חדשות קולנוע וסרטים

קיץ חם: חמישה סרטים שאנחנו מצפים להם במיוחד בקיץ הזה

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
הקיץ כבר בפתח וכמו בכל שנה הוא מביא עמו את שוברי הקופות הגדולים ביותר של השנה. זוהי התקופה עם הכי הרבה תחרות בין האולפנים הגדולים כשהשאלה העיקרית היא: מי יהיה הלהיט הגדול של הקיץ? אלו חמישה מהסרטים שאנו הכי מצפים להם מ"אנטמן והצרעה" ועד "המרגל שזרק אותי"
מאמה מיה 2

מתי יוצא? 19.7

סרט ההמשך ללהיט הגדול "מאמה מיה", שמבוסס על שירי להקת "אבבא". למי מכם שלא זוכר, מריל סטריפ האגדית מובילה את הקאסט, בתפקיד דונה שרידן, אם חד הורית לה היה בעבר רומן עם 3 גברים שונים וכעת נותרה התעלומה מי הוא אביה האמיתי של בתה, סופי (אמנדה סייפריד). אל סרט ההמשך חוזרים כל השחקנים המקוריים בתוספת חיזוקים כמו לילי ג'יימס ("סינדרלה"), ג'רמי אירווין ("סוס מלחמה") ועוד חברי קאסט שיגלמו את הגרסה הצעירה יותר של הדמויות הראשיות.

עם בואן של רוזי וטניה חזרה אל האי קלוקאירי, סופי, שכעת מנהלת את "וילה דונה", מקבלת את פניהן ומודיעה להם כי היא בהריון. עם זאת, למרות היותה מאושרת, סופי מודה שהיא מסופקת בכך שתוכל לעבור את תקופת ההיריון בכוחות עצמה. טניה ורוזי מרגיעות את סופי ומספרות לה את סיפור חייה של אמה, על התאהבותה בסם, ביל והארי ועל האופן והדרך בהם היא יצרה לעצמה חיים משלה עבורה ועבור בתה על האי. מה שמעניין, או יותר נכון מדאיג, את המעריצים זוהי היעדרותה של מריל סטריפ בקטעים מהטריילר והעובדה שמדברים על דמותה בלשון עבר, מה שגרם לרבים לחשוב כי דמותה מתה בין שני הסרטים .



המרגל שזרק אותי

מתי יוצא? 2.8

קחו את שתי הנשים הכי מצחיקות על המסך ותוסיפו להן בחור אירי כובש. מה יצא? מתכון מנצח לשובר קופות ענק וקורע מצחוק שיסחף את הקהל בקיץ הקרוב. כבר לאחר שתצפו בטריילר, תהיו בטוחים שהולך להיות סרט פרוע שיגלגל אתכם מצחוק. הסרט מגולל את סיפורן של אודרי ומורגן (מילה קוניס וקייט מקינון, מי חשב על השילוב הגאוני הזה?) בנות ה-30. הן חברות הכי טובות ושותפות לדירה בלוס-אנג'לס. יום אחד מופיע בדירתם החבר לשעבר של אודרי ומספר כי רודפת אחריו חבורת מתנקשים רצחניים. השתיים מחליטות לצאת למשימה בינלאומית במהלכה הן בורחות מהמתנקשים ברחבי אירופה, ומסוכן בריטי חשוד אך שובה לב, ומנסות לרקום תכנית להצלת העולם.

אנטמן והצרעה

מתי יוצא? 5.7

לאחר הצלחת הסרט הראשון, פול ראד חוזר לגלם את גיבור העל הכי מצחיק ביקום הקולנועי של מארוול. הוא נותן גוון שונה משאר הסרטים, בייחוד לאור העובדה שמארוול הכריזו עליו כקומדיה הרומנטית הראשונה של היקום הקולנועי שלהם. ההומור של ראד (שאיכשהו נראה שהוא לעולם לא מתבגר) עבד מצוין בסרט הראשון ואני לא רואה סיבה למה ההקצנה שלו לא תעבוד באותה מידה גם בסרט השני.

אליו מצטרפת הפעם שחקנית חיזוק (אוונג'לין לילי), בתור הצרעה. הסרט הוא חלק מהשלב השלישי של היקום הקולנועי ומתרחש בין "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים" ו"הנוקמים: מלחמת האינסוף". סקוט לאנג נמצא כעת במעצר בית לאחר אירועי ההסכם, וכעת הוא מנסה לאזן בין חיי המשפחה שלו והאחריות בתור אנטמן. אל הקאסט, שכולל גם את מייקל דאגלס, תצטרף מישל פייפר ותגלם את אמה של לילי.



כריסטופר רובין

מתי יוצא? 2.8

הדמויות האהובות מספריו של א.א מילן חוזרות, והפעם בגרסת לייב-אקשן מבית דיסני. אל הדמויות יצטרפו שחקנים כמו יואן מקרגור ("טריינספוטינג") והיילי אטוול (הסוכנת קרטר בסרטי מארוול). העלילה עוקבת אחר כריסטופר רובין, הילד הקטן מספרי פו הדב. כיום הוא איש מבוגר שאיבד את כל הדמיון שלו. פו וחבריו נכנסים מחדש לחייו של כריסטופר ועוזרים לו למצוא מחדש את דמיונו. מלבד העובדה שהדב הידוע וחבריו עדיין רלוונטים ואהובים גם היום, ההומור והמסרים של ספרי (וסרטי) "פו הדב" יכולים לגעת בלב של כולנו, צעירים ומבוגרים כאחד.



בובה של רצח

מתי יוצא? 16.8

סרטה החדש של מליסה מקארתי שיצר הרבה באזז לאור הטענה של מפיקי התכנית רחוב סומסום, שבין היתר אחראים גם לחבובות, לפיה הסרט "גנב" את הרעיון. לאחר משפט ארוך בו ניסו היוצרים לגנוז את הסרט, מפיקי הסרט זוכו והסרט יופץ. מקארתי, אחת הנשים המצחיקות ביותר על המסכים, משחקת בלשית בעולם בו בני אדם נחשבים לנחותים ביחס לבובות, שחוברת לחוקר פרטי של בובות, פיל פיליפס (ביל בארטה), כדי לפענח תעלומת רצח. הסרט כבר הוכרז כבעל דירוג R, כלומר ייתכן ויהיה מוגבל מגיל 16 ומעלה עם צאתו בישראל.

ליטן לשינר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
White Bird A Wonder Story1ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20233דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט