חדשות קולנוע וסרטים

מרתון סרטים עם אדם סנדלר

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
לכבוד חג הפורים מעלים ערוצי סינמה של הכבלים מרתון סרטים מצחיקים עם אחד הקומיקאים המצליחים ביותר שיש היום, אדם סנדלר. המרתון ייערך ב- "סינמה 2" ויכלול שלושה מסרטיו המוצלחים של סנדלר, "בילי מדיסון", "שטן על הזמן" ו"זמר החתונות" בו שיתף לראשונה פעולה עם דרו בארימור. שיתוף הפעולה השני שלהם, "50 דייטים ראשונים" מוקרן בימים אלו בהצלחה בארצות הברית. המרתון יחל בשעה שמונה הערב (ראשון ה- 7 למרץ) ויימשך עד אחרי חצות.להלן פרוט על שלושת הסרטים:

בילי מאדיסון
יוקרן בשעה 20:00, בסינמה 2
בילי מדיסון הוא בן למשפחת מיליונרים החי כבטלן מן השורה. כשאביו מתנה את הירושה בכך שיקח על עצמו את המשימה לסיים בהצלחה את כל 12 שנות הלימוד ב-24 שבועות בלבד, הוא מחליט להיענות לאתגר ולהוכיח לכולם שהוא הרבה יותר מסתם בטלן. לצידו של סנדלר מופיעים: בריג'יט וילסון היפהפייה ("מארגנת החתונות"), ברדלי ויטפורד ("הבית הלבן") ו-ג'וש מוסטל ("המפיקים").

שטן על הזמן:
יוקרן בשעה 21:45, בסינמה 2
כשהשטן סובל מבעיות תקשורת עם בניו ומסרב לפנות עבורם את כס הגהינום, מחליטים בניו לעזוב את הבית ולעבור לעיר הגדולה – ניו יורק. האב פונה אל בנו הצעיר ביותר – ניקי ומטיל עליו את המשימה לאתר את אחיו ולעצור אותם מלערער את חוקי הקוסמוס. בעזרתם של הכלב המדבר וחברתו, לומד ניקי להסתדר בעולם האמיתי ויוצא להשלים את משימתו, ולהחזיר לעולם את האיזון בין הטוב לרע. בסרט משחקים גם: פטרישה ארקט ("כביש אבוד"), הארווי קייטל ("ספרות זולה"), רייס אייפנס ("נוטינג היל") ובתפקידי אורח ריס ויתרספון ("לא רק בלונדינית") והבמאי/שחקן קוונטין טרנטינו ("כלבי אשמורת").

זמר החתונות:
יוקרן בשעה 23:15, בסינמה 2
רובי הארט (אדם סנדלר) הוא זמר חתונות מוכשר שנכנס לדיכאון כשארוסותו נוטשת אותו ממש לפני החתונה. מאותו רגע הוא מתחיל להרוס את החתונות בהן הוא מופיע עם השירים הדיכאוניים אותם הוא שר. הוא פוגש במלצרית, ג`וליה (דרו בארימור), והשניים הופכים לידידים קרובים עד שהוא קולט שהוא מאוהב בה. בעוד מועד חתונתה של רובי הולך וקרב, משימתו היא לשכנע אותה לא להתחתן עם בן זוגה אלא דווקא איתו.
קומדיות נוספות לחג הפורים:
עדיין בערוץ "סינמה 2" תוקרן היום (ראשון ה- 7 למרץ) בשעה 18.10 הקומדיה המטורפת "אנחנו לא משוגעים".
ארבעה חולי נפש בתהליך שיקום יוצאים עם הפסיכיאטר שלהם להרפתקה בניו יורק. הם אמורים לצפות במשחק בייסבול ולחזור, אבל כאשר הרופא נתקל בשני שוטרים מושחתים, הכול משתבש. הרופא, ד"ר וייצמן, מובהל חסר הכרה לבית החולים, וארבעת מטופליו משוטטים ברחובות ניו יורק כשהם מתנדנדים בין שפיות לטירוף. למרות חוסר האמון מצד הסביבה השפויה הם מצליחים להתאחד, למצוא את הרופא ולהציל את חייו, ובדרך גם להתמודד עם כמה מהבעיות שמהן התחמקו עד כה באמצעות הטירוף. קומדיה 'מטורפת' בכיכובם של מייקל קיטון ("באטמן"), כריסטופר לויד ("בחזרה לעתיד"), פיטר בויל (אבא של ריימונד מהסדרה "כולם אוהבים את ריימונד", "פרנקנשטיין הצעיר"). בבימויו של האוורד זיף ("שלך בבגידה", "כפפה לאוהבים").

ערוץ הסרטים של HOT (ערץ 4) יקרין הערב שתי קומדיות חביבות, אחת בכיכובו של הזמר פיל קולינס והשנייה עם ג'ניפר אניסטון.

באסטר
יוקרן בשעה 20.28
קומדיית פשע חביבה בכיכובו של הזמר פיל קולינס. זהו סיפורו של באסטר אדוארדס, גנב קטן שהפך לגיבור עממי ברחבי בריטניה, בעקבות שוד הרכבת הגדול של 1963. לאחר השוד, שנעשה ללא שימוש בנשק חם, ברח באסטר יחד עם אישתו ובתו למכסיקו. אולם, למרות הממון הרב שברשותו, הזוג חש אומלל ולא הצליח להתאקלם בארץ החמה והכל כך שונה מלונדון הסגרירית והאהובה. לאחר שאישתו החליטה לשוב לבדה לאנגליה, באסטר נאלץ לקבל החלטה גורלית - האם להישאר בבדידותו בארץ הזרה, או ללכת בעקבות לבו ולהסתכן במאסר.בתפקיד ג'ון אדוארדס, אישתו של באסטר, מופיעה השחקנית הוותיקה ג'ולי וולטרס ("לחנך את ריטה", "בילי אליוט"). עוד משתתפים: לארי לאמב ואנתוני קווייל. שיר הנושא, בביצועו של פיל קולינס כמובן, היה מועמד לאוסקר.

תמונה מושלמת
יוקרן בשעה 22.00

קומדיה רומנטית. קייט (ג'ניפר אניסטון, "חברים") היא פרסומאית שאפתנית, מניפולטיבית ואנוכית. היא רוצה מאוד להתקדם בעולם הפרסום, אך הבוס שלה מתייחס אליה בחשדנות, מאחר ואינה נשואה ואין לה בית משלה. זאת אומרת, אין שום דבר שמונע ממנה לעזוב את החברה מתי שרק תרצה, ולעבור למתחרים. מתוך יאוש, קייט מחליטה להמציא לעצמה ארוס וחיים דמיוניים, באמצעות תמונה משותפת עם גבר זר (ג'יי מור, "ג'רי מגווייר"), שצולמה בחתונה. וכך, בתוך מספר ימים, היא מצליחה לקבל את הקידום המיוחל, להכניס את הרווק המבוקש של המשרד (קווין בייקון, "משולש פראי") למיטתה וגם להוריד את אימה (אולימפיה דוקאקיס, "מוכת ירח") מהגב שלה. המצב מסתבך כש"הבחור מהתמונה", המתבקש להעמיד פנים שהוא ארוסה של קייט, מתאהב בה באמת. כעת עליה לבחור עם מי משני הגברים שנכנסו לחייה היא רוצה להיות.

וכל מה שנותר לעשות זה לאחל לכם צפייה מהנה והרבה מצב רוח טוב.
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies4מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
American Fiction5מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 4.2
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט