חדשות קולנוע וסרטים

האימה נמשכת גם בקיץ

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
אם חשבנו שאחרי מבול סרטי האימה שנחת עלינו וכלל סרטים כמו "הקללה", "הצלצול 2", שיצא אתמול לבתי הקולנוע, משחקים נסתרים ועוד נוכל לנוח קצת, מתברר שטעינו. הצצה לעבר השבועות והחודשים הקרובים מגלה כי בקרוב נראה לפחות עוד ארבעה סרטי אימה. כבר בשבוע הבא יעלה הסרט "החשיכה" אבל בקיץ מחכה לנו חגיגה של אימה. 4 סרטי אימה חדשים ומבטיחים עומדים לתקוף את בתי הקולנוע בקיץ הקרוב: הראשון במטוס, השני בבית ישן, השלישי בעיירה מסתורית והרביעי בכיכובו של רוצח סדרתי. הפעם החלטנו גם לכוון אתכם לטריילרים של הסרטים

עוד לא הספקנו להתאושש מ"הקללה" וווס קרייבן מביא לנו אותה עם "Red Eye" סרט אימה חדש שהקדימון שלו נראה מבטיח במיוחד. קרייבן, אולי הבמאי המוביל בתחום סרטי האימה כבר מסוף שנות השבעים, די איבד את עצמו בשנים האחרונות עם הסרט השלישי והאחרון בסרטי "צעקה", הדרמה הדביקה "הנגינה שבלב" וכמובן "הקללה" הכושל. עכשיו הוא ינסה לחזור ולהפחיד אותנו. כדי לממש את איומיו הוא גייס שני שחקנים צעירים ומבטיחים: סיליאן מרפי ("28 יום אחרי") ורייצ'ל מקאדמס ("היומן", "ילדות רעות"). העלילה מתחילה בצורה מאוד רומנטית, בחורה פוגשת בחור בשדה התעופה. מסתבר שהם טסים באותה טיסה, הם אפילו יושבים זה לצד זה, אבל לא יד הגורל ארגנה את המפגש הזה. פרטים נוספים על הסרט אפשר לקבל מהטריילר שלו.

טריילר: http://www.dreamworks.com/redeye/trailerלאור הכישלון המחפיר של הכוכבנית הבלונדינית, קיית הדסון, בסרטה האחרון והמפחיד בדרכו, "המהפך של הלן", היא מנסה את כוחה בסרט אימה חדש בשם "Skeleton Key". בחורה צעירה מקבלת עבודה אצל זוג קשישים, כאשר הגבר מרותק למיטה וזקוק לעזרה צמודה של אחות נאמנה. קיית לוקחת על עצמה את העבודה אבל מגלה שישנם סיבות הרבה יותר עמוקות ומפחידות למצבו של הקשיש, סיבות שהוחבאו היטב בעליית הגג של הבית הגדול והמפחיד שבו היא עובדת. כאשר היא מתחילה לחטט בהיסטוריה של בני הזוג ושל הבית היא מגלה להפתעתה שהמתים חוזרים לחיות.

טריילר: http://movies.yahoo.com/movies/feature/theskeletonkey.html

אחרי חודשים של ציפייה, הופיע הטריילר לחידוש המיותר אך המבדר לסרט האימה "בית השעווה". הסרט בכיכובם של אלישיה קאתברט ("איזו מין שכנה"), צ'אד מייקל מארי ופאריס הילטון (בתמונה) יוצא בשישי במאי לבתי הקולנוע ומספר על קבוצה של צעירים המגיעים לעיירה ריקה מאדם שיש בה מוזיאון של בובות שעווה. להפתעתם הם מגלים שכל הבובות הם בעצם בני אדם שכוסו בשעווה. הרוצח האכזרי שבונה את הבובות הלא נעימות הנ"ל שלא מזכירות כלל את הבובות ממוזיאון מאדאם טוסו מתחיל לרדוף אחריהם במטרה אחת ויחידה להפוך גם אותם לבובות. לכל מי שרוצה לראות את פריס הילטון נרצחת, זו בהחלט הזדמנות ראויה.

טריילר: http://www.apple.com/trailers/wb/house_of_wax

הבמאי של "מגרש השדים: ההתחלה" חוזר אל ז'אנר סרטי האימה למרות כשלון סרטו האחרון. האיש שביים את "ים כחול עמוק" וכמובן את "אי הפיראטים", בעלה של ג'ינה דייויס לשעבר ואחראי על הסרט השני בסדרת סרטי "מת לחיות" קיבץ קבוצה של שחקנים צעירים יותר או פחות, ביניהם: כריסטיאן סלייטר, ואל קילמר, ל. ל. קול ג'י וג'וני לי מילר. כולם מגלמים סוכני FBI צעירים בתרגיל אי שם באי בודד שבו הם אמורים לתפוס רוצח סדרתי שעושה להם טריקים. להפתעתם הם מגלים שהטריקים די אמיתיים והם הופכים לקורבנות אחד אחרי השני. איחולי הצלחה לרוצח.

טריילר: http://www.apple.com/trailers/miramax/mindhunters.html
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

   
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט