חדשות קולנוע וסרטים

סרטים חדשים בקולנוע

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
חמישה סרטים חדשים עולים היום על מסכי הקולנוע בארץ, כמעט כולם בעלי ניחוח נוסטלגי הפונים לקהל הצעיר בעיקר. אם זה 'המלך ארתור', עיבוד נוסף לאגדה הקלאסית של המלך ארתור ואבירי השולחן העגול, הפעם קלייב אואן הבריטי הוא ארתור וקיירה נייטלי היא גוויניבר, ג'רי ברוקהיימר, שהפיק את 'שודדי הקריביים', מביא לנו גרסה שהיא יותר היסטוריה מפנטסיה. 'כנפי הרעם', סדרת הבובות הקלאסית זוכה לעיבוד קולנועי מרהיב משופע באפקטים וקטעי אקשן. האחיות אולסון מנסות לשחק אותה נערות מתבגרות ב'דקה בניו יורק', אלה מגלה שלא קל להיות פיה טובה, ב'הקסם של אלה' וסרט ישראלי חדש, 'משהו מתוק'.המלך ארתור

סיפורם של המלך ארתור ומסדר אבירי השולחן העגול מעולם לא נקבע באופן רשמי כאמת היסטורית חד משמעית, כעת מגיעים המפיק ג'רי ברוקהיימר ('שודדי הקאריביים', 'הפריצה לאלקטרז') והבמאי אנטוואן פוקווה ('דמעות של השמש,' 'יום אימונים מסוכן'), ומנסים לקעקע את העלילה בקונטקסט ההיסטורי ה"אמיתי" שלה. נסיגת הרומאים מכניסה את הבריטים למצב של אנרכיה, כיוון שהאבירים המקומיים מתחילים לנהל אלו מול אלו מלחמות טריטוריאליות עקובות מדם, ובמרכזם קרב שמנהלים הסקסונים נגד הבריטים, כשבראשם עומד סרדיק, האנטי-גיבור הרשע (סטלאן סקארסגרד, 'דוגוויל'). נכנס לתמונה ארתור (קלייב אוון, 'זהות כפולה', 'פארק גוספורד'), אביר שהוגה את רעיון מסדר השולחן העגול, שיאחד את נציגי פלגי האבירים השונים, ויאחד תחתיו את הממלכה האנגלית, ארתור, בחלקו ממוצא רומאי, שירת עם אביריו בצבא הרומאי חמש עשרה שנים, וכעת עליו לבצע עוד מטלה אחת אחרונה עבור עמיתיו הרומאיים.

כנפי הרעם

תקומה קולנועית נוספת לסדרת טלוויזיה משנות הששים, "כנפי הרעם" הייתה סדרת מדע בדיוני בריטית שרצה 32 פרקים בלבד על המרקע, אבל נכנסה לתודעה כאחת מסדרות הילדים המצליחות אי-פעם. הסרט, כמו הסדרה, יעקוב אחר סיפורו של קולונל בדימוס ג'ף טרייסי (ביל פקסטון, 'טיטאניק', 'אפולו 13'), אסטרונאוט לשעבר המקים מעין 'צוות הצלה למשימות מיוחדות' המשתמש במגוון רכבים, חלליות וספינות מיוחדות שאיתן הוא יוצא להגנת העולם בו הוא חי. בצוות נכללים חמשת ילדיו של טרייסי, ולימים נודע הצוות גם בכינוי 'כנפי הרעם'. הסרט יוקרן גם בדיבוב לעברית.

יום בניו יורק

היום הוא יומה הגדול של ג'יין ריאן (אשלי אולסן), המנהלת חיים סופר-מאורגנים ולחוצים ושואפת להגיע רחוק. היא אמורה לשאת נאום מרכזי בתחרות המתקיימת באוניברסיטת קולומביה במנהטן שהפרס בה הוא מלגת לימודים יוקרתית לאוניברסיטת אוקספורד. בינתיים, אחותה המרדנית רוקסי (מרי-קייט אולסן) מתכננת להבריז מבית הספר ולהתגנב מאחורי הקלעים של צילומי קליפ של להקת Simple Plan. התכנון שלה הוא להשאיר שם בידי האנשים הנכונים קלטת עם חומרים משלה. בלי הרבה חשק ולמרות שאין להן הרבה במשותף והמרחק הרגשי ביניהן גדול - חולקות האחיות את המסע לעיר, אבל התכניות שלהן משתבשות לחלוטין כשתסבוכת עם הארגונית של ג'יין, מנחיתה אותן במרכזה של סצינת מוזיקה פיראטית בעיר. כשדעתן מוסחת - ומצ'יינה-טאון ועד להארלם רודפים אחריהן שניים: הממונה על ההיעדרויות מבית הספר (יוג'ין לוי) ואחד שחולם להיות גאנגסטר (אנדי ריכטר) – ג'יין ורוקסי מאחדות כוחות באי רצון ומוצאות עצמן מעורבות ברומנים מפתיעים עם בנו המרשים של הסנאטורית (ג'ראד פאדאלקי) ושליח טוב מראה (ריילי סמית').
הקסם של אלה

ברוכים הבאים לעולם האגדות של אלה בת פרל. בעולם קסום זה, ענקים חיים לצד אלפים, פיות חיות ונושמות, וקסמים אכן קורים. ואולם, בעולם זה גם מתרחשים דברים נוראיים: הנסיך אדגאר (קארי אלווס, ווסלי מ'הנסיכה הקסומה'), בן אנוש עם שיגעון גדלות ורצון עז לדבוק בשלטון, מטיל משטר של טרור על היצירים הקסומים שחיים מחוץ לעיר הבירה, ובו בזמן מצליח להתל באחיינו ובמלך המיועד, הנסיך הצעיר צ'אר (יו דנסי, 'בלק הוק דאון', 'המלך ארתור') שכוונותיו ומדיניותו הם טהורים ונקיים. לסיפור נכנסת אלה (אן האת'ווי, 'יומני הנסיכה'), עלמה צעירה, שככל בנות עולם האגדות בו היא חיה, קיבלה 'מתנה' מהפייה-הסנדקית שלה ברגע היוולדה. אלה ניתנה במתנת הצייתנות, שמחייבת אותה למלאות אחר כל הוראה שהיא מקבלת, גם אם הדבר פועל בניגוד לרצונה. ואולם, מה שנראה לפייה-הסנדקית לוסינדה (ויויקה א. פוקס, 'להרוג את ביל – פרק 1') כמתנה מבורכת, הופך למטרד בחייה של אלה, בייחוד לאחר שאמה נפטרת ואביה נישא לאישה חדשה, שכיאה וכיאות לעולם האגדות מתגלה במהלך הסרט כמכשפה לא קטנה.

משהו מתוק

הסרט הישראלי שיוצא השבוע. דן תורג'מן ביים ומככב לצידם של איילת זורר, אלברט אילוז, ואביטל אברג'יל. תככים ומזימות על רקע עדות המזרח: שלוש אחיות ממוצא מרוקאי גרות באותו בית. האמצעית מתחתנת בתחילת הסרט, ותכף אחרי זה הקטנה מודיעה שגם היא מתקרבת בצעדי ענק לחופה. מי שלא לוקחת חלק בחגיגת הנישואין זו האחות הגדולה, שמופעל עליה לחץ גדול מאוד פתאום. העניינים מסתבכים כאשר היא מתאהבת בארוס של הקטנה, וכל המושב בו גרה המשפחה הקטנה - כמרקחה.
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

   
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט