חדשות קולנוע וסרטים

האגדה מאחורי "קונסטנטין"

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
בסופשבוע הקרוב יוצא ברשת בתי הקולנוע של גלובוס גרופ וברחבי הארץ סרט פעולה בעל מוטיבים של אימה ומיסטיקה בשם "קונסטנטין". אז מיהו אותו אדם מסתורי ששב מהגיהינום ונלחם בכוחות שטניים המעוניינים להשתלט על כדור הארץ ולהפוך אותו לעולם של אש וגופרית?

במשך דורות מתקיימים החיים על פני האדמה כמאזן כוחות בין האל והשטן. בני האדם בוחרים את נתיב החיים שלהם בעולם הזה, ובכך חותמים את גורלם בעולם הבא; חלקם מיועדים להגיע לגן עדן, וחלקם - לגיהינום. כחלק מההתערבות האלוהית הזו לגבי כל הנשמות בעולם, גם על אלוהים וגם על השטן חלות מגבלות בנוגע למגע ישיר עם הגזע האנושי ועם הרצון החופשי שלו, אבל מותר להם להשפיע במידה מסוימת באמצעות מתווכים. המתווכים האלה, שאינם מלאכים וגם אינם בניו של השטן, מתוארים כבני תערובת. בני התערובת הם אנשים שהיו טובים או רעים מאוד בחייהם, הם עוטפים את נשמתם בעור אנושי ושולחים אותם חזרה לכדור הארץ למלא משימות.

בני התערובת האלה מסתובבים חופשי בין בני האדם. יש להם עבודה, הם נוסעים על אותם כבישים ומעורבים במערכות יחסים. אתה יכול לגור לידם, אפילו להיות נשוי או חבר טוב של אחד מהם ולעולם לא לדעת על כך. ג'ון קונסטנטין יכול לראות אותם: מאז שהיה ילד הייתה לו את היכולת הייחודית, אליה התייחס תמיד כאל קללה, לזהות מי באמת מסתתר מאחורי הרקמות האנושיות. הוא רואה את פניהם האמיתיות של המלאכים והשדים. העול הנורא הזה הביא אותו להתאבד בגיל צעיר. הוא קיווה לזכות כך בשלווה אבל הוא נכשל. אחרי סיור מזורז בין שתי דקות במעמקי הגיהינום, בניגוד לרצונו הכרתו של ג'ון שבה אליו והוא חוזר להלך בין החיים.

עכשיו כשמחלת הסרטן מכרסמת את גופו, ומקומו בגיהינום מובטח בגלל ניסיון ההתאבדות, הוא יעשה הכול כדי להיות ראוי לגן עדן, הגאולה תגיע רק אם מלחמתו בחייליו של השטן תצלח. קונסטנטין נעזר במאגיה שחורה, חוכמה, כוח פיזי והמון הומור כדי להתמודד עם היצורים השטניים.לעומת גיבורי קומיקס אחרים "קונסטנטין" אינו קדוש. הוא לא מונע על ידי כוונות נדיבות, אלא בגלל הרווח האישי שלו – פתיחת שערי גן העדן בפניו. כשהוא רואה שלמעשים שלו אין השפעה הוא הופך ציני ומריר. העולם סביבו אינו גורם לו לשקוע באשליות, גם לא העולם הבא. הוא מעשן בלי הפסקה, שותה לשוכרה, גיבור קשה יום וממורמר, שבז לרעיון של גבורה. קונסטנטין יילחם כדי להציל את הנשמה שלכם, אבל הוא לא רוצה את התודה או את ההערצה שלכם ובטח שלא את הסימפטיה שלכם. הוא יודע שאף אחד לא מאמין לו שאלוהים והשטן ערכו ביניהם התערבות, מעין הימור קבוע על הנשמות של המין האנושי.

כשאנג'לה דודסון, חוקרת משטרה נואשת אך סקפטית, מבקשת את עזרתו בפענוח הרצח של אחותה התאומה, החקירה שלהם לוקחת אותם דרך עולם של שדים ומלאכים, שחיים מתחת לפני השטח של העיר לוס אנג'לס. אחרי שהם נקלעים לשורה של אירועים שלא מן העולם הזה, מסתבכים השניים באופן שאינו ניתן לפתרון ומנסים למצוא את השקט הנפשי שלהם בכל מחיר.

הסרט "קונסטנטין" צמח מדפי הרומנים המצוירים “Hellblazer” והוא מציג עולם שונה מאוד מזה שהורגלנו לו עד עכשיו. ז'אנר הקומיקס מיועד בעיקר לילדים אבל "קונסטנטין" מיועד לקהל בוגר יותר שיכול להתמודד עם הומור שחור ואינטליגנטי ועלילה מורכבת ומרתקת שבמרכזה אנטי-גיבור בלתי צפוי. הסרט נשאר נאמן לקולו הייחודי והמקורי של הקומיקס. אין שחור ולבן: הכול אפור בדיוק כמו בחיים האמיתיים.
במאי הסרט הוא פרנסיס לורנס, שידוע בעיקר בזכות הקליפים שביים לבריטני ספירס, אירוסמית, וויל סמית' ועוד. את ג'ון קונסטנטין מגלם קיאנו ריבס ולצדו אפשר למצוא שחקנים איכותיים רבים ביניהם: רייצ'ל ווייז (סרטי "המומיה"), טילדה סווינטון ("ונילה סקי", "הזר"), דג'ימון הונסו ("אמיסטד", "באמריקה"), פרואיט טיילור וינס ("מונסטר", "זהות") ושיאה לבוף ("בורות", "אני, רובוט").

המלצה: כדאי להישאר בסוף הכתוביות – הסרט נמשך כמה שניות נוספות.

לחצו על התמונה הקטנה כדי לראות תמונה נוספת מהסרט.
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט