רשת בתי הקולנוע AMC בארצות הברית יצאה בגימיק שיווקי כדי לנסות ולהחיות את ההכנסות של הסרט "סינדרלה מן" שקיבל נוקאאוט בקופות מסרטי הקיץ ולא מצליח להתרומם ולהביא אנשים לאולמות הקולנוע. הסרט, אותו ביים רון האוורד ובו משחקים ראסל קראו ורנה זלוואגר, הוא דרמה תקופתית על חייו של המתאגרף ג'ים בראדוק שהיה מפורסם בתקופת השפל הכלכלי בארצות (אי שם בשנות השלושים של המאה הקודמת). הגימיק של רשת בתי הקולנוע, "לא אהבת, לא שילמת".
מודעות ענקיות, באישורם של מפיקי הסרט, התפרסמו בשבוע האחרון בבתי הקולנוע ועליהם נכתב כי הרשת מאמינה שהסרט הוא אחד הטובים של השנה. וכך כל מי שקנה כרטיס, ראה את הסרט ולא נהנה יוכל לגשת לקופות ולקבל, במקום, את כספו בחזרה. אגב, זו לא הפעם הראשונה שהרשת משתמשת בגימיק הזה, בשנת 1988, כשיצא הסרט "מיסטיק פיצה" בכיכובה של ג'וליה רוברטס, הציעה רשת AMC להחזיר לקהל שלא נהנה את כספו, אבל אז, לא היו הרבה שביקשו את הכסף.שנת 2005 היא שנה קשה לתעשיית הקולנוע ונרשמת ירידה בהכנסות זה 18 שבועות ברציפות (בהשוואה לשנה שעברה) עובדה די מעציבה לאור כמות הסרטים המדוברים שיצאו לאחרונה, סרטים כמו "מלחמת הכוכבים נקמת הסית'", "מדגסקר" ו"באטמן מתחיל".
סרטו של רון האוורד עלה כ- 88 מיליון דולרים אולם מאז שעלה בבתי הקולנוע הוא הכניס רק 49 מיליון ולא נראה כי הוא יצליח לכסות את ההשקעה. אומנם סיכוי טוב כי אחרי ההפצה הכלל עולמית ומכירת ה- DVD הסרט יכסה את ההשקעה, אבל זה לא בטוח והמפיקים כבר לא מצפים לראות רווחים גדולים מהסרט.
רשת בתי הקולנוע מדווחת כי מאז פורסמה המודעה, ב- 24 בחודש, היו מספר מצומצם של אנשים שביקש את הכסף בחזרה, אבל המספר הזה הוא ממש מזערי ולא משמעותי. אצלנו הסרט ייצא רק עוד מספר חודשים.