חדשות קולנוע וסרטים

ספיישל כריסמס בלווין

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
לרגל חג המולד ישודרו בערוץ yes 1 ששה סרטים אשר יביאו את ניחוחות חג המולד קרוב אל המסך הקטן. הסרטים אשר כולם בלעדיים, ישודרו היום, שישי, 24/12 ברצף. במסגרת הספיישל ישודר הסרט "נקמת הפטיש העברי", קומדיה מטורפת על הגיבור היהודי הראשון שיוצא להציל את חג החנוכה בבכורה בלעדית.

ואלו הסרטים שיוקרנו במסגרת הספיישל:

אלה חיים נפלאים

סרט הקאלט של פרנק קאפרה. לג'ורג' ביילי יש כל כך הרבה בעיות בחייו, עד הנקודה בה רוצה לסיים את חייו ולהפסיק את הכל, ועוד בחג המולד. כאשר ג'ורג' עומד לקפוץ מגשר, מלאך בשם קלרנס מציל אותו, ומראה לו כיצד הייתה נראית עירו ללא כל המעשים הטובים והעזרה שנתן כל אותם השנים. האם קלרנס יצליח לשכנע את ג'ורג' לחזור למשפחתו ולשכוח מרצונות ההתאבדות שלו? הסרט בו משחקים ג'יימס סטיוארט ודונה ריד יוקרן ביום שישי 24/12 שעה 15:30.

חג מולד לבן

קלאסיקת חג. אחרי שעזבו את הצבא בתום מלחמת העולם השניה, שני זמרים-שחקנים מעלים הצגה שהופכת להיט ענק. הם מכירים צמד אחיות יפהפיות שגם הן מעלות מופע משלהן, ועוקבים אחריהן למלון בוורמונט, שם הן מופיעות בחג המולד. הם מגלים שמנהל המלון הוא המפקד שלהם לשעבר בצבא, ובמקום מתפתחת שורה של טעויות רומנטיות. הפסקול כולו מורכב משירים של אירווינג ברלין. הסרט היה מועמד לאוסקר בקטגוריית הפסקול. במאי: מייקל קורטיז (קזבלנקה). שחקנים: בינג קרוסבי, דני קיי, רוזמרי קלוני, ורה אלן. הסרט יוקרן בשעה 17:46.מארח השדים

קומדיית כריסמס, גרסה מודרנית לסיפורו של אבנעזר סקרוג', על פי דיקנס. פרנק קרוס מנהל תחנת טלוויזיה אמריקאית, הרוצה להעלות הפקת ענק של "מזמור לחג המולד" מאת צ'רלס דיקנס. ילדותו של פרנק הייתה רחוקה מלהיות מושלמת, כל שהוא לא יודע ואף לא רוצה להעריך את רוח חג המולד. עם עזרתן של שלוש רוחות, העבר ההווה והעתיד, פרנק מבין את חייו ומבין כי צריך להשתנות. הסרט היה מועמד לאוסקר בקטגוריית האיפור באותה השנה. במאי: ריצ'ארד דונר. שחקנים: ביל מוריי, קארו אלן, ג'ון גלובר, בוב גולדווית'. הסרט יוקרן בשעה 19:47.

סנטה במשרה חלקית 2

סקוט קלווין תפקד כסנטה קלאוס בשמונה השנים האחרונות, וגמדיו הנאמנים מחשיבים אותו כסנטה הטוב ביותר אי פעם. אבל לסנטה יש בעיות (הוא אפילו יורד במשקל בצורה דרסטית), והעניינים מדרדרים מאד כאשר הוא מגלה ששמו של בנו, צ'ארלי, נמצא ברשימת הילדים הרעים. נואש לעזור לבנו, סקוט חוזר הביתה ומשאיר סנטה חלופי לדאוג לענייני הקוטב הצפוני. אבל כאשר למחליף יש תפיסה משונה להתנהגות טובה ורעה, ובכך מסכן את חג המולד, על סקוט לחזור עם שק קסמים חדש על מנת להציל את חג המולד. במאי: מייקל למבק . שחקנים": טים אלן, אליזבת' מיטשל, אריק לויד, דייויד קרומהולץ. הסרט יוקרן בשעה 21:30.

כיף של חופשה

קומדיית חג מולד מטורפת. משפחת גריזוולד מתכוננת לחגיגה המשפחתית הגדולה, אבל שום דבר לא זורם בעדינות ועל מיי מנוחות לקלארק, אשתו אלן ושני ילדיהם. קלארק רוצה להפתיע את משפחתו האהובה עם התקנת בריכת שחייה, אבל לצערו צ'ק הבונוס עליו בנה הגיע דקה אחת מאוחר מידי. מזלו הרע המתמשך של קלארק הופך ונהייה גרוע יותר תודות לאורחי המשפחה השחצנים והמזעזעים, שהגיעו עם ביתם הממונע ללא הזמנה ומתכננים הפתעה יוצאת דופן. במאי: ג'רמיה ס. צ'צ'יק. שחקנים: צ'בי צ'ייס, בוורלי דיאנג'לו, ג'ולייט לואיס, רנדי קוויד. הסרט יוקרן בשעה 23:16.

נקמת הפטיש העברי

קומדיה מטורפת הנותנת זווית יהודייה וכשרה לסרטי חג המולד. מרדכי ג'פרסון קרבר,המוכר גם בשם "הפטיש העברי", הוא בלש אורתודוקסי, "שאפט" של הקהילייה היהודית, אשר מוטלת המשימה החשובה בחייו – הוא יוצא להציל את חנוכה. בנו הרשע של סנטה קלאוס, דמיאן, נדחף לקצה על ידי הגישה הליברלית והאוהבת של אביו, ומחליט להיפטר סופית מהפטריאך הנוצרי, ורוצח אותו. לאחר מכן הוא נכנס לנעליו של אביו, ויוצא בקמפיין אגרסיבי לחיסול החג היהודי. "הפטיש" משלב כוחות עם אסתר, בתו היפהפייה והמסוכנת של מנהיג "הליגה היהודית" העולמית, וחברו מוחמד, ראש "החזית לשחרור קוואנזה" בקהילה האפרו אמריקאית, על מנת להפיל מכיסאו את סנטה הרשע ולהציל את חנוכה וקוואנזה לדורות העתידיים. הסרט מספק זווית מטורפת, יהודית ונטולת בושה לסרטי "בלקספלוטיישן", ובעיקר ל "שאפט", ועמוס בסטריאוטיפים חוצי עמים וגזעים. במאי: ג'ונתן קסלמן. שחקנים: אדם גולדברג, אנדי דיק, ג'ודי גריר, מריו ואן פיבלס, פיטר קויוטי. הסרט יוקרן בשעה 00:55.
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

   
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט