היום, ה- 16 במארס 2005, סביר להניח שחלק גדול מעם ישראל יכוון את מקלטי הטלוויזיה שלהם לערוץ 10 בשעה 21.00. הסיבה: שעשועון חדש בשם "הדיל הגדול". במהלך התוכנית נבחרים מתוך הקהל באולפן המתמודדים שיעלו לשחק. על פי כללי המשחק, באם הימרו נכון, הם יזכו בגדול, בסכומי עתק כמותם טרם נראו בשעשועוני הטלוויזיה בארץ (עד מיליון וחצי ₪ בכל תוכנית !) אך אם כשלו בהימור, יצאו ללא כלום.
אולם, למרות הסכומים, והפורמאט החדשני נראה כי הסיבה העיקרית לצפיה בתוכנית היא המנחה הסקסית שלו, מורן אטיאס. הקהל הישראלי אוהב אותה ויודע שהיא אחת הנשים שהכי כיף להסתכל עליהן, עכשיו גם צריך הערוץ לשכנע שיש בידו מוצר טוב ולא רק פנים יפות.
"הדיל הגדול" הוא שעשועון חדשני המייצר חוויה מסעירה ומרגשת המדמה חווית הימור בקזינו, הן למתמודד באולפן והן לצופה בבית. השעשועון מופק על פי הפורמט המצליח של חברת "אנדמול" ההולנדית, ענקית הפורמטים הטלוויזיוניים, שאחראית בין היתר לפיתוח התוכניות "האח הגדול", "אפקט הפחד" ואחרים. השעשועון "DEAL OR NO DEAL" (שמו בחו"ל), הוא פיתוח חדש הזוכה להצלחה רבה ביותר מ- 30 מדינות ברחבי העולם, ביניהן צרפת, ספרד, גרמניה, הולנד ועוד.ועוד בענייני ערוץ 10, אמש, ה- 15 במארס 2005, שודר הפרק הראשון בסדרה התיעודית החדשה "בעקבות הגביע האבוד", סדרה שבהחלט יש לשים לה לב, בייחוד אם אתם חולי כדורגל (וביננו מי מגברברי ישראל לא). עימנואל רוזן יוצא לבדוק ולנסות למצוא תשובה לאחת השאלות המהותיות ביותר של עולם הספורט: איך זה שמדינות קטנות יותר מישראל, ועניות יותר מישראל, זוכות באליפויות ותארים בכדורגל, ואנחנו עדיין מאחור? עמנואל רוזן יוצא למסע בחיפוש אחר התשובות בפורטוגל ובדנמרק, בטורקיה ובצרפת, בבריטניה ובישראל.
הסדרה, בת 5 פרקים של 45 דקות כל אחד, תעלה בערוץ כחלק מחודש מרץ הממותג כחודש כדורגל ב"ישראל 10". במסגרת חודש הכדורגל ישודרו בערוץ שני משחקי כדורגל של נבחרת ישראל, נגד נבחרות אירלנד וצרפת, במסגרת מוקדמות מונדיאל 2006. לחצו על התמונה של אטיאס וראו את עמנואל מנסה לקבל תשובות.