חדשות קולנוע וסרטים

סרטים חדשים בקולנוע

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
המפיצים בארץ מנצלים את השבועות האחרונים של החופש הגדול ונראה שהם מוציאים לבתי הקולנוע כמעט כל סרט במחסנים שיש עליו את התג, מצויר, קומדיית נוער או אקשן סתמי, אחרת איך נסביר את העובדה שהשבוע עולה לאקרנים סרט "חדש" של ז'אן קלוד ואן דם? באגף הלהיטים ההוליוודים יש לנו את סרט האקשן המלהיב עם ויל סמית' "אני, רובוט" ומותחן מבית היוצר של דיוויד מאמט "ספרטן", עם משה איבגי שלנו שמופיע בערך 20 שניות.אני רובוט

עלילת 'אני רובוט' מוצאת את כוכב האקשן ויל סמית' שלושים ואחד שנה בעתיד, מגלם בלש במשטרת שיקגו, העונה לשם דל ספונר. בעתיד האלטרנטיבי הזה, הרובוטים חיים בהרמוניה לצד בני אדם, מסייעים להם בעבודות יומיומיות ומורידים מנטל החיים. לכאורה, מצב אידיאלי, אולם לא לשיטתו של ספונר, שחושד ברובוטים ובמניעיהם. האמת, שבכדי למנוע ממצבים של מרידת הרובוטים באדוניהם האנושיים (דוגמת המתרחש בטרילוגיות 'שליחות קטלנית' או להבדיל אלף אלפי הבדלות, 'מטריקס'), מוטבעים בכל רובוט שלושת חוקי הרובוטיקה: 1. רובוט חייב להגן על כל אנוש, ואסור לו לתת לבני אנוש להיפגע. 2. על רובוט לציית לכל הפקודות הניתנות לו בידי בני אנוש, למעט במקרים שבהם פקודות אלו סותרות את החוק הראשון. 3. רובוט חייב להגן על עצמו, כל זמן שהגנה זו לא מתנגשת עם חוקים 1 ו-2. ואולם, משהו משתבש בעתיד של ספונר. ד"ר מיילס הוגנמילר, נרצח, והחשוד העיקרי הוא רובוט העונה לשם סוני (מדובב על ידי אלן טודיק, 'סיפורו של אביר', 'נערי הפלא'), מה שאומר שסוני עבר על חוקי הרובוטיקה. אבל, אם זה הגיוני, זה אומר שבני האדם כבר לא מוגנים מהרובוטים המוגבלים בידי החוקים האלו, וכל הגזע האנושי בסכנת הכחדה. מי שעוזרת לספונר בחקירה היא ד"ר סוזן קלווין (ברידג'ט מוינהאן, 'השתול', 'כל הפחדים כולם'), המתמחה בפסיכיאטריה של רובוטים.

ספרטן

רוברט סקוט (ואל קילמר) - בלש יחידה משטרתית חשאית, נשלח להציל את לורה ניוטון, ביתו של איש ממשלה חשוב. יחד עם קרטיס, שוטר צעיר ומבטיח שמתיימר להתחקות אחריו, הם מגלים רשת ניצול ועבדות קונספירטיבית שמתעוררת סביב סיפור חטיפתה של לורה. חקירתם המדויקת של סקוט וקרטיס נתקלת כבר בתחילת הדרך בהתנגדות ומכשולים פרי מוחם של פוליטיקאים מושחתים, ונפסקת בפתאומיות בשל דיווחי התקשורת על מותה המפתיע של לורה. על סמך הידיעה החדשותית, סקוט חוזר לחייו השקטים וממתין למשימה החדשה, אך קרטיס אינו מוכן לנוח עד שיחשוף את האמת הבוערת. סקוט משתכנע להמשיך בחקירה באופן עצמאי, ויחד הם חושפים קונספירציה מסוכנת שמקורה בדרגות הממשל הגבוהות ביותר.

אהבה פלפל וקינמון

הסרט שזכה בשמונה פרסי האקדמיה היוונית ונבחר גם כחביב הקהל בפסטיבל הקולנוע הבינלאומי של סלוניקי, נבחר לייצג את יוון בתחרות האוסקר של שנת 2005. היה לשובר הקופות הגדול ביותר של הקולנוע היווני ומבקרי הקולנוע כינו אותו "כמו מים לשוקולדה" הים תיכוני. הבמאי והתסריטאי טאסוס בולמטיס לוקח את קהל הצופים למסע מלא טעמים וריחות במחוזות ילדותו איסטנבול בשנות החמישים. זהו סיפורו של פאניס, נער יווני שגדל באיסטנבול לצד סבו, מחנך ופילוסוף קולינרי, המלמד אותו שהאוכל, כמו החיים, דורשים מעט פלפול כדי להעניק להם טעם. בתחילת שנות השישים הממשלה הטורקית מבצעת טרנספר ליוונים ומשפחתו של פאניס נאלצת לעבור לאתונה, למעט הסב שאינו מוכן לעזוב את איסטנבול עירו. פאניס לומד את רזי המטבח והופך לבשלן אנין טעם אשר כישוריו מעניקים טעם לחיי הסובבים אותו. אחרי 35 שנה הוא עוזב את אתונה וחוזר לעיר הולדתו איסטנבול כדי לפגוש את סב
כחול מופלא

סרט תעודי לכל המשפחה. "כחול מופלא" מציג תמונות שטרם נראו על מסכי הקולנוע או הטלוויזיה. מדובר ב- 5 שנות הפקה, 200 אתרי צילום, 7000 שעות צילום וקחו נשימה – חלקים מהסרט צולמו 5,000 מטר מתחת למים. הסרט מאפשר הצצה ראשונה לעולם שמעטים זכו לראותו, צורות חיים המאכלסות את המעמקים וחופיהם, שוניות האלמוגים וחופי אנטארקטיקה, המרחבים הפתוחים והמצולות האפלות והמסתוריות. הסרט סוקר את השפעתם של שינויי האקלים על תושבי הים. מעל לכל, "כחול מופלא" הוא חוויה ויזואלית ומוסיקלית ייחודית המגישה דימויים עזים ומרגשים לכוחו הגולמי של האוקיאנוס. את הגרסה האנגלית מקריין השחקן מייקבל גמבון אולם הסרט מוקרן גם בדיבוב לעברית בקולו של דליק ווליניץ.

הרולד וקומר משתוללים באמריקה

הבמאי שהביא לעולם את קומדיית הסוטול, "אחי, איפה האוטו שלי?" מספק לצרכנים קומדיית סוטול חדשה, "זוזו, אני במאנצ'יז". הרולד תקוע כעובד זוטר בחברת השקעות בנקאיות. הוא עובד קשה, לא מוערך על ידי עמיתיו ואין לא אומץ להתחיל עם שכנתו היפה. חברו הטוב , קומאר, הוא בדיוק ההפך ממנו - מבלה את מרבית זמנו בשאננות, משפחתו רוצה שילמד רפואה אבל הוא מעדיף להתעלם מהעולם האמיתי. בסופי שבוע צמד הלוזרים נמלטים מהמציאות בעזרת עשון חומרים אסורים וצפייה בטלוויזיה. במהלך ערב סוטול שגרתי, הם מבחינים בפרסומות למסעדת המבורגרים ומחליטים למצוא סניף פתוח. מה שמתחיל כערב מאנצ'יז שגרתי, הופך למסע סוריאליסטי רבוי מכשולים שבו הם פוגשים דמויות מטורפות ושלל חיות

הבריחה מגיהינום

קייל לה בלנק (זאן קלוד ואן דם) הוא אמריקאי שהיגר לעבוד ברוסייה. שיחת טלפון מפתיעה מאשתו שינתה את חייו וגרמה לו לחשוש לחייה. כשחיבר את החששות למעשים גילה באיחור מצער את גופת אשתו ללא רוח חיים. לאחר שנתפס ה"רוצח" וזוכה מכל אשמה, קייל לקח את החוק לידיו ורצח אותו בשם דמה של אשתו. קייל שנתפס, הואשם ונשפט למאסר עולם בכלא הרוסי, בתנאי אלימות קשים ומחפירים. שם, הוא נאלץ להילחם על כל שנייה מחייו ולעמוד בראש המאבק הקשה מכל – המאבק הנפשי.

אל סיד (מדובב לעברית)

הפקה ספרדית אמריקאית שבארצנו תציג בגרסה מדובבת. "אל סיד" גיבור עממי ספרדי בעצם מתאר את סיפורו של ילד ההופך לגבר, לגיבור ולבסוף לאגדה נצחית. רודריגו הוא בן אצילים, המקרוב למשפחת המלוכה הספרדית, מאוהב בחימנה בתו של הדוכס מגורמאז, שלא מרוצה מפרשת אהבים. מותו של המלך מביא עמו תהפוכות וימי השקט בחצר המלוכה מסתיימים. חברו הטוב נרצח והוא מוגלה מארצו. הרחק מהבית במדינה זרה, יחל רודריגו במסע מלא הרפתקאות כאשר המטרה היא לזכות במעמדו בחזרה, כבודו וכמובן באהובתו, חימנה. בדרך הוא ילחם נגד אויבו הנצחי, בן יוסוף האימתני, שנשבע לכבוש את הממלכה.
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט