אסתי לאודר, שהתחילה במטבחה עסק להכנת קרם לפנים והפכה אותו לאימפריית קוסמטיקה בינלאומית, מתה בשבוע שעבר בביתה שבמנהטן מדום לב. לאודר היתה בת 96 במותה.ב-1998 הייתה לאודר האישה היחידה ברשימת 20 אנשי העסקים המשפיעים ביותר במאה ה-20 שפירסם מגזין "טיים". החברה שלה מוקמה במקום 349 ברשימת 500 החברות הגדולות בארה"ב שפורסמה במגזין "Fortune" ב-2003, עם הכנסות של 4.7 מיליארד דולר.
החברה שעל שמה הוערכה בשווי של 1.1 מיליארד פאונד כשיצאה להנפקה בשנת 1995. בשנת 2003, הועסקו בחברה 21,500 עובדים, מוצרי החברה נמכרים ביותר מ-130 מדינות בכל חמשת היבשות.
אסתי לאודר, שהקימה את חברת הקוסמטיקה שלה ב-1946, הסבירה את הצלחתה: "לא עבדתי יום בחיי מבלי למכור. אם אני מאמינה במשהו, אני מוכרת אותו, ובמלוא המרץ". מוצריה נמכרו בעיקר באמצעות חנויות כלבו, כגון "Saks Fifth Avenue", "בלומינגדיילס", "נימן-מרקוס", "הארודס" בלונדון ו"גאלרי לאפאייט" בפאריס.
"יופי הוא גישה", אמרה פעם. "אין שום סוד. מדוע כל הכלות יפהפיות? כי ביום הכלולות הן דואגות למראה שלהן. אין נשים מכוערות - רק נשים שלא אכפת להן, או כאלה שאינן חושבות שהן מושכות".
את ניהול החברה העבירה לבנה לאונרד לפני כ-10 שנים, כשהיתה בת 87, כשעד אז ניהלה בעצמה את החברה. בין הכוכבות שכיכבו בקמפיינים של החברה, אליזבת הארלי והסופר-מודל קרוליין מרפי.