חדשות קולנוע וסרטים

מדריך הסרטים המלא ליום אהבה

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
בשבת הקרובה חל יום אהבה. ולפעמים הדרך הטובה ביותר להעביר את היום זה היא להתכרבל מתחת לשמיכה עם בן/בת הזוג ובקבוק יין טוב ולראות סרט רומנטי בבית. יום אהבה הוא הזמן המתאים ביותר לשלווה, רוגע ו(איך לא?) הרבה מאוד רומנטיקה. לנה גנדלר פשפשה בזכרונה ובעיקר בליבה ומגישה לכם את רשימת הסרטים הרומנטיים ביותר ליום האהבה, חלקם קלאסיים, חלקם חדשים, אבל כולם, ללא ספק, יספקו את האווירה:1. במקום הראשון כמובן, הסרט הקלאסי של כל הזמנים, סיפור הסינדרלה הג'ינג'ית "אישה יפה" בכיכובם של ג'וליה רוברטס וריצ'רד גיר.

2. "נוטינג היל" עוד קומדיה רומנטית עם ג'וליה רוברטס שהיא ללא ספק הדייט המושלם ליום האהבה. הפעם רוברטס נתקלת ביו גראנט ברחוב והאהבה פורחת. להכין את הממחטות.

3. הקומדיה המצוינת "כשהארי פגש את סאלי" עם מג ראיין ובילי קריסטל המאוד צעירים. הסרט מראה כי אהבה ראשונה היא דבר אמיתי ואפילו אם לוקח לנו עשר שנים לגלות אותה, בסופו של דבר, האישה הראשונה שבה התאהבנו היא זו שתעסיק את מוחנו שנים רבות. סצנת המסעדה בה מזייפת מג ריאן אורגזמה כבר הפכה מזמן לקלאסיקה.

4. ואם כבר הזכרנו את מג ראיין הרי שיש עוד שני סרטים שיספקו את הסחורה בהם היא מככבת לצדו של טום הנקס שהם ללא ספק אחד הזוגות הרומנטים הגדולים של שנות התשעים. הסרט הראשון הוא "נדודי שינה בסיאטל" שבאופן פרדוקסלי מפגיש בין השניים רק בסצנת הסיום. במהלך כל הסרט, שני הכוכבים מתאהבים זה בזו אך לא רואים זה את זה.

5. הסרט השני בכיכובם הוא "יש לך הודעה", גרסה מודרנית ומקסימה לסרט רומנטי קלאסי שנקרא "החנות מעבר לפינה". הנקס משחק אותה ג'יימס סטיוארט ומג ריאן היא...מג ריאן. חמוד, חביב, רומנטי ומהנה.

6. אחד הגברים היותר שווים שיש היום הוא יו ג'קמן. נכון, אנחנו מכירים אותו בעיקר מסרטי אקשן אלימים כמו "אקס-מן" או "דג חרב" אבל הגבר האוסטרלי המקסים הזה גם הופיע בכמה קומדיות רומנטיות. הוא אפילו שיחק לצידה של מג ריאן בקומדיה הרומנטית "קייט וליאופולד" סרט חמוווודדדדד, שמראה לנו איך הגברים של פעם היו רומנטים, אוהבים והכי חשוב, רגישים.

7. באגף ההסרטים הרומנטיים הקלאסיים חייבים להכניס את הסרט הקלאסי משנת 1942 "קזבלנקה" עם אינגריד ברגמן והמפרי בוגארט. בסרט יש כמה משפטים וסצנות שהפכו כבר מזמן לקלאסיקות. משפטים כמו: "תמיד תהיה לנו פריס" או "נגן את זה שוב סם" או "אני חושב שזוהי התחלתה של ידידות מופלאה". סרט רומנטי קלאסי להתכרבל איתו בתקופת החורף הקרירה.

8. "ארבע חתונות ולוויה אחת" בכיכובם של יו גרנט ואנדי מקדוול. יו גראנט הוא ללא ספק כוכב סרטים רומנטי, שרמנטי ואהוב. הזכרנו אותו כבר בתחילת הידיעה. ומספיק שנצרף את הסרט הבא שלנו ברשימה. "יומנה של בריג'ט ג'ונס" בו מגלם גראנט את מושא אהבתה של רנה זלווגר, שהסכימה להעלות 15 קילו לקראת הצילומים. בימים אלו מצולם החלק השני אותו נראה בסוף השנה.

9. "טיטניק", הסרט הריווחי של כל הזמנים שהוכיח כי האהבה קיימת בכל מקום, זמן, ותקופה. ליאונרדו די קפריו, שהפך לתקופה מסויימת לכוכב הנחשק ביותר על פני כדור הארץ בעקבות הסרט. מתאהב בקייט וינסלט, רוז. אולם סוף הסיפור הוא לא טוב, מכיוון שהאהבה מתרחשת על סיפונה של הטיטניק, שעזבה את הנמל בשנת 1912, למסעה הראשון, ממנו לא שבה. סרט ארוך, אך בהחלט ראוי.
ואם אלו לא הספיקו לכם, הנה עוד כמה פניני אהבה בלעדיהם חג האהבה לא יהיה מושלם:

"תחת שמי טוסקנה" עם דיאן ליין "הבוגדת".

"בזמן שהתאהבנו" עם ג'ון קיוזק שמחפש אחר אהובתו 7 שנים ארוכות.

"ריקוד מושחת" וכל מילה נוספת מיותרת.

"רוח רפאים" בגלל סצינת האהבה של פטריק סוויזי ודמי מור.

"סיפור אהבה" בכיכובם של וורן ביטי ואנט בנינג.

"בזמן שישנת" עם סנדרה בולוק.

"שייקספיר מאוהב" בכיכובה של גווינת פלטרו. סרט קלאסי נוסף "חופשה ברומא" משנת 1957 בכיכובם של אודרי הפברן וגרגורי פק, המספר על נסיכה ועיתונאי המתאהבים אחד בשנייה במהלך יום אחד ברומא.

"נשיקה בין חברים" עם מילי אביטל שלנו ודייויד שווימר, הלא הוא רוס מ"חברים"

"אמלי" בגלל הקסם שבו ובגלל שעלילתו מתרחשת בפריס – עיר הכי רומנטית בעולם.
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

   
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט