חדשות קולנוע וסרטים

חמישה כוכבים: הסרטים האהובים על עידו מוסרי ואביה מלכה

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
המדור מארח השבוע שני כוכבי ענק מעולם הילדים: השחקן והמדובב עידו מוסרי ("אנחנו במפה", "בובספוג") והכוכבת העולה ומועמדת לפרס האקדמיה אביה מלכה ("כדברא") שבוחרים את חמשת הסרטים האהובים עליהם
הבחירות של עידו מוסרי

עירום - "זה סרט מאוד עמוק של מייק לי, קודר אבל מרתק בפילוסופיה שלו על החיים והבדידות. אמנם ראיתי אותו פעם אחת, אבל מרוב שאהבתי אותו אני לא רוצה לראות אותו יותר. זו הייתה חוויה כל כך חזקה, שאני לא רוצה לקלקל לי את החוויה. זה סרט שאני לא אשכח".

על הסרט: שני סיפורים מקבילים על שני גברים אובססיביים מינית, אחד לכאב של נשים באופן פיזי ונפשי והשני מסתובב בעיר, ומשוחח עם זרים כדי לחוות ממדים שונים של חיים. סרט של מייק לי שעוסק בצעירים שגדלו לתוך מעגל אבטלה נוראי ושום עתיד או תקווה לא מצפה להם בהמשך חייהם.



בלוז לחופש הגדול – "סרט ישראלי נפלא שממש אהבתי, ראיתי אותו מלא פעמים. אני ממש ממליץ לראות למי שלא ראה עדיין. אני חושב שזה סרט טוב כי זה סרט עלינו, על הישראלים, וזה פשוט על צעירים שמתגייסים וכמה זה שורט אותם לצערנו".

על הסרט: סרט ישראלי של הבמאי רנן שור והתסריטאי דורון נשר מ-1987 שהפך במשך השנים לסרט פולחן. הסרט מלווה חבורה של שבעה נערים ונערות בחופש שבין בחינות הבגרות לבין הגיוס לצה"ל. חופש גדול אחרון שיקטע את התבגרותם ויחייב אותם בהחלטות שיקבעו את דימויים העצמי והחברתי ואת עתידם. באותם שבועות קצובים וטעונים ינסו כל אחד לעצמו, וכולם ביחד, לחלום, לממש שאיפות ולנסות לשנות מציאות אישית וחיצונית.



העיתון – "זה סרט מעולה. אני מאוד אוהב את ספילברג, ואני חושב שהוא במאי ענק. משחקים בו גם שחקנים אדירים כמו טום הנקס ומריל סטריפ. ללכת לסרט הזה זה ממש בית ספר למשחק ובתור שחקן רצתי לראות ומאוד נהניתי ממנו".

על הסרט: סרט שהיה מועמד השנה לפרס האוסקר בקטגוריית הסרט הטוב ביותר, מבוסס על אירועים אמיתיים. קיי גרהם, מוציאה לאור של עיתון, ובן ברדלי, עורך עיתון לוחמני, יוצאים יחד למאבק עיקש בממשל האמריקאי במטרה לחשוף את אחד מפרשות הטיוח הגדולות בהיסטוריה.

סרטי הסנדק - "אני חושב שהסרטים האלה הם סרטים נפלאים. אני מאוד אוהב את אל פאצ'ינו בכל סרט שהוא עושה ואת המשחק שלו. בעיני הוא השחקן הכי עוצמתי ובשבילי הוא מודל לחיקוי".

על הסרט: מהטרילוגיות הגדולות בכל הזמנים, ששני סרטיה הראשונים זכו בפרס האוסקר לסרט הטוב ביותר. העלילה עוקבת אחר עלילות משפחת הפשע האיטלקית- קורליאונה, באמריקה. אב המשפחה, ויטו קורליאונה, הופך להיות דמות מרכזית בפשע המאורגן האמריקאי ובנו הצעיר, מייקל, הופך ליורשו.



קן הקוקייה - "ג'ק ניקולסון הוא אחד השחקנים האהובים עליי. הסרט הזה הוא אחת הקלאסיקות שאני הכי אוהב. אני מאוד אוהב את הסרט הזה כי אני חושב שכל מי שמרגיש משוגע כמוני יכול לצפות בו ולהרגיש פתאום שאנחנו נורמליים".

על הסרט: קן הקוקייה מספר על אדם שאושפז לאבחון ופוקח את עיני המאושפזים האחרים לעוולות שמתבצעות בהם בשם הפסיכיאטריה. הסרט תוקף את הפרקטיקות הפסיכיאטריות, ומציג אותן ככלי ציני לדיכוי ואף לענישה.



הבחירות של אביה מלכה

השטן לובשת פראדה - "הסרט הזה מבחינתי הוא פשוט סרט פולחן. ראיתי אותו כל כך הרבה פעמים שאני כבר יודעת אותו בעל פה. אני זוכרת את התסריט, הטקסט, הוראות הבימוי, הכול. אני פשוט חולה על הסרט הזה".

על הסרט: סרט קומדיה אמריקאי משנת 2006 בבימויו של דוד פרנקל, ובכיכובן של זוכת האוסקר מריל סטריפ ושל השחקנית אן האת'וויי. הסרט מבוסס באופן חופשי על דמותה של אנה וינטור, עורכת מגזין "ווג" העולמי, ומגולל את סיפורה האמיתי של לורן וייסברגר, סופרת אמריקאית ומחברת הספר "השטן לובשת פראדה", שלפיו נוצר הסרט.



מפלצות בע"מ- "אני בכללי 'סאקרית' של סרטי ילדים ואנימציה, אני מאוד אוהבת אותם. 'מפלצות בע"מ' הוא גם מה שנקרא סרט פולחן אצלי בבית. הוא כל הזמן רץ בבית ויודעים אותו בעל פה".

על הסרט: סרט אנימציה ממוחשבת משנת 2001 אשר בוים על ידי פיט דוקטר. הופק על ידי הסטודיו פיקסאר והופץ ברחבי העולם על ידי וולט דיסני. זהו הסרט הרביעי שהופק על ידי פיקסאר. הוא היה הסרט הראשון של האולפן שהיה מועמד לפרס אוסקר לסרט המונפש הטוב ביותר.

קרא לי בשמך – "סרט שראיתי בתקופה האחרונה ופשוט נהניתי. הוא סרט מדהים. אני כבר מחכה שהוא יגיע ל-VOD כדי שאני אוכל לחרוש אותו שוב ושוב".

על הסרט: סרט התבגרות דרמטי-רומנטי להט"בי שהיה מועמד לסרט הטוב ביותר בטקס האוסקר השנה. הסרט מבוסס על הרומן באותו השם והוא השלישי והאחרון ב-"טרילוגיית התשוקה" של הבמאי לוקה גואדנינו. עלילת הסרט מתרחשת בצפון איטליה בשנת 1983, ומתארת את היחסים הרומנטיים בין אליו, בן ה-17 המתגורר באיטליה, לבין עוזרו האמריקאי של אביו, אוליבר.



הסרטים המבוססים על ספרי ניקולס ספרקס- בכללי אני מעדיפה סרטים רומנטיים על סרטי אקשן, כמה שיותר ציז'יים, רומנטיים ודביקים, יותר טוב. את כל הסרטים שלו אני מאוד אוהבת. 'היומן' הוא אחד האהובים עליי שלו.

על הסרטים: ניקולס ספרקס הוא סופר ידוע בז'אנר הדרמות הרומנטיות. ספריו ידועים בסוף טראגי בדרך כלל וזאת מאחר והוא מקשר אותם לסיפור האישי שלו ואחותו שנפטרה מסרטן. הוא מדבר על מערכות יחסים שונות בין הורים וילדים, בני זוג, ואנשים עם עצמם. בין ספריו שעובדו לקולנוע: "היומן", "סיפור אהבה בלתי נשכח", "ג'ון היקר" ו"הטוב שבי".



אפס ביחסי אנוש – "הסרט הישראלי האהוב עליי. אחד הסרטים שמצחיקים אותי כל פעם מחדש. זה מצחיק כי הוא עם שני ושם בעצם הכרתי אותה וכשנפגשנו פעם ראשונה בחזרות למופע 'יוצאים משליטה' דבר ראשון אמרתי לה שאני מאוהבת בה בעקבות הסרט".

על הסרט: "אפס ביחסי אנוש" הוא קומדיה שחורה ישראלית שהייתה ללהיט ענק. הסרט עוסק במערכות היחסים בין חיילות שלישות במחנה שיזפון של צה"ל, השוכן במקום נידח בנגב. זוהי אחת היצירות הישראליות הראשונות העוסקות בשירות הצבאי אשר נוצרו על ידי נשים ומעמידות נשים במרכזן.

ליטן לשינר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
חץ בלוז לחופש הגדול (עמוד סרט)
חץ השטן לובשת פרדה (עמוד סרט)
חץ מפלצות בעמ (עמוד סרט)
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט