חדשות קולנוע וסרטים

חורף חם בקולנוע - חלק ראשון

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
אוקטובר, נובמבר, דצמבר הם החודשים החמים ביותר בחורף. בפברואר 2005 יתקיים טקס פרסי האוסקר והאולפנים הגדולים משחררים בשלושת החודשים הנ"ל את הסרטים האיכותיים או מה שהם חושבים שהוא איכותי ומספיק טוב כדי להיות מועמד לפרס האוסקר. לפניכם סקירה של הסרטים המסקרנים ביותר שתזכו להציץ בהם בחורף הקרוב. הסרטים הנ"ל יוצאים בארה"ב ולחלקם אין עדיין תאריך יציאה בארץ. חשוב לציין שסרטים רבים הושמטו מהרשימה וביניהם שוברי קופות פוטנציאלים, סרטי פעולה שונים, קומדיות ודרמות שבאופן סובייקטיבי לחלוטין החלטתי לא לעלות על הדף, עדיין נותרתי עם רשימה מרשימה של 30 סרטים ולכן נחלק את הסקירה לשלושה חלקים, היום נביא לכם את החלק הראשון.

A Dirty Shame
בחרתי להתחיל את הסקירה עם סרט שאין לו שום סיכוי באוסקר אבל הוא מעורר סקרנות לא קטנה בגלל הבמאי ג'ון ווטרס הידוע בהומור הקאמפי והשערורייתי שלו. הסרט מתמקד בעקרת בית שמרנית (טרייסי אולמן המצחיקה) המקבלת מכה בראשה והופכת לנימפומנית מטורפת. הזמר כריס אייזיק מגלם את בעלה חסר האונים וסלמה בלייר מגלמת את חברתה בעלת השדיים הענקיות. הסרט הוגבל מגיל 17 ומעלה בארה"ב, אז יש למה לצפות.

דרום אמריקה באופנוע
סרטו החדש ועטור השבחים של וולטר סאלס ("תחנה מרכזית ברזיל") מספר את סיפורו של צ'ה גווארה וכיצד הפך למהפכן. הסרט מתמקד במסע שביצע בנעוריו על גבי אופנוע ושינה את חייו. מלבד הנושא המרתק מככב בסרט אחד השחקנים הצעירים הבינלאומיים החדשים גאל גרסיה ברנאל הזכור לטובה מלהיטים כגון: "אהבה נושכת", "ואת אמא שלך גם" וכמובן "חינוך רע". בהחלט יש סיכוי למועמדות בקטגורית הסרט הזר ואפילו לשחקן, תסריט ועוד.

I Heart Huckabees
צוות ענק של כוכבי קולנוע משתתפים בסרט החדש של דיוויד או ראסל, אחד הבמאים/תסריטאים האיכותיים שקיימים בהוליווד ("שלושה מלכים"). מאז שנת 99 ראסל לא ביים שום סרט לכן מאד מסקרן לראות את היצירה הזו שעוסקת בצמד בלשים פרטיים מתוסבכים המנסים לעזור ללקוח המתלונן על אחד העמיתים שלו בעבודה. משתתפים בסרט: דסטין הופמן, ג'וד לאו, נעמי ווטס, מארק וולברג, לילי טומלין ואיזבל הופרט.Vera Drake
סרטו החדש של מייק לי בהחלט מעורר עניין רב, לא רק בשל הזכייה שלו בפרס הסרט הטוב ביותר בונציה והזכייה בפרס השחקנית הטובה ביותר. הסרט מטפל בנושא שנוי במחלוקת בארה"ב ולבטח יעורר כמות גדולה של רעש סביבו. הסרט מתרחש בשנות החמישים בבריטניה ועוקב אחרי אשה המטפלת באמה הזקנה ובסתר עוזרת לנשים צעירות לבצע הפלה. כאשר הרשויות עולות על מעשיה הבלתי חוקיים חייה מסתבכים. שמה של אימלדה סטאונטון יוזכר כמועמדת פוטנציאלית לאוסקר.

Stage Beauty
רוברט דה נירו הפיק ובילי קרודוף וקלייר דיינס מככבים בדרמה קומית על עולם התיאטרון במאה ה 15. הרכילות מספרת ששני השחקנים התאהבו במהלך הצילומים ונטשו את בני זוגם ועברו לגור ביחד. עכשיו נראה האם זה יעזור להם עם האוסקרים.

Team America: World Police
לא שיש לו סיכוי באוסקר אבל צמד היוצרים של "סאות'פארק" טריי פארקר ומאט סטון עושים זאת ובגדול. השניים סוגרים חשבון עם כל מי שקשור לפוליטיקה האמריקאית והבינלאומית ולא משנה עם מדובר בנשיא בוש או בבמאי מייקל מור. סאטירת הבובות על צוות אמריקאי שמכסח לכולם את הצורה יוצא בדיוק לפני הבחירות ואמור להיות שובר קופות ענק ולא טיפוסי. הרפובליקנים לא אוהבים את העיתוי וכנראה שהם יודעים למה.
Sideways
כל מי שאהב את "אודות שמידט" יודע למה לצפות מהבמאי/תסריטאי הציניקן אלכסנדר פיין. סיפורם של שני חברים לוזרים היוצאים לקליפורניה למסע של טעימת יינות, מה שמתחיל כבילוי הופך למסע של ערעור על חייהם עד כה. עם פול ג'יאמטי המעולה מ"אמריקן ספלנדור".

Alfie
אין ספק שזה הולך להיות החורף של ג'וד לאו, שישה סרטים בהם הוא משתתף עולים בשלושת החודשים הקרובים ובסרט הזה הוא השחקן הראשי. אלפי הוא פלייבוי בריטי צעיר החי בניו-יורק וזוכה להצלחה יוצאת מהכלל עם המין הנשי, השאלה האם הוא בכלל מבין באהבה. בסרט משתתפות גם סוזן סרנדון ומריסה טומיי. צפו ללהיט. גם אם הסרט לא יהיה מועמד לאוסקר, לג'וד לאו יש סיכויים טובים להיות מועמד על התפקיד המדובר.

Ray
מתחרה כבד של ג'וד לאו בטקס האוסקר הולך להיות ג'יימי פוקס. הקומיקאי השחור משנה כיוון ולאחרונה השתתף בדרמת המתח הכבדה " הנוסע" עם טום קרוז ועכשיו הוא מגלם את ריי צ'ארלס. המוזיקאי האגדי שנפטר לאחרונה הדריך עם ג'יימי פוקס באופן אישי. השחקן מבצע את כל השירים בעצמו ובפסטיבל טורונטו הרעיפו עליו שבחים. הסיפור של הזמר/פסנתרן העיוור ששילב בין בלוז, ג'אז, ורוקנרול והיה לאחד היוצרים המובילים במשך שנים רבות ידוע לכולם.

אלכסנדר
השם של הבמאי אוליבר סטון זועק אוסקר, באופן אוטומטי וכולם מצפים לראות את הפקת הענק האחרונה שלו בכיכובו של קולין פארל. לא ברור אם פארל יהיה מועמד לאוסקר אבל הוא אחד השמות הכי חמים בעיר הסרטים. השאלה הגדולה אם אלכסנדר יהיה הרבה יותר טוב מ" טרויה" ו"המלך ארתור", לי נראה שכן. הסרט מתאר את עלייתו ונפילתו של גדול המצביעים והכובשים אלכסנדר מוקדון. עוד משתתפים אנג' לינה ג'ולי, אנתוני הופקינס, ואל קילמר וג'ראד לטו.
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

   
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט