחמת הכוכבים: רוג אחת")

שחקנים: אדי רדמיין בתור ברייניאק בוגר, ראסל קרואו כג'ור-אל, איילת זורר בתור לארה, מארק סטרונג בתור דארקסייד, ומייקל שאנון כגנרל זוד.

זה לא סוד שברייניאק יעמוד יום אחד בתור הנבל הראשי של ליגת הצדק וסופרמן בפרט, לכן מה יותר כיף מלראות את ליגת הצדק פוגשת נבל שכבר מפותח ואנו חצי אוהבים וחצי שונאים. אנו בקריפטון. ג'ור-אל הצעיר יוצר ביחד עם גנרל זוד בינה מלאכותית אנושית למחצה במטרה לנצח במלחמת אזרחים המתרחשת בכוכב. בעוד שג'ור-אל מחזק אצלו את תחושת התקווה, אהבה והגנת החיים, זוד מחזק את היצר ההרסני שלו.

עקב האינטליגנציה הגבוהה שלו אשר מנותקת רגשית כמעט לחלוטין, נרכש כינויו 'ברייניאק'. הרגש היחידי שהרגיש היה כלפי ג'ור-אל ואשתו לארה שהיו כמו משפחתו. ברייניאק גורם לניצחונו של גנרל זוד ע"י כיווץ ערים אויבות שלמות ושמירתם בבקבוק, כולל בירת הכוכב לשעבר קנדור. אך בסופה של המלחמה, חוזה ברייניאק את סופו של הכוכב. ג'ור אל שולח את ברייניאק לעצור את משמידי העולמות, אך הוא נכשל ומוקפא ע"י המועצה כנגד רצונו.

בעת השמדת הכוכב, ברייניאק קם מההקפאה שנים לאחר מכן ומתאבל קשות על מות משפחתו. מאותו רגע, משהו השתנה בו. הוא מבטיח לעצמו שני דברים: אחד, לעולם לא להיקשר רגשית עבור משהו. השני - הצלת היקום מפני עצמו ע"י שליטה בכולו. הוא עובר לבדו כוכב אחרי כוכב, חווה בו הרפתקה אשר בסופה הוא גונב ממנה עיר שלמה ואורז אותה בתוך בקבוק. תושבי הכוכב נאלצים להיות קשובים להוראותיו. הדברים משתבשים כאשר הוא פוגש בנבל הקלאסי, דארקסייד, המפקד על הצי החזק בגלקסיה. ברייניאק נאלץ לפעול בדרכי אביו הקריפטוני וליצור יצור החזק ממנו בהרבה, ברייניאק 5, אליו הוא מתחיל להיקשר כבנו שלו ומוצא את עצמו בדילמה: האם לשבור את ההבטחה שלו כאשר הוא נקשר רגשית לבנו האופטימי והחזק ממנו בהרבה.

[*]
מתן יניב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט