חדשות קולנוע וסרטים

"The O.C." - העונה הראשונה - ביקורת DVD

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
קבלו את ריאן, סת', מריסה, סאמר ולוק חמשת הגיבורים שמאכלסים את סדרת הדרמה "The O.C." שהיא היום סדרת הנוער הטובה ביותר שיש בטלוויזיה האמריקאית. הכוונה היא לא לסדרות שמנסות לשלב דרמת נוער עם מדע בדיוני (כמו "סמולוויל" או "מכושפות") אלא סדרות שמנסות לשחזר את ההצלחה של "בברלי הילס 90210". "The O.C." היא הסדרה שלא רק מנסה, אלא גם מצליחה.

הסדרה משודרת אצלנו בערוץ yes weekend ובימים אלו נמצא הערוץ באמצע הקרנת העונה השנייה (שמסיימת את שידורה היום בארצות הברית). אבל, אם במקרה אתם פספסתם פרק, או חס וחלילה לא מכירים בכלל את הסדרה תוכלו לגשת לספריית הוידאו הקרובה לביתכם ולקחת את המארז של כל העונה הראשונה שהוציא חברת "וורנר הום וידיאו". בטוח ששעתיים אחר כך גם אתם תתחילו לשיר בקולי קולות "קליפורניה, קליפורניה, הנה אנחנו באים".

שם הסדרה "The O.C." הוא קיצור של ORANGE COUNTY איזור יוקרה נוסף בקליפורניה שנמצא על שפת האוקיאנוס. בלי להרחיב את הדיבור או את המילים הפרק הראשון מכניס אותנו ישירות אל תוך העלילה. ריאן, בחור בלונדי, שרירי ויפה שנולד בצד הלא נכון של המסילה, משתכנע לגנוב יחד עם אחיו הגדול מכונית. כמובן שהמשטרה תופסת אותו וכך הוא מוצא את עצמו תחת אחריותו של עורך הדין טוב הלב סנדי כהן שלוקח אותו לביתו ומלין אותו שם.

בביתו של העורך דין פוגש ריאן את בנו התמהוני סת' ואת השכנה היפה מריסה. מפגש נעים פחות הוא עם החבר של מריסה לוק, גולש בלונדיני שרירי ושחצן. עד כאן הכל נשמע לנו מאוד סטנדרטי, דברים שראינו במיליון סדרות נוער, אבל, ב- "The O.C." יש שני דברים שמצליחים לגרום לנו להתמכר, אחד כתיבה ובימוי ברמה גבוהה והשני הוא השחקנים.לפני שנגיע לשחקנים, שכבר מזמן הפכו לשוברי לבבות וסמלי מין בארצות הברית, בואו נבחן מי האנשים שעומדים מאחורי הסדרה. את הסדרה יצר ג'וש שווארץ שלא עשה שום דבר משמעותי לפני כן, אבל, רשימת הבמאים די מרשימה. את שני הפרקים הראשונים ביים דאג לימן שהוא גם אחד המפיקים של הסדרה. לימן ביים את הסרטים "גו", "זהות במלכודת" עם מאט דיימון ובקרוב נוכל לראות את סרטו החדש "מר וגברת סמית'" עם בראד פיט ואנג'ליה ג'ולי. שאר הבמאים בסדרה ביימו פרקים בסדרות נחשבות כמו "24", "עמוק באדמה", "סמולוויל" ועוד.

ועכשיו לשחקנים: השמות הגדולים באמת הם בנג'מין מקנזי שמגלם את ריאן. אדם ברודי שמגלם את סת' התמהוני ומישה ברטון שמגלמת את מריסה. בנג'מין מקנזי (בתמונה), אוטוטו בן 27, לא התאמץ הרבה לפני שקיבל את התפקיד הראשי של ריאן, בן הנוער המתוסבך שנתפש בזמן שגנב מכונית ושאמו השאירה אותו בידי הרשויות. הוא אומנם הופיע בתפקידים קטנים ב"ג'אג" ו"המחוז" אבל אף אחד לא שם לב אליו. מאז שהוקרן הפרק הראשון של The O.C. הוא הפך לכוכב ושובר לבבות.

מישה ברטון היא הסקסית של הסדרה, ואין פלא, היא פשוט נראית מדהים! הבחורה עוד לא בת 20 וכבר הספיקה להשתתף בלא מעט סדרות וסרטי קולנוע. היא הופיעה בכמה פרקים בסדרת הדרמה "להתחיל מחדש" (ששודרה בארץ בערוץ 2) והופעות קצרות בסרטים כמו "החוש השישי", ו"נוטינג היל". בשנה הבאה היא תוציא את כל האופי הסקסי שלה בעיבוד מחודש לסיפורי "דקמרון" בו היא תככב לצידו של היידן כריסטנסן (מלחמת הכוכבים נקמת הסית').

אדם ברודי, שמגלם את סת', בנו התמהוני של עורך הדין סנדי כהן, מנסה לפרוץ לתודעת הציבור כבר כמה שנים טובות. הוא הופיע כמעט בכל סדרת טלוויזיה נחשבת שמיודעת לבני הנוער אבל לא ממש זכה להכרה. הוא שיחק בין הייתר ב"סמולוויל", ובכמה פרקים ב"בנות גילמור" (הוא גילם את דייב ריגלסקי).

בקולנוע היו לו תפקידים מאוד קטנים ולא משמעותיים ב"הצלצול", ו-"אמריקאן פאי 2" ואז הגיעה ההצעה לשחק ב- The O.C. מאז ברודי הפך לדוברם של כל החנונים בארצות הברית ולאחרונה אפילו החליט לקחת את תפקידו הייצוגי ברצינות ולהפיק גרסה חדשה לקומדיה הקלאסית "נקמת היורמים". בקרוב נוכל לראותו לצד בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי בסרט "מר וגברת סמית'".
במארז שהוציאה חברת "וורנר הום וידיאו" יש את כל 27 הפרקים של העונה הראשונה, על גבי שבעה דיסקים, בכל דיסק 4 פרקים. בדיסק השביעי ישנן גם תוספות וסרטוני מאחורי הקלעים.

"The O.C. היא סדרת הנוער הטובה שיש היום ופשוט כיף להתמכר אליה. אספו את החברים, שכנעו את ההורים וקחו את המארז לביתכם. בטוח שתעבירו את סוף השבוע עם חיוך.

לחצו על התמונה של בנג'מין מקנזי כדי לראות את צוות השחקנים: (משמאל לימין) בנג'מין מקנזי (ריאן), מישה ברטון (מריסה), אדם ברודי (סת') ורייצ'ל בילסון (סאמר).
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

   
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט