חדשות קולנוע וסרטים

גיבור חדש לילדים

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
בעקבות ההצלחה חסרת התקדים של SONIC X - משחק המחשב של חברת סגה, אשר נמכר ב- 32 מיליון עותקים ברחבי העולם וב- 16 שפות שונות, מגיע הקיפוד שכבש את הילדים והילדים בנפשם סוף סוף גם לטלוויזיה. SONIC X, המשחק שנוצר כמתחרה למשחק המחשב המפורסם " האחים מריו", מגיע ב- 15.07.04, הפעם כסדרת אנימציה יפנית, לערוץ פוקס קידס. הסדרה אשר זכתה לאחוזי רייטינג גבוהים מאוד באירופה, תשודר בערוץ פוקס קידס בימים א' – ו' בשעה 9:10 ובשידור חוזר ב- 14:50.

SONIC X , הקיפוד הפעיל, מנהל מאבק מתמיד עם ד"ר אֶגְמֶן. ד"ר אגמן הוא גורו של הנדסה אשר יוצר יצורים מרושעים, שיגשימו את חלומו לבניית אימפריה פרטית משלו .יום אחד, במהלך אחד הקרבות ביניהם, מפעיל SONIC X בטעות, מכונה מסתורית שהאנרגיה האדירה הנפלטת ממנה יוצרת חור בזמן. SONIC X, חבריו וחבורת אגמן נשאבים לתוך מימד אחר - העולם המודרני של בני האדם!!!

SONIC X מתיידד עם ילד אנוש בשם כריסטופר, ויחד הם יוצאים למסע בעקבות "אמרלד הכאוס" - אבן יקרה שיכולה לסייע בכיבוש העולם. אולם, גם דוקטור אגמן וחבורתו מחפשים את האבן...וכעת אנו מגישים את המדריך המלא לסוניק אקס- המדריך מומלץ בעיקר להורים שרוצים להראות לילדיהם שהם מכירים את הדמויות והעלילה של אחת הסדרות המצליחות בעולם:

סוניק הקיפוד
סוניק הוא קיפוד מהיר מאין כמוהו, חושב ורץ כמו הרוח, תמיד מחפש הרפתקאות ואף פעם לא נשאר באותו מקום הרבה זמן. גיבור אמיתי ועצמאי שפועל לצד הצדק, חי לפי קוד כבוד וחוקים מהוא קובע לעצמו ומסרב לקבל חוקים של אחרים. סוניק לא נותן לדבר להשפיע על הנחישות שלו בדרך אל המטרה, הוא חבר אמיתי ולעולם אינו מפר הבטחות.

כריסטופר
כריס הוא ילד תמים ממשפחה שהכוונות שלה "טובות" מידי. סבא שלו,צאק, הוא מדען, אבא שלו הוא נשיא של חברת תוכנה גדולה למחשבים ואימו שחקנית, כך שבקושי יש להם זמן בשביל כריסטופר הצעיר. ההיעדר של ההורים הביא את כריס ללמוד לסמוך על עצמו ועל שיקול הדעת שלו. המפגש עם סוניק שינה את השקפתו של כריס על העולם. עם התקדמות הסדרה כריס לומד את משמעות הבגרות, ודרך החוויות שהוא עובר הוא מבין את עצמו ואת העולם ברמה עמוקה יותר.

טיילס
(זנבות) הוא שועל בעל שני זנבות, וחברו הקרוב ביותר של סוניק, עד כדי שהוא משמש לו כאח קטן. טיילס הוא בעל יכולות גדולות במכונאות ומיכשור ומשתווה לד"ר אגמן ביכולות אלה. לטיילס מטוס דמוי פייפר, והוא נהג מעולה, כמו כן יש לו יכולות לעוף בעצמו על ידי סיבוב שני הזנבות שלו במהירות. כל מה שטיילס מבקש הוא לעזור ככל יכולתו לסוניק מבלי לקחת קרדיט לעצמו. תכונות אלה הופכות אותו לבן-ברית חשוב בחבורה של סוניק.
אמי רוז
אמי היא קיפודה המאוהבת בסוניק, ומאוהבת בלהיות מאוהבת. אמי פועלת לפי תחושה ומחשבה פשוטה, היא בעלת חוש לאופנה ורגישות לטרנדים חדשים. תמיד עליזה ואופטימית, החיוביות שלה מעודדת את כל החבורה, פרט לסוניק, שלא מאוהב בה חזרה, ולפעמים חושב שהיא קצת מאיטה אותו. אולי בתוך תוכו הוא מסתיר את רגשותיו האמיתיים...

נאקלס
נאקלס (אגרופן) הוא אחידנה (סוג נדיר של קיפוד אוסטרלי) קשוח ופראי. נאקלס הוא עקשן ובעל קו מחשבה נוקשה. כלפי חוץ הוא טוען שסוניק הוא יריבו, אולם בתוך תוכו הוא מקנא בסוניק על החופש שבו הוא חיי. נאקלס הוא בעל יכולות פיזיות מרשימות ושליטה באומנויות לחימה, הוא מהיר וחזק ויכול לשבור סלע מוצק בעזרת האגרוף שלו בלבד. הוא נודע כצייד אוצרות, מה שהופך אותו חשוב בחיפוש אחר "אמרלד הכאוס".

קרימי הארנבת
"קרימי דרימי" היא הצעירה והתמימה מבין החבורה. חיית המחמד שלה וחברה הקרוב ביותר הוא צ'יז. יש לה תשוקה גדולה ללמוד ולהחכים והסקרנות הגדולה שלה בשילוב עם תמימותה גורמים לה לעיתים לאבד כיוון והיסח דעת. הפילוסופיה שלה היא שיש לנסות כל דבר לפחות פעם אחת, ודרך חיים זו מסבכת אותה לא פעם בצרות, אולם ליבה תמיד במקום הנכון. לקרימי יש נטייה לפרוץ בבכי כשדברים לא מסתדרים, מה שבדרך כלל מביא את האחרים לנסות לפייס אותה.

צ'יז
חברה הנאמן של קרימי. (לא סוג של חיה, יותר יצור. ביחד הם קרים-צ'יז = גבינת שמנת) הוא שונה משאר הדמויות. צ'יז תמיד לובש עניבת פרפר, ולמרות שהוא לא יכול לדבר הנוכחות שלו משרה שלווה על הסובבים אותו.

שאדו הקיפוד
שאדו כמעט זהה לסוניק במבט ראשון. ההבדל הבולט ביניהם הוא צבע הפרווה השחור של שאדו, והכחול של סוניק. שאדו הוא אל-מוות, הוא צורת חיים שנוצרה על ידי פרופסור ג'ראלד – גאון המדע של המאה. לשאדו יש כוח מיוחד הנקרא "בקרת כאוס", המאפשר לו באמצעות "אמרלד הכאוס" לשבש זמן וחלל. המחשבה של שאדו נקייה לגמרי מהשפעות חיצוניות. אין לו תפיסה של נכון/לא נכון, דבר הגורם לו להשתמש בכל האמצעים שהוא יכול על מנת להשיג את מטרותיו, וזה לא תמיד דבר טוב.

רוג העטלפה רוג היא ציידת אוצרות ידועה בכל העולם המתמחה ביהלומים נדירים. בעברה הייתה מרגלת וסוכנת חשאית מטעם נשיא הממשלה הפדראלית. רוג היא דמות נשית מאד, סקסית, עצמאית, מחושבת, אמיצה ומסתורית. בכל משימה היא הולכת עד הסוף ויש לה נטייה להשיג את מה שהיא רוצה, במיוחד כשזה נוגע לתכשיטים. היא מחשבת את צעדיה לפי סיכויים, ומתעלמת מפרטים קטנים כמו מוסר וחוק.

ד"ר אגמן
ד"ר אגמן הוא הסמכות העליונה והמרושעת בעולם בנושא רובוטים. מדובר בגאון אשר סובל מתסביך גדלות ומהתנהגות ילדותית, המביאה אותו בסופו של דבר לרצון אחד - להשתלט על העולם. למטרה זו הוא מקדיש את כל חייו. מנגד, ד"ר אגמן רואה עצמו כג'נטלמן, רומנטיקן ופמניסט, למרות שבמציאות מדובר באחיזת עיניים. התוכנית של הד"ר להשתלט על העולם היא פשוטה - להשיג את "אמרלד הכאוס" ו
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

   
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט