חדשות קולנוע וסרטים

משפחת סופר על: דירוג עשרת גיבורי העל האהובים של מארוול

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
כבר יותר מעשור מביאה לכם חברת מארוול את הדמויות האהובות שלה מהקומיקס למסך הגדול. ההצלחה שלהם ב"איירון מן" כבשה את הקהל, שהלך וגדל עם השנים. לכבוד יציאת הסרט "הנוקמים: מלחמת האינסוף" החלטנו לדרג את הדמויות הטובות ביותר ביקום הקולנועי של מארוול
1. לוקי

מאז "הנוקמים", דמות אחת זכתה לתשומת לב רבה יותר מכל האחרות באופן מפתיע - לוקי, הנבל האהוב של מארוול. האל הנורדי של התעלולים והשובבות שבה את לבם של המעריצים ברחבי העולם. הוא הופיע לראשונה בת'ור, שם היה על הגבול הדק בין אנטי-גיבור לבחור שבא לענות את גיבורי העל ולהפוך את החיים שלהם לקשים יותר, דבר שבא לידי ביטוי באופן ברור כשניסה לשעבד את כל כדור הארץ. הוא הוכה והושפל שוב ושוב אבל זה לא מנע ממנו לקום.

כילד רע, הוא תמיד מחכה להזדמנות לנקום באויביו וכשהדברים הולכים בדרכו הוא ההתגלמות של ביטחון עצמי והוא לא מונע על ידי המוסר. תכונות אלה הן תכונות מושכות, אך הן מטשטשות את הטירוף שבבסיס הדמות. הוא שבור על ידי כשרון ושאיפה שלא מומשו. ככל שהוא מתאמץ יותר, כך הוא נופל יותר. הוא אדם הנשלט על ידי הסבל שלו, שנובע בעיקר מן עברו האפל. הוא גדל בצל של אחיו רק כדי לגלות שהוא בכלל מאומץ. בסופו של דבר הוא הגיבור שכולם שונאים לאהוב ובאותו הזמן הגיבור שכולם אוהבים לשנוא.

[*]

2. קפטן אמריקה

הוא הגיבור והמנהיג האולטימטיבי, שכיף לעמוד מאחוריו כשהוא מוביל אותך בקרב. כריס אוונס נכנס לנעליו של הגיבור, שאמנם מייצג את אמריקה אבל ידאג לכל אחד בצרה. הוא גדל בתור נער חלשלוש וצנום עם לב מזהב, שהפך בן רגע לחייל על עם שרירים גדולים וכוח רב, מה שאפשר לו בפעם הראשונה להילחם על מה שחשוב לו ולפעול למען מה שטוב. את כל זה הוא עושה כשהוא נשאר בנעלי הג'נטלמן בסגנון אולד-סקול הכובש. הוא תערובת של חופש צדק ופטריוטיות, התכונות החשובות ביותר של גיבור, ובעיניי הוא החתיכה הכי חשובה בפאזל שנקרא "הנוקמים". הקפטן הוא מה שמחזיק אותם יחד לפעול למען מה שטוב. וכמובן איך אפשר לשכוח את המגן המגניב שתורם רבות בלחימה מול אויביו.



3. ת'ור

כריס המסוורת' מגלם את הגיבור החלומי, או יותר נכון אל הרעם, בעל חוש ההומור והכריזמה הכובשת. אין שום ספק במיקומו בחבורת העלית של גיבורי העל של מארוול. ביחד עם פטיש הקסם עם הכוח ההרסני, הוא כמעט בלתי ניתן לעצירה. הוא גיבור טוב לב שעדיין מאמין שבבני האדם ניתן למצוא טוב. הוא הראשון שנכנס לקרב והאחרון שיעזוב והוא לא ייתן לדבר לעמוד בדרכו כשהוא מגן על החפים מפשע.



4. איירון מן הגיבור שהתחיל את הכול והעלה את מארוול לרמה שהם היום. "איירון מן" בגילומו של רוברט דאוני ג'וניור, למרות שבינינו - אין כל כך הבדל בין השניים. אי אפשר לדעת היכן אחד מתחיל והשני נגמר ולפעמים יש תחושה כאילו הוא אינו משחק, אלא פשוט מגלם את עצמו וכאן טמון חלק מהקסם שבליהוק המצוין. אפשר לומר עליו הרבה דברים - גאון, שחצן אבל הוא מייצג יותר והוא לא רק השריון. לסטארק יש אומץ מתמשך ותעוזה והוא ירוץ אל מול הסכנה ללא פחד כי הוא יודע שזה הדבר שצריך לעשות, והוא יעשה אותו גם אם המחיר כבד. מתחת לשריון הפיזי והנפשי מסתתר אדם רגיש ובעל תבונה שבסך הכול רוצה להפוך את העולם למקום טוב יותר.



5. האלמנה השחורה

אף על פי שמעולם לא קיבלה סרט משלה, הפכה סקרלט ג'והנסון את דמותה של נטשה רומינוף לאחת הדמויות המעניינות ביותר ביקום הקולנועי. אנחנו לא יודעים עליה יותר מדי מלבד העובדה שהיא עברה שטיפת מוח ואומנה להיות מרגלת סובייטית, ועדיין זה לא מונע ממנה להיות פחות מעניינת מהשאר. להפך, משהו במסתורין וההשפעה של העבר על ההווה הם מה שהופכים אותה לכוכבת שהיא. עם טקטיקות שמשלבות מוח וזריזות וסצנות קרב אדירות, היא מראה לכולם שהיא יכולה להתמודד עם כל מה שיבוא נגדה, גם אם אין לה כוחות מגניבים. היא הבאד-אס האולטימטיבית ומביאה ייצוג נשי מכובד לגיבורות העל על המסך.

[*]

6. רוקט וגרוט

אי אפשר להתייחס לשניים האלה בנפרד, הם צוות והם הלב של "שומרי הגלקסיה". ברדלי קופר בתור רוקט רקון קשוח אך בעל לב רגיש. הוא לא בהכרח טוב או רע אלא פועל לפי אינטרס אישי, אך למרות נטיותיו להתבודד, הוא מצליח למצוא משמעות בהשתייכות לצוות הגיבורים. הוא יצירה שעצם קיומה שובר לב, אך הרגש הזה נעלם מאחורי ההומור הציני והחוצפה שלו. וין דיזל בתור גרוט שצריך לא יותר משלוש מילים כדי לכבוש את כולם. בשני סרטי "שומרי הגלקסיה" הוא סיפק לנו כמה מהרגעים המצחיקים ביותר שהיו ביקום הקולנועי של מארוול. אין ספק שהשניים האלה הם צוות לעניין.

[*]

6. וונדה מקסימוף - מכשפת השני

באופן אישי אני חייבת להודות שהיא הדמות האהובה עליי, ואולי אני קצת משוחדת מאהבתי הרבה לגברת אולסן. היא איבדה את הכול, אמנם עדיין ילדה אבל יש לה כוחות מטורפים, עדיין בשלבים של הלמידה וההתנסות והיא מחזיקה את עצמה ומונעת מעצמה לממש את כל הפוטנציאל שטמון בה. אני מאמינה ומקווה שבסרט הקרוב היא הולכת להתפרץ ולהראות לכולם למה היא מסוגלת כי כולנו יודעים שזה הרבה. וחוץ מזה בואו נודה, מי לא היה רוצה כוחות כאלה מגניבים.

[*]
7. דוקטור סטריינג'

דוקטור סטיבן סטריינג' נכנס לרשימה מכמה סיבות: הוא מוכיח לנו שאנשים יכולים להשתנות. הוא בעצמו עבר את אחד השינויים הגדולים ביקום הקולנועי כשעבר מהפך משמעותי מרופא נערץ ושחצן בעל יכולות מקצועיות מדהימות לגיבור על של ממש. הכוחות שלו מגניבים ושונים לחלוטין ממה שראינו עד היום. הם מיסטיים, נרכשים, הם באים מתוכו ולא מתוך גורם חיצוני, מה שנותן תחושה כי כל אחד יכול. שיטת הלחימה של מכשף מהסוג הזה בהחלט מוסיפה לקבוצה וכעת הוא משתמש בהם על מנת לדאוג ולראות את הצרכים של כל הסובבים אותו.



9. ספיידרמן

על הדמות של ספיידרמן היה לי קראש כבר מגיל 4 כשהבובה שלו ישבה לי על המיטה ולמען האמת עד היום הדמות שלו היא אחת האהובות עליי. היא פשוטה אבל היא לא צריכה להיות יותר מזה. קל להתחבר אליו, פיטר פרקר יכול היה להסתובב בינינו מבלי שנשים לב. הוא בחור רגיל שלא נראה בכלל כמו גיבור העל הטיפוסי. הוא לא שונה מאיתנו והוא חי את אותן הצרות כמו האנשים הפשוטים. הוא מצחיק, ולא תמיד בכוונה. גם בסרטים המקוריים הדמות הייתה נהדרת, אבל הכתיבה של הדמות מאז שהיא שייכת ליקום של מארוול נהדרת אפילו יותר, אם כי אני חייבת להודות שטום הולנד הוא לא הבחירה המועדפת עליי לתפקיד ספיידי.



10. אנטמן

אחת הדמויות המצחיקות ביותר ביקום הקולנועי, שמראה לנו התגלמות מוחלטת של מה היה קורה לו היינו פוגשים בגיבורי העל האהובים עלינו. למרות שגם הוא חלק מהחבורה, זה עדיין לא משנה את העובדה שהוא המעריץ הכי גדול שלהם ומתרגש ללחוץ להם את היד. זה מה שהופך אותו לדמות מצחיקה שקל להתחבר אליה. למרות כל הטעויות שעשה הוא אדם טוב שמנסה לכפר ולחזור לדרך הישר.



מה חשבו מבקרי האתר על "הנוקמים: מלחמת האינסוף"? צפו בביקורת הווידאו:

ליטן לשינר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט